quote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zwarte Piet ging uit fietsen,
toen klapte zijn band.
Toen moest hij gaan lopen,
met de fiets aan zijn hand.
Hij kwam in 'n dorpje,
en zei tegen de smid:
'k Geloof dat in mijn achterband
een pepernootje zit.
De smid moest hard lachen
en plakte zijn band.
Piet kan nu weer fietsen
door heel Nederland.
[ afbeelding ]
*tringtring*
hoera!!!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef MrSubtle het volgende:
Sinterkloas dee heet gezag, veer mage speule, veer mage speule!
Sinterkloas dee heet gezag, veer mage speule, d'n ganse daag...
Krik krak sjiemela, sjiemela, sjiemela
Krik krak sjiemela, sjiemela, sjiemelaaaah!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en ik kom er niet uit...quote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef MrSubtle het volgende:
Sinterkloas dee heet gezag, veer mage speule, veer mage speule!
Sinterkloas dee heet gezag, veer mage speule, d'n ganse daag...
Krik krak sjiemela, sjiemela, sjiemela
Krik krak sjiemela, sjiemela, sjiemelaaaah!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sinterklaas die heeft gezegd, wij mogen spelen, wij mogen spelenquote:Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en ik kom er niet uit...Wat heeft sinterklaas gezegd? Wie mag spelen?
![]()
en wedden dat, ondanks mijn gezang, mijn schoen leeg is morgenochtend?
sinterklaas heeft gezegd, wij mogen spelen, wij mogen spelenquote:Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en ik kom er niet uit...Wat heeft sinterklaas gezegd? Wie mag spelen?
![]()
en wedden dat, ondanks mijn gezang, mijn schoen leeg is morgenochtend?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
sinterklaas heeft gezegd, wij mogen spelen, wij mogen spelen
sinterklaas heeft gezegd, wij mogen spelen, de hele dag
nu al ?quote:Op maandag 16 november 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben te lui om mijn kerstboom (het mag amper de naam hebben) op te tuigen vanavond.
Dus jullie zullen nog even moeten wachten op foto's van de Tsjernobyl-achtige verlichting
Ik doe echt niet aan Sint, nooit gedaan meer ook sinds ik kind-af ben. Dus sinds anderhalf jaar...quote:
Biefstukkie, rabarber en krieltjesquote:Op maandag 16 november 2009 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
avond allen, want een rust na het FB topic, volgens mij is iedereen meteen aan t eten geslagen, en daarover gesproken: wat eten we vandaag (van welk irri programma was die rotzin ook al weer?)
hier vanavond lasagnetta alla knor en GBmaar dat duurt nog wel ff vriendje vertrok een beetje laat vanaf zn werk (vanaf zwolle) dus we eten tussen half 8 en 8.
ah... WIJ mogen spelen...quote:Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sinterklaas die heeft gezegd, wij mogen spelen, wij mogen spelen
Sinterklaas die heeft gezegd, wij mogen spelen de hele dag
De rest is gewoon onzin (maar wel de echte tekst van het liedje)
Ik ben nog lang niet kind-af!!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe echt niet aan Sint, nooit gedaan meer ook sinds ik kind-af ben. Dus sinds anderhalf jaar...
[..]
quote:Biefstukkie, rabarber en krieltjes
Wat is in vredesnaam GB?quote:Op maandag 16 november 2009 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
avond allen, want een rust na het FB topic, volgens mij is iedereen meteen aan t eten geslagen, en daarover gesproken: wat eten we vandaag (van welk irri programma was die rotzin ook al weer?)
hier vanavond lasagnetta alla knor en GBmaar dat duurt nog wel ff vriendje vertrok een beetje laat vanaf zn werk (vanaf zwolle) dus we eten tussen half 8 en 8.
Ook lekker.quote:Op maandag 16 november 2009 18:39 schreef Ynske het volgende:
hier een doodsimpele visschnitzel met röstirondjes uit de oven en worteltjes om te knagen
quote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik zal vanavond voor de gein mijn schoen eens voor de kachel zetten. Kijken wat er gebeurt
oh?quote:Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg ik wacht nog op iets in mijn PM
Laten we samen wachtenquote:Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg ik wacht nog op iets in mijn PM
Nou kom maar op dan.quote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik ken trouwens alleen maar stoute sinterklaasliedjes en ben een echte kinderverpester
Sinterklaas is jarig zet hem op de potquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Sinterklaas is jarig zet hem op de pot
O wat zal hij stinken, doe de deur op slot
Doe hem dan weer open en wat zie je dan
De zak van sinterklaas, sinterklaas.........
Niet er op zetten he Nok? Ik meen me iets te herinneren met een truiquote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik zal vanavond voor de gein mijn schoen eens voor de kachel zetten. Kijken wat er gebeurt
Nou, ik zet niet een schoen onder mijn brievenbus want ik woon in een flat, dan is straks mn schoen gejatquote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef nieslief het volgende:
Als Enfermera haar schoen onder de brievenbus parkeert heeft ze morgen wel iets in haar schoen.......
Nee die hoeft zich tenminste niet meer te schamenquote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef Nonneke het volgende:
Moeder betrapt rukkende zoon en wordt vermoord
Dat zal dr leren! Binnenkomen zonder te kloppen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nee, verlanglijstje checkenquote:Op maandag 16 november 2009 18:49 schreef Ynske het volgende:
Bol reclame?
WIE BEDOEL JE SPECIFIEK?quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Herhaling
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Dank u
Nou gewoon: IEDEREEN EN HET BERICHT KOMT VAN MIJ!quote:Op maandag 16 november 2009 18:51 schreef MrSubtle het volgende:
WIE BEDOEL JE SPECIFIEK?
ik herhaal
WIE BEDOEL JE SPECIFIEK?
en...
VAN WIE KOMT DAT BERICHT?
ik herhaal
VAN WIE KOMT DAT BERICHT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |