Het enige wat ik heb gedaan is op het netwerk van het huisgezeten via WIFI. Buitenshuis heb ik het nooit gebruikt, en ik had ook nooit geen verbinding. Ik kreeg altijd meldingen dat Twitter geen verbinding had etc. Nooit heb ik ook een logo gehad in het beeld van 3G of 2G.quote:Op maandag 16 november 2009 20:50 schreef Nightwulf het volgende:
probleem is dat jij nooit kan bewijzen dat je dat vinkje uit hebt gezet en Telfort wel kan bewijzen dat jij data verbruik hebt.
Alleen 267 euro moet je wel giga veel data verbruikt hebben.....
daar moet je toch iets vanaf weten?
dat kan nooit alleen wat toevallige data zijn zoals downloaden sateliet gegevens voor GPS of zoiets
Zou gewoon even Telfort afwachten
15 oktober 2009 - Telfort bericht dat toestel is verstuurdquote:Op maandag 16 november 2009 22:22 schreef Rapaille het volgende:
Weet je zeker dat je dat direct hebt uitgezet? Het lijkt mij dat een aantal zaken toch via internet gaan. Denk hierbij aan A-GPS/Google Maps of iets dergelijks. Of je mail bijvoorbeeld.
417 MB is wel erg veel trouwens, Android telefoons updaten automatisch en volgens mij kan het internet niet worden uitgezet (althans, dat was bij de 1e generatie in ieder geval zo). Data roaming kan wel uit worden gezet.
edit: heb je dit gedaan:
Houd de AAN/UIT-toets ingedrukt om het menu met Telefoonopties te openen. (Hef indien nodig eerst de schermblokkering op.) Tik in het menu op Mobiel netwerk.
Voeg de Mobiel netwerk-widget toe aan je Startscherm. Deze widget is een aan/uit-schakelaar waarop je kunt tikken om de gegevensverbinding snel in of uit te schakelen.
Dit is geen TVP ( als je bedoelt dat het onderwerp als eens ergens anders behandeld is ) omdat de dataverbruik abnormaal verschillen met normale roamingkosten wat in andere kosten wordt besproken.quote:
Tvp staat voor TerugVindPostquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
Dit is geen TVP ( als je bedoelt dat het onderwerp als eens ergens anders behandeld is ) omdat de dataverbruik abnormaal verschillen met normale roamingkosten wat in andere kosten wordt besproken.
Laat daarom a.u.b. dit topic open
ahaa ik snap hemquote:
Ah, dat verklaart een boel!quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef marckvandijk het volgende:
en ik had ook nooit geen verbinding
tweakers: http://gathering.tweakers(...)ge/32938948#32938948quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:08 schreef mime_negert het volgende:
Waar ik bang voor ben is dat Telfort gewoon met harde (en gegronde/juiste) bewijzen komt. Blijkt het allemaal toch jouw fout te zijn omdat je niet weet hoe je nieuw telefoontje werkt. Stuur je dan de rekening door naar HTC?
En plaats ook eens de kinkjes naar je topics bij Radar en Kassa aub.
Telfort ;-)quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Tja je moet gaan hopen op coulance van T-Mobile.
NoData heb ik ook altijd gebruikt op mijn Touch Cruise (Windows Mobile), is er dan ook al een versie voor Android?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:18 schreef Wijnbo het volgende:
Mensen die niet met telefoons omgaan en toch een geavanceerd toestel kopen
Had gewoon NoData geinstalleerd of handmatig de geconfigureerde verbinding er uit geknikkerd, dan was dit je niet gebeurd.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een boel!
Dan is 270 euro nog een koopje.
Dus eigenlijk heeft TS niets te klagenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:37 schreef GieJay het volgende:
Maar ik vind het nog vrij netjes trouwens, 500 mb voor 260 euro, meestal betaal je 2 euro per mb ofzo (bij hi volgens mij wel) als je geen onbeperkt bundel hebt.
Vast wel. En zo niet, dan zet je het toch handmatig uit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:24 schreef mime_negert het volgende:
[..]
NoData heb ik ook altijd gebruikt op mijn Touch Cruise (Windows Mobile), is er dan ook al een versie voor Android?
Dat heeft allemaal te maken met buitenlandse roaming, ik ben het land niet uitgeweest !quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:07 schreef MakuMaku het volgende:
267 euro vind jij ENORM? Peanuts....![]()
Dit is pas ENORM!
Telefoonrekening van Eur. 11.000,=
en
Telefoonrekening van bijna 46.000 euro
Vind je?? Effe 1 CDtje downloaden in flac en ik heb het al binnen 5 minuten verbruikt. Is dan wel een vaste internet aansluiting.quote:Op maandag 16 november 2009 22:22 schreef Rapaille het volgende:
Weet je zeker dat je dat direct hebt uitgezet?
417 MB is wel erg veel trouwens,
ja maar TS heeft dus geen idee waarmee ie die data verbruikt heeft. Ik krijg 417 mb ook wel opgedownload, maar niet als ik niet aan het internetten ben en geen applicaties draai die internet gebruiken..quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Vind je?? Effe 1 CDtje downloaden in flac en ik heb het al binnen 5 minuten verbruikt. Is dan wel een vaste internet aansluiting.![]()
Mijn mening is dat alles wat draadloos en mobiel werkt (vooral GSM telefoons) gewoon veel te duur betaald is en de kosten onoverzichtelijk zijn.
267 euro is dan nog steeds geen ENORM bedrag. Je overdrijft in je TT.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal te maken met buitenlandse roaming, ik ben het land niet uitgeweest !
Je kan de factuur best aanvechten en eventueel krijg je dan je geld terug, maar storneren krijg je alleen maar gezeik mee. Volgens je contract moet je gewoon betalen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef marckvandijk het volgende:
Het bedrag kan pas gestorneerd worden als deze ook betaald is. Dus laat het gelijk storneren als deze betaald is.
Sssst! Ik denk niet dat TS dit wil horen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Baka-san het volgende:
Android telefoon?
Bij mijn oude htc (android) was deze constant in verbinding via 3G, android controleert automatisch op regelmaat updates voor android en programma's.
Deze verbinding kon ik alleen uitzetten door APNdroid te installeren.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Sssst! Ik denk niet dat TS dit wil horen.
Om deze reden zal ik alleen mobiel gaan internetten als het qua kostensysteem net zo werkt als mijn ADSL verbinding. Iedere maand hetzelfde bedrag eraf, ik internet 24/7. Als je alleen al door regelmatige software updates zulke problemen kan krijgen, dan neem ik wel een service waarbij ik de verbinding gewoon kan laten openstaan zonder bang te hoeven zijn voor onverwachte kosten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:25 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Vind je?? Effe 1 CDtje downloaden in flac en ik heb het al binnen 5 minuten verbruikt. Is dan wel een vaste internet aansluiting.![]()
Mijn mening is dat alles wat draadloos en mobiel werkt (vooral GSM telefoons) gewoon veel te duur betaald is en de kosten onoverzichtelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |