quote:
De amerikaanse is ook weer begonnenquote:Op zondag 12 september 2010 18:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg ik het heel enthousiast tegen mn vriend, zegt ie, ja, dat wist ik alen dan ook niks tegen mij zeggen, de stiekemerd!
Maar die wordt toch niet uitgezonden op RTL, of wel?quote:Op zondag 12 september 2010 18:53 schreef Lyssa het volgende:
[..]
De amerikaanse is ook weer begonnen
Nee kloptquote:Op zondag 12 september 2010 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar die wordt toch niet uitgezonden op RTL, of wel?
Ooh, dan haal ik die later wel een keer op. Eerst BNTM even kijken. Heidi komt kiritek gevenquote:
quote:In de eerste aflevering komen de meiden direct in een rollercoaster terecht. Ze worden in een tijdsbestek van 48 uur van Antwerpen naar Keulen gestuurd om vervolgens te eindigen in het hart van de modewereld: Parijs. Daar wacht hen al meteen een go see bij Elite Parijs. Voor twee van hen mondt dit avontuur uit in de verrassing van hun leven: een ontmoeting met top model Heidi Klum.
amenquote:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom die Bastiaan zichzelf stylist noemtquote:Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef Anonymousz het volgende:
bastiaan
hij gaat de meiden niet afkraken als hij de foto's ziet
en een zonnebril op zijn voorhoofdquote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef June. het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom die Bastiaan zichzelf stylist noemtHeb hem nog nooit in iets leuks gezien, met z'n eeuwige t-shirts en sjaaltjes..
quote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef June. het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom die Bastiaan zichzelf stylist noemtHeb hem nog nooit in iets leuks gezien, met z'n eeuwige t-shirts en sjaaltjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |