Geloof me, het is nodig hier.quote:
Er is niemand zo zeer voor zelfregulatie als ik, denk ik, maar hier in KLB werkt dat simpelweg. Dan krijg je in ieder topic een fipo, TS kan er niet mee omgaan, TS z'n moeder heeft keelkanker, Turken en Marokkanen stinken en meer van hetzelfde. Helaas, serieus.quote:
Hoezo nu "wel"?quote:
Ja mods hebben toch nooit seks?quote:
Alleen niet met elkaar, voor de rest zijn er geen voorwaarden aan.quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja mods hebben toch nooit seks?
Gelul. Alle mods zijn gemaakt van delen van dooie usersquote:Op maandag 16 november 2009 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen niet met elkaar, voor de rest zijn er geen voorwaarden aan.
Huh?!?!?!?!?! Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 16 november 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is niemand zo zeer voor zelfregulatie als ik, denk ik, maar hier in KLB werkt dat simpelweg. Dan krijg je in ieder topic een fipo, TS kan er niet mee omgaan, TS z'n moeder heeft keelkanker, Turken en Marokkanen stinken en meer van hetzelfde. Helaas, serieus.
Dat duurt 3 maanden, en dan is de lol er definitief vanaf.quote:Op maandag 16 november 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is niemand zo zeer voor zelfregulatie als ik, denk ik, maar hier in KLB werkt dat simpelweg. Dan krijg je in ieder topic een fipo, TS kan er niet mee omgaan, TS z'n moeder heeft keelkanker, Turken en Marokkanen stinken en meer van hetzelfde. Helaas, serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |