Je weet wel, die ene met die GTST UI. Die botte.quote:
Zegt me niks.quote:Op maandag 16 november 2009 21:24 schreef Quir het volgende:
[..]
Je weet wel, die ene met die GTST UI. Die botte.
Ludo in 't blauw ik snap um niet of wil je nou zeggen dat Ludo op een smurf lijkt. Daar is tie veels te lang voor heur smurfen zijn klein. Ik vind hem meer op gargamel lijken.quote:
Kijk Ludo, met dit soort tuig moet je het nu gaan doen!quote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ludo in 't blauw ik snap um niet of wil je nou zeggen dat Ludo op een smurf lijkt. Daar is tie veels te lang voor heur smurfen zijn klein. Ik vind hem meer op gargamel lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen? Ik ken de goede man niet eens hoe kan ik het dan met hem doen?quote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kijk Ludo, met dit soort tuig moet je het nu gaan doen!
Ach, dat is net zoals met mensen die overleden zijn, zodra ze dood zijn worden alle goede dingen onthouden en de slechte vergeten, zo is het ook met mods die gestopt zijn, men onthoudt alleen de goede dingen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoor (lees dus) al tijden over hoe goed jij was als mod.
Nu kan ik je eindelijk in actie zien![]()
Succes en veel plezier Ludo
Mooi moment om de slechte dingen weer eens onder de aandacht te brengen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:46 schreef Barish het volgende:
[..]
Ach, dat is net zoals met mensen die overleden zijn, zodra ze dood zijn worden alle goede dingen onthouden en de slechte vergeten, zo is het ook met mods die gestopt zijn, men onthoudt alleen de goede dingen.
quote:
breathtakingquote:
Van huis uit.quote:Op maandag 16 november 2009 22:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
breathtaking![]()
Vanwaar word ludo sanders eigenlijk mod ?
Ik ken je alleen in het blauwquote:Op dinsdag 17 november 2009 03:32 schreef ondeugend het volgende:
Ongehoord zeg ik jullie ! ongehoord !
Haai chick.quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:32 schreef ondeugend het volgende:
Ongehoord zeg ik jullie ! ongehoord !
Ik voel me vereerd mengzquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
Janine voor Swarma, Ricko voor Biogarde en Arnie voor Adelante
Roos man, ik wil Roos!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
Janine voor Swarma, Rick voor Biogarde en Arnie voor Adelante
quote:
Jij liever dan ik.quote:De afstoting van dode huidcellen op de hoofdhuid is een normaal verschijnsel in het groeiproces van de cellen. Je hoofdhuid vernieuwt zich constant, net als de rest van je huid. Wanneer dit echter overmatig gebeurt, spreken we van roos. Dit kan op elke leeftijd voorkomen.
Roos heeft niets met een slechte haarverzorging te maken en het kan besmettelijk zijn. Ook als je het haar vaak wast, kun je toch last van roos hebben.
Roos dat op de schouders neer dwarrelt, kan erg vervelend zijn en veel mensen hebben hier last van deze pelletjes (volgens sommige studies zelfs 50% van de totale bevolking).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |