quote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef YPPY het volgende:
*snik* huuphuup gaat weer een maand naar China voor promotie van d'r eigen tijdschrift![]()
kermis meet Tilburg afgelast, flugeltje wil niet gidsen met twee kinderen erbij![]()
Tobias en brusje, de eerste foto's
Ow god, twee stuks?quote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef YPPY het volgende:
*snik* huuphuup gaat weer een maand naar China voor promotie van d'r eigen tijdschrift![]()
kermis meet Tilburg afgelast, flugeltje wil niet gidsen met twee kinderen erbij![]()
Tobias en brusje, de eerste foto's
quote:De reeds jarenlange strijd om leden en lezers tussen Nederlands' meest populaire fora, FOK! en GeenStijl, is inmiddels definitief beslecht. Sedert de komst van het topic "OUD / [Gewenste] Updates staat FOK! ruim bovenaan.
GeenStijl is "not amused" maar toont zich een goed verliezer. "Dan hadden we zelf maar met zo'n prachtig initiatief moeten komen" , zo luidde het commentaar.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:53 schreef Lois het volgende:
"mijn moeder is mijn grootste inspiratiebron" aldus de inernationaal succesvolle modeontwerper Dean die zijn nieuwe lijn "Vivi" lanceert.
Houdt flauw grapje over diepe décollete's binnen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:53 schreef Lois het volgende:
"mijn moeder is mijn grootste inspiratiebron" aldus de inernationaal succesvolle modeontwerper Dean die zijn nieuwe lijn "Vivi" lanceert.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:31 schreef Belana het volgende:
"Thies praat Moonah de oren van het hoofd"
quote:Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef Smikke het volgende:
Filet American jarenlang geheel onterecht aangemerkt als verboden voedsel tijdens de zwangerschap!
heu!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Rottdog het volgende:
Freecell nieuwe leider kots sekte, of je stopt je vinger er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |