quote:Op maandag 16 november 2009 15:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Stond op de transferlijst voor 1 miljoen overgenomen is nu 4.2 waard.
Die van Twente?quote:Op maandag 16 november 2009 15:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens is Douglas ook een goede back. En hij is erg jong.
Volledige naam: Douglas Pereira dos Santos.
My bad.quote:Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen back. Hij komt van Goias.
Op een speler klikken en dan bij contracten boven (wat je ook doet als je een speler koopt) nu nieuw contract aanbieden klieken.quote:Op maandag 16 november 2009 15:13 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je btw contracten verlengen voordat het te laat is?
Het knopje 'nieuw contract'.quote:Op maandag 16 november 2009 15:13 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kun je btw contracten verlengen voordat het te laat is?
Ik ook niet. Ik heb dan ook geen dribbelkoningen met flair die ze wel even versierenquote:Op maandag 16 november 2009 15:11 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb dit seizoen nog niet 1 penalty gekregen.
Is ie nog steeds. Alleen hij is nu veel duurder.quote:Op maandag 16 november 2009 15:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mattock is een koning. (in fm 9 dan). Als LB binnen 2 jaar 15 mil waard.
Tuurlijk moddiequote:
Ik wel.quote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb dan ook geen dribbelkoningen met flair die ze wel even versieren!
Ik alleen maar eigenlijk. Maar scheids geeft nooit. Dan gaan ze klagen en nog steeds niks. En Jimenez haalt 1 keer bahia onderuit en het is een penaltie.quote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb dan ook geen dribbelkoningen met flair die ze wel even versieren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |