Verlos me ajbquote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Edoch, wij spreken de harde waarheid.quote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn ook zo voorspelbaar heh
Maar daarom maak ik dit topic ook, om te weten hoe ik goed moet baggerenquote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Edoch, wij spreken de harde waarheid.
Je hebt het, of je hebt het niet.quote:Op maandag 16 november 2009 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar daarom maak ik dit topic ook, om te weten hoe ik goed moet baggeren
Ik zou niet gaan baggeren. Of ben je wanhopig geworden?quote:Op maandag 16 november 2009 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan dat nou dus helemaal niet heh, goede bagger doenHoe doe ik dat nou zonder dat ik meteen als kutuser wordt gezien.. wie kan het mij leren
![]()
Moet ik gewoon heel veel nutteloze posts plaatsen om een goede baggeraar te worden, of hoe zit datKan je ook baggeren zonder dat het als bagger wordt aangezien ofzo. En is er bagger die niet op slot gaat?
En is er ook een soort van bijna-bagger die bij de ONZ regels door de vingers wordt gezien. Deze regels dus:
[..]
Verlos me ajb![]()
Oja, nog een ding: mag je wel PI's gebruiken als je baggert
maar die baggert niet goedquote:Op maandag 16 november 2009 16:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
In de leer gaan bij Paul. Maar die is er niet.
Dat kan niet. Hij is een bot.quote:Op maandag 16 november 2009 16:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
In de leer gaan bij Paul. Maar die is er niet.
HEUL WEL!quote:
Ik ben ook anti bagger, slechte bagger enzo, maar eigenlijk wil ik gewoon weten wat goede bagger isquote:Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef OnurAir het volgende:
Echt, dit had ik niet van je verwacht!
Ik vereerde je eerst als een anti-baggeraar, maar dat kan ik nu niet meer doen.
vandaar dat ik jouw bagger ook al zo kut vindquote:Op maandag 16 november 2009 16:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
HEUL WEL!
IK HEB HET OOK VAN HEM GELEERD
vergeet de tieten nietquote:
Ik heb gezocht en gevonden een wilde dame:quote:Op maandag 16 november 2009 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
en de wilde dames waar de tieten aan zitten
Vandaar ook wel de naam kut-usert.quote:Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vandaar dat ik jouw bagger ook al zo kut vind
Dat mag nooit voor de nacht zei relmof soms.quote:
Maar ik wil dus geen kutusert worden, 1e 2 regels van de OPquote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vandaar ook wel de naam kut-usert.
Als baggeraar lees je nooit de OP!quote:Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik wil dus geen kutusert worden, 1e 2 regels van de OP
Ook al zo fout van jullie soort, de OP niet lezenquote:Op maandag 16 november 2009 16:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als baggeraar lees je nooit de OP!
Te laatquote:Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik wil dus geen kutusert worden, 1e 2 regels van de OP
Jij zegt dat het fout is maar je wilt wel een baggeraar worden.quote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook al zo fout van jullie soort, de OP niet lezen
je snapt het ook echt niet hehquote:Op maandag 16 november 2009 16:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij zegt dat het fout is maar je wilt wel een baggeraar worden.
Hij wil een goede baggeraar worden. Bijvoorbeeld jij en Paul zijn kutbaggeraars. Kutbaggeraars zijn fout.quote:Op maandag 16 november 2009 16:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij zegt dat het fout is maar je wilt wel een baggeraar worden.
hebben goeie baggeraars ooit bestaan?quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hij wil een goede baggeraar worden. Bijvoorbeeld jij en Paul zijn kutbaggeraars. Kutbaggeraars zijn fout.
Helaas voor TS is de goede bagger uitgestorven.
Ja. Remlof bijvoorbeeld was vroeger een goede baggeraar.quote:Op maandag 16 november 2009 17:03 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hebben goeie baggeraars ooit bestaan?
quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hij wil een goede baggeraar worden. Bijvoorbeeld jij en Paul zijn kutbaggeraars. Kutbaggeraars zijn fout.
okequote:Op maandag 16 november 2009 17:04 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja. Remlof bijvoorbeeld was vroeger een goede baggeraar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
Nee, sorry, kut is kut.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Doe dat niet! Je wilt ONZ dood hebben!quote:Op maandag 16 november 2009 19:37 schreef Monopoly het volgende:
1. Open topics met bier, tieten en frituur
2. Zorg dat je ranzige shit post en een ban riskeert. Echte baggeraars zijn namelijk risico nemende toffe users!
3. Je moet Danny zijn huis T.P'en
4. Regel een naaktfoto van Yvonne
Alleen dan kom je in aanmerking voor baggeraar. En heel misschien word je dan gekozen door de " Fok Elderly "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |