Het staat pas te koop: 2 weken.quote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef Dennis101 het volgende:
Bieden dat wat jij het huis waard vind, afhankelijk van hoe lang het al te koop staat en dat soort dingen. Of je moet het heel erg graag willen, dan bied je de vraagprijs.
Met enkel glas en zonder CV?quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het staat pas te koop: 2 weken.
Ik wil het huis heel graag hebben, maar om nou direct de vraagprijs te bieden?
Hoe kan je dat nou zeggen, weet je de vraagprijs ?quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met enkel glas en zonder CV?
Ik had maar minimaal 15-20% lager geboden, om de kosten van het vervangen van de kozijnen met glas te bekostigen..
gebaseerd op jouw gedetailleerde beschrijving kan de waarde wel schatten op 112000 en 114000.quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben van plan om een woning te kopen, dit wordt mijn eerste koopwoning.
Vandaar ben ik langs geweest om een woning te bezichtigen (Open Huis), er waren redelijk best veel mensen aanwezig.
De huis in een goede conditie, je hoeft niks te vernieuwen/vervangen. Enige nadeel: enkel glas en geen CV verwarming.
Wat is een normaal bod? Het gaat om een portiekwoning (appartement, top etage, zonder lift). 10% onder de prijs, of 5%? Wat is redelijk.
Zullen we ook direct Digital Corner maar sluiten? Je weet tenminste wat een PC-Boer is. Kunnen zij je antwoord geven hoe je je muis probleem oplost.quote:Op maandag 16 november 2009 23:55 schreef Skiet het volgende:
je weet toch wel wat een makelaar is? misschien handig om er een in te schakelen. is een stuk beter dan hier een topic openen en verwachten dat je een antwoord krijgt waar je wat mee kan.
Nee je hebt gelijk hoor, maar iets meer rand info zou wenselijk zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zullen we ook direct Digital Corner maar sluiten? Je weet tenminste wat een PC-Boer is. Kunnen zij je antwoord geven hoe je je muis probleem oplost.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:58 schreef Artbij2 het volgende:
Je moet zorgen dat je zo weinig mogelijk betaald voor het huis, maar nooit meer dan het waard is en jij het waard vind.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zullen we ook direct Digital Corner maar sluiten? Je weet tenminste wat een PC-Boer is. Kunnen zij je antwoord geven hoe je je muis probleem oplost.
Allebei een probleem, en hij vraag advies, simpel toch ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
de aankoop van een huis en advies daarover en het oplossen van een muis probleem met elkaar vergelijken....
In een appartement wordt dat door de VVE geregeld en mag ja dat niet op eigen houtje doen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met enkel glas en zonder CV?
Ik had maar minimaal 15-20% lager geboden, om de kosten van het vervangen van de kozijnen met glas te bekostigen..
Ketel niet hoor, moet je zelf regelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:11 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
In een appartement wordt dat door de VVE geregeld en mag ja dat niet op eigen houtje doen.
Hiervoor wordt saldo opgebouwd, doorgaans middels een reservering vanuit de serviceskosten.
Verder, voor jezelf afwegen hoe graag je het wilt en hoe je kansen liggen ten opzichte van evt andere geinteresseerden.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:00 schreef xaban06 het volgende:
Via de kadaster ben ik er achtergekomen dat zij het huis in 2007 hebben gekocht voor 73% van de huidige vraagprijs, maar ze hebben ook aardig wat verbouwd, dus wat is nu redelijk om te bieden?
Liever niet nee, zeker gezien het feit dat mijn papieren nog langs de bank moeten en ik het koopcontract nog niet getekend hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:29 schreef junkiexp het volgende:
Je post zeker liever geen Funda link ?
Het is echt moeilijk om dat hiervandaan te beoordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |