Waar haal je dat vandaan? En, wat heeft dat hele 'voor de kick' er dan mee te maken?quote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef OeJ het volgende:
Klopt! Het goede antwoord is: ventielzede.
Ook het stelen van een goedkoop armbandje - wat iemand makkelijk kan betalen - wordt vaak beschouwd als een 'ventielzede'. Dit gebeurt dan niet omdat iemand het niet kan betalen, maar gewoon, om even "wat lucht te krijgen", even iets te doen wat tegen de regels is van de maatschappij, zoals carnavallen, waarin we allemaal iets geks aantrekken, dingen doen die we normaal niet in ons hoofd halen, ff lucht krijgen in een maatschappij waarin alles is vastgelegd met 'wetjes' en 'regeltjes'.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:23 schreef De_Hertog het volgende:
Eerste drie woord van het 5e hoofdstuk van Ben Hur graag
Serieuze vraag hoor. Het boek is public domain dus dit is gewoon op te zoekenquote:
DAPHNE'S PARK: Ben-Hur verliet het pakhuis met het bewustzijn,...quote:Op maandag 16 november 2009 22:23 schreef De_Hertog het volgende:
Eerste drie woorden van het 5e hoofdstuk van Ben Hur graag
Zie je, helemaal niet lastig.quote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef Tanjaa het volgende:
THE vivacious Greek
Jij hebt nooit carnaval gevierd?quote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? En, wat heeft dat hele 'voor de kick' er dan mee te maken?
Otto van Neder-Lotharingenquote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Tanjaa het volgende:
Hoe heette otto, hertog van Lotharingen, met de achternaam?
Diequote:
Heeft The The een nieuwe cd?quote:Op maandag 16 november 2009 22:47 schreef De_Hertog het volgende:
Welke groep met een generieke naam heeft een cd uitgebracht met een al even generieke naam, daardoor lastig op te zoeken?
Ik zeg niet dat het recent is natuurlijkquote:
Dat is fout.quote:Op maandag 16 november 2009 22:54 schreef ScottTracy het volgende:
Moeilijk hooi steken als je gene riek hebt...
Nou, the the was wel een mooi voorbeeld. Een algemene titel die op veel dingen van toepassing zijn. Ik geloof dat nogal wat mensen vergelijkbare problemen hadden toen ze de film xxx wilden downloaden.quote:Op maandag 16 november 2009 22:56 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry dat was om te verbergen dat ik generiek niet snap in deze context
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |