Je bent een clown weetje?quote:Op maandag 16 november 2009 17:11 schreef tong80 het volgende:
Een machinist heeft toch een hele verantwoordelijkheid , ik vind dat alles goed is gegaan je daar best een applausje voor mag geven!
dat is dus mijn klacht
quote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef DuTank het volgende:
Ik klap pas voor de machinist als ze Tong80 van de voorkant moet schrobben.
Applause van Kane!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
quote:Op maandag 16 november 2009 18:12 schreef Wing het volgende:
Wow, ze hebben een nieuwe functie in Tong80 geprogrammeerd:
- Lemmings makenDa's wel heel toevallig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ben je zwartrijder? De conducteur kun je toch in de trein voor klappen bij een geslaagde controle.quote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik klap altijd! En als ik uit ben gestapt geef ik de conducteur nog ff een hand.
Bij de overheid zijn ze nog aan het uitzoeken hoe zo'n bot precies werkt.quote:Op maandag 16 november 2009 18:27 schreef deepart het volgende:
Is tong80 een bot? Komt dat van de overheid?
Heb van horen zeggen dat het tegenwoordig al broodjes haring kan halen èn declarerenquote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij de overheid zijn ze nog aan het uitzoeken hoe zo'n bot precies werkt.
Ze hebben er nu 1 die steeds koffie drinkt dus er zit vooruitgang in.
welke andere forum? leg es uit...quote:Op maandag 16 november 2009 17:12 schreef -J-D- het volgende:
Ik klap alleen voor luitjes die slotjes zetten op jouw topics.
Blijf lekker bij dat andere forum en kom hier niet meer.
Dank.
Dan is het een machiniste.quote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef DuTank het volgende:
Ik klap pas voor de machinist als ze Tong80 van de voorkant moet schrobben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |