Nee, hoezo?quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
Werken jullie op een gesloten afdeling?
Weener als in "I am a weener?"quote:
http://www.weenergroep.nl/quote:Op maandag 16 november 2009 21:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weener als in "I am a weener?"
quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
Werken jullie op een gesloten afdeling?
quote:
Nope. Bij ons staat plezier en gebruikers pesten centraal. Hoewel je van sommigen wel denkt dat ze op bovenstaande criteria zijn aangenomenquote:Weener Groep is het werkbedrijf van de gemeente ’s-Hertogenbosch. Zij bemiddelt mensen met een arbeidshandicap naar geschikt werk. Hierbij staan de beperkingen, talenten en ontwikkelmogelijkheden van de medewerkers centraal. Weener Groep is hiermee een belangrijke partij in ’s-Hertogenbosch in het realiseren van de Bossche banen ambitie.
quote:
Wie is tante Faat?quote:
Iedereen weet dat weken op zondag beginnen en zaterdag eindigen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vandaag begon de week weer leuk.
Tante Faat was iemand die kuttopics opende. Erg berucht, zoek het maar eens op in de FOK!-wiki.quote:
Okee en toen? Draaide die ook techno?quote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Tante Faat was iemand die kuttopics opende. Erg berucht, zoek het maar eens op in de FOK!-wiki.
Jij hebt overduidelijk nog nooit wat van aphex twin gehoord.quote:
Dat dus. Ik zou persoonlijk de tent afbreken als ik geen koffie kreeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:03 schreef LasTeR het volgende:
Geen koffie meer?Wat is dat dan weer voor een maatregel.
Het is window licker.quote:
duuddeeee..quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:21 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Het is window licker.
The aphex twins was een plaat van hem.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:21 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Het is window licker.
The aphex twins was een plaat van hem.
Het is een hoop aandachttrekkerij. Eén naam volstaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:43 schreef Nikmans het volgende:
Het is Aphex Twin, The Tuss, Caustic Window, AFX of gewoon Richard D. James.
Daarom heten jij en ik ook Garrison72 en EINZ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is een hoop aandachttrekkerij. Eén naam volstaat.
Of gewoon een zwik verschillende labels.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is een hoop aandachttrekkerij. Eén naam volstaat.
heet jij niet echt zo dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef EINZ het volgende:
[..]
Daarom heten jij en ik ook Garrison72 en EINZ?
Nee, ik ben een kloon. Van wie, zeg ik lekker niet.quote:
Dat is ook aandachttrekkerij ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef EINZ het volgende:
Daarom heten jij en ik ook Garrison72 en EINZ?
haha, terecht.quote:
Nee, jij komt op een postzegel met je comments, zullen we zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben blij dat dit topic een andere wending aan het krijgen is want de OP incl. OP OPener is echt te triest voor woorden. totaal humorloos ook.
[ afbeelding ]
Misschien is er nog ergens een vacature voor je als Mod ergens?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:36 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nee, jij komt op een postzegel met je comments, zullen we zeggenAls een topic je niet bevalt, reageer je toch gewoon niet?
Misschien, mocht ik die ambitie hebben. Nu heb ik die ambitie niet. Maar net zoals Balkenende zeg ik: "Ik ben niet gevraagd".quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Misschien is er nog ergens een vacature voor je als Mod ergens?
Aphex Twin is dan ook niet echt techno...quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nog nooit wat van aphex twin gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |