Het spijt me.quote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet? Je beloofde hetWil je het dan alsjeblieft alsnog doen? Of in ieder geval aan hun vertellen hoe en wat?
![]()
mis ik ietsquote:Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
![]()
Maar ze weten wat er speelt hoor...
Ik PM wel ffquote:Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo niet heel goed?
Eventueel via MSN/PM
It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!quote:Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
![]()
Maar ze weten wat er speelt hoor...
Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebtquote:
Dat is nou juist de pest... ik ben niet altijd even eerlijk tegen ze...quote:Op maandag 16 november 2009 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!
Maar ik ben zo bezorgd om je.... En als ze het maar weten en jij er maar eerlijk over bent, dat scheelt al een hele hoopEn je weet me te vinden he als ik iets kan doen liefje!!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebt![]()
![]()
Hmm, dat verschijnsel ken ik jaquote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Doe dat dan alsjeblieft welquote:Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is nou juist de pest... ik ben niet altijd even eerlijk tegen ze...
quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Vertel!!!!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, ik voel mij helemaal niet aangesproken.
fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig vanquote:Op maandag 16 november 2009 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!
Maar ik ben zo bezorgd om je.... En als ze het maar weten en jij er maar eerlijk over bent, dat scheelt al een hele hoopEn je weet me te vinden he als ik iets kan doen liefje!!!!
Stoepje lieverd, jou vind ik ook lief!quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, ik voel mij helemaal niet aangesproken.
Ik weet het.quote:Op maandag 16 november 2009 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe dat dan alsjeblieft welDat maakt het voor jou waarschijnlijk ook alleen maar makkelijker
Te laat.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig van
Is iets tussen Erwin en mij, en misschien had ik het beter even op MSN kunnen doenquote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig van
Ghihihiquote:Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stoepje lieverd, jou vind ik ook lief!En dat weet je best!
Mijn hart is groot genoeg
Gisteren?quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lang geleden, toen ik nog een kutkoter was....
Dus dat is dan jouw definitie van een leven hebben?quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kan nog, gewoon een vrouw vinden en naar de kroeg gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |