Koop wat thermo-ondergoed. Kost vaak geen drol en het houdt je wel warm.quote:Op maandag 14 december 2009 11:22 schreef Marurk het volgende:
Bah wat is het koud buiten om te hardlopen. Brrr.
ik neem aan dat ze in de villawijk waar ik vaak loop wel strooienquote:Op maandag 14 december 2009 13:35 schreef Krullehoofd het volgende:
Heerlijk lopen in de kouwordt alleen lastig als het gaat sneeuwen en dan vriezen, dan moet je spikes uit de kast halen
Nou die paadjes in het park waar ik loop, daar ben ik heel bang voor... als het echt gaat vriezen...quote:Op maandag 14 december 2009 13:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze in de villawijk waar ik vaak loop wel strooien
Netjes, fijn dat je het neit koud hebt gehadquote:Op maandag 14 december 2009 13:32 schreef DarkElf het volgende:
uurtje geleden les 19 gelopen, lange broek aan, hardlooptshirt met een fleece erover, handschoenen aan en muts op. Ik ben namelijk een enorme koukleum, heb vaak blauwe vingers dus beter te warm op weg dan te koud dacht ik.
Heb een flinke warmingup gedaan voor ik wegging, dat voelde wel lekker. En t lopen ging prima, kreeg het zelfs lekker warm en uiteindelijk gingen de handschoenen uit en de muts ook af![]()
De les ging goed, heb 4.32 km gelopen. Alleen bij de laatste 4 minuten had ik het wel echt gehad hoor dus deze les ga ik nog een paar keer doen, gewoon voor t gevoel
Dat wordt dan binnen op de loopband of eventjes de vorst uitzitten.quote:Op maandag 14 december 2009 13:37 schreef caspervc het volgende:
[..]
Nou die paadjes in het park waar ik loop, daar ben ik heel bang voor... als het echt gaat vriezen...
Het hangt er misschien iets vanaf welke tijden je al loopt, maar volgens mij is ineens van buiten naar loopband echt vragen om blessuresquote:Op maandag 14 december 2009 13:56 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat wordt dan binnen op de loopband of eventjes de vorst uitzitten.
Zou juist beter moeten zijn. Minder impact op je gewrichten. Vergeet alleen zo'n ding niet op 1% tot 2% verhoging te zetten. Komt wat meer overeen met de weg.quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het hangt er misschien iets vanaf welke tijden je al loopt, maar volgens mij is ineens van buiten naar loopband echt vragen om blessuresZo'n ding geeft veel teveel mee.
Klopt, het is ook anders. Eigenlijk het enige wat je moet doen is je voeten omhoog gooien.quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat echt heel beroerd rennen
Okay, net terug en gedouched, zo meteen mijn winterbanden erom zetten, dus even snel:quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:57 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Jack, dan heb jij van nature gewoon een hogere max. hartslag. Voor jou zijn die hogere hartslagen dan normaal. Uitgaan van de standaard, zoals veel gebruikt op de hartslagmeters, gaat voor jou niet op en moet je afstemmen op jouw max. hartslag.
[..]
Misschien handig om eens een warming-upje van 15 min te doenGewoon proberen en zien of het uitmaakt.
[..]
Je moet ook niet gaan huppelen of iets dergelijke. Gewoon je stappen korter maken. Optimaal schijnt te zijn 90 stappen voor ieder been per minuut. Waarschijnlijk kom je daar bij lange nu niet aan.
Ja die 8-8-8-8 straks.quote:Op maandag 14 december 2009 13:41 schreef DarkElf het volgende:
ja klopt, ik heb het schema gehad van iemand dus dat zag ik al. Ik denk dat ik deze iig deze week, dus nog 2 keer ga doen.. ervaring leert dat mijn lichaam zich best snel aanpast maar voor t zelfvertrouwen is het ook lekker om te doen voor ik verderga. En ik heb geen haast
Dat had ik ook wel een beetje.quote:Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik heb mijn tempo drastisch omlaag gegooid, ik wandelde bijkans (8km/h) ik moest echt denken aan: wel kunnen converseren, niet kunnen zingen.Voelde me wel een bejaarde taart die een mislukte poging to joggen doet, niet eens rennen. Bijna genant dit, een hobbelt hertje, maar goed het mocht want het was een testles immers
![]()
Ja.quote:Op maandag 14 december 2009 19:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Hallo
Ik heb de gehele zomer hardgelopen. Nu al een tijdje niet meer.
Is het verstandig om met deze kou (-5) buiten te gaan hardlopen?![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Haal ik het een keer makkelijk, is het weer niet goed.Vrouwen!
Toch goed bezig jack4ya!quote:
Whehe, ik heb dus 3 maanden niet gelopen (vanaf eind augustus niet meer), en ik was bij serie 2 les 7 ofzo, en nu kan ik die 8'-8'-8'-8' nog amper volhouden.quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die 8-8-8-8 straks.Ik heb die les afgelopen zaterdag uitgelopen. Ga 'm deze week nog een keer doen, gewoon voor 't gevoel inderdaad, dat het goed gaat. De les erna is namelijk met 12 minuten hoorde ik.
Heel herkenbaar. Enige wat je nu kunt doen is de draad weer oppakken en vol blijven houden. Zo dadelijk kunnen we weer massaal onze goede voornemens voor het nieuwe jaar uitoefenen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehe, ik heb dus 3 maanden niet gelopen (vanaf eind augustus niet meer), en ik was bij serie 2 les 7 ofzo, en nu kan ik die 8'-8'-8'-8' nog amper volhouden.
Conditie gaat zo snel omlaag.Je moet het blijven bijhouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |