Om het erger te maken: deze mongool heeft er nog betaald voor gekregen ook...quote:Op maandag 16 november 2009 15:43 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet welke mongool dit heeft verzonnen, maar het is echt de meest ranzige shit ooit.
Dat ben ik.quote:Op maandag 16 november 2009 15:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie is die chick op die picca dan ?
quote:
XD:DD:D::DDDD::DD BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Wat is er mis met nieuwe smaken?quote:Op maandag 16 november 2009 15:49 schreef Penisbaard het volgende:
Steeds weer die nieuwe smaken en vormenWat is er mis met de oude kauwgom
Ik wil het wel.quote:Op maandag 16 november 2009 16:36 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb nog 2 pakken van die kauwgom liggen.
Wil iemand die hebben dan als er liefhebbers zijn..
Mensen die niks uitproberen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:38 schreef Panda72 het volgende:
Gadverdamme klinkt ontzettend goor ik ga het niet eens proberen
Valt mee, het heeft geen mintsmaak, hè. 't Is dus niet te vergelijken met After Eight.quote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, dit klinkt wel heel erg ranzig.
quote:Op maandag 16 november 2009 16:36 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb nog 2 pakken van die kauwgom liggen.
Wil iemand die hebben dan als er liefhebbers zijn..
quote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef Skonk het volgende:
[..]
Mensen die niks uitproberen.
[ afbeelding ]
daar zit iets in waar je verslaafd aan raakt. ken gasten die nu onder de brug Fisherman's Friend lopen te slikken. hele gezin kapot, baan kwijt.quote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Inderdaad ranzige shit.
Fishermans Friend ftw.
Dan hadden zij misschien wel eerst de bijsluiter moeten lezen.Maar inderdaad tragisch.quote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar zit iets in waar je verslaafd aan raakt. ken gasten die nu onder de brug Fisherman's Friend lopen te slikken. hele gezin kapot, baan kwijt.
even iets anders:quote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dan hadden zij misschien wel eerst de bijsluiter moeten lezen.Maar inderdaad tragisch.
Dat zou ik dus niet proberen met die kauwgom.quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even iets anders:
wel eens een handvol fisherman's in je mond gedaan en toen gaan beffen? schijnen ze lekker te vinden. ik deed het met pepermunt.
Okay.quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even iets anders:
wel eens een handvol fisherman's in je mond gedaan en toen gaan beffen? schijnen ze lekker te vinden. ik deed het met pepermunt.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef lekzzz het volgende:
Ik dacht, laat ik het eens proberen. Echt te ranzig.
WTF CHRIZ, WAT DOE JEquote:Op maandag 16 november 2009 15:43 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet welke mongool dit heeft verzonnen, maar het is echt de meest ranzige shit ooit.
Daar zat geen aspartaam® in.quote:Op maandag 16 november 2009 15:49 schreef Penisbaard het volgende:
Steeds weer die nieuwe smaken en vormenWat is er mis met de oude kauwgom
Sommige dingen hoef je van tevoren niet te proberen om te weten dat het ranzig is..quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef Some-Lady het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GADVERDAMME ZEG, DIE SHIT IS GOOR! en eigelijk verwachte ik dat al, maarja, iets nieuws proberen is nie erg toch
Nee man.Die zijn hartstikke smerig.Ik heb een keer die pakking een paar dagen in mijn auto laten liggen.Mijn auto stonk nog een week tutti frutti.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |