Het is gewoon achterlijk dat julie me niet geloven terwijl ik alles over mijn hond en z`n hartklachten hier neer typ!quote:Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef Stali het volgende:
2 dagen nog maar?.
Enfin, daar gaan we weer.
Jij mag wel een beetje je gemak houden tegen mij. Ik was juist degene die het voor jou opnam.quote:Op maandag 16 november 2009 15:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is gewoon achterlijk dat julie me niet geloven terwijl ik alles over mijn hond en z`n hartklachten hier neer typ!
Wel als je net zolang wacht en dan s'nachts bij een waarnemende dierenarts gaat ipv lekker overdag bij je 'eigen' DAquote:Op maandag 16 november 2009 15:08 schreef Lienekien het volgende:
Een check up bij de dierenarts kost toch niet standaard 100 euro?!
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Toch wel props voor TS dat hij alles uitlegt trouwens.
Maar snap je wel dat het over kan komen dat je wil wachten tot het eigenlijk al te laat is, en mensen dat onacceptabel vinden?
Is het niet een idee gewoon een keer te bellen met DA, je probleem uit te leggen (hond toch misschien niet helemaal lekker, maar dat je niet zo'n ruim budget hebt). Misschien wil hij/zij dan wel gewoon even keertje vrijblijvend met je overleggen over wat er met jouw budget het beste is voor de hond. Of de medicatie doorgezet moet worden en dat te betalen is, of misschien toch voor de hond een ander huis of inslapen het beste is.quote:Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen
Preciesquote:Op maandag 16 november 2009 15:08 schreef Lienekien het volgende:
Een check up bij de dierenarts kost toch niet standaard 100 euro?!
Mocht het echt mis gaan, dan ben je misschien wel te laat.
Ga eens telefonisch met je dierenarts overleggen. Je hoeft er niet per se naartoe met je hond om advies te vragen.
Ja, dįn wel jaquote:Op maandag 16 november 2009 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel als je net zolang wacht en dan s'nachts bij een waarnemende dierenarts gaat ipv lekker overdag bij je 'eigen' DA
Ik snap alleen even nog iets niet TS.quote:Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Toch wel props voor TS dat hij alles uitlegt trouwens.
Maar snap je wel dat het over kan komen dat je wil wachten tot het eigenlijk al te laat is, en mensen dat onacceptabel vinden?
Het is inderdaad erg lastig...quote:Op maandag 16 november 2009 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het niet een idee gewoon een keer te bellen met DA, je probleem uit te leggen (hond toch misschien niet helemaal lekker, maar dat je niet zo'n ruim budget hebt). Misschien wil hij/zij dan wel gewoon even keertje vrijblijvend met je overleggen over wat er met jouw budget het beste is voor de hond. Of de medicatie doorgezet moet worden en dat te betalen is, of misschien toch voor de hond een ander huis of inslapen het beste is.
Ik snap dat het lastig is allemaal, maar ik zou iig gewoon je situatie aan de DA uitleggen. En afscheid nemen van een dier is nooit fijn, en doet ook best ff pijn. Maar je moet proberen aan de hond te denken, wat voor hem het beste is, niet voor jezelf
Dat zal niemand ontkennen hoorquote:
Jij typt wat ik dachtquote:Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om te bellen?
Ik heb nog wel een naam voor TS, waarvan ik vrij zeker weet dat als TS die even mailt.. zij vast wel wat voor TS kan en wil doen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:33 schreef Anne het volgende:
TS, waarom probeer je niet gewoon een andere dierenarts.
Ik neem aan dat er wel meer zitten in Hilversum die niet de hoofdprijs vragen.
Nou, deels eens.quote:Op maandag 16 november 2009 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Het hondje krijgt al medicijnen. Die dierenarts heeft hem al eens onderzocht. Dan kun je best bellen, vertellen hoe het nu gaat en vragen om advies over hoe nu verder: zelfde dosering, meer/minder, vaker? En dan kun je gewoon langs bij de praktijk voor een herhaalrecept, zonder kosten voor een consult. Alleen de kosten van de medicatie, dus.
De hond is nog steeds regelmatig aan het hoesten en benauwd, dus nog niet stabiel op de medicijnen.quote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
Maar waarom moet ie nu de DA bellen dan? Het gaat nu toch juist weer goed begreep ik?
Hondje zit aan de hartmedicijnen en plaspillen.
Als het een herhaling van zetten gaat worden dan gaat er gewoon een slotje op, ik hoop echt dat voor het oude hondje goed afloopt allemaal.quote:Op maandag 16 november 2009 16:15 schreef ElisaB het volgende:
Echt, een deel 2 hoefde niet van mij
TVP dan maar!
Alleen al het feit dat ie het aanmaakt, dat deel 2, zegt mij al genoeg. In plaats van zich diep te gaan schamen over zijn nare aandachttrekkerij ten koste van een dier en een aantal goedgelovige fokkers en blij te zijn dat deel 1 eindelijk vol is en in de krochten van het archief zakt, maakt ie gewoon nog een deel aan om even lekker olie op het aandachtsvuurtje te gooien.quote:Op maandag 16 november 2009 16:15 schreef ElisaB het volgende:
Echt, een deel 2 hoefde niet van mij
TVP dan maar!
Hij is niet regelmatig benauwd en hoesterig...quote:Op maandag 16 november 2009 16:11 schreef senesta het volgende:
[..]
De hond is nog steeds regelmatig aan het hoesten en benauwd, dus nog niet stabiel op de medicijnen.
Oh en TS?
Informeer eens bij de gemeente, dat kan nooit kwaad toch?
Misschien dat jullie alles wel terug kunnen krijgen via bijzondere bijstand![]()
Is het misschien mogelijk dat je een foto van de hond hier plaatst?quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef Braddie het volgende:
Hij is niet regelmatig benauwd en hoesterig...
In de 3 weken dat hij de medicatie krijgt is hij 1 x 1 uurtje hoesterig geweest
Want dat helpt?quote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk dat je een foto van de hond hier plaatst?
Wacht even, hier klopt iets niet.quote:Op maandag 16 november 2009 18:31 schreef muisje-eliza het volgende:
jij geeft ook maar antwoord op de vragen die jou het beste uitkomen heh. Daarnaast maak je je antwoorden gewoon "mooier" dan ze zijn. In het vorige topic heb je het over dat je met je ma moet rondkomen van 125 p maand. Hoe zit het met jouw Wajong-uitkering? Ik lees dat gewoon in een ander topic hier op FOK. Je houd van die uitkering (5 a 600 euro zeg je zelf) na aftrek van je vaste lasten (lees: oa. abbo voor telefoon en internet 50 euri) nog 200 euro over. Waar gaat dat geld heen? Je bent voor 35% afgekeurd, waarom ga je niet werk zoeken?
Zo heb je hier vroeger (lees 2007 ofzo) onder andere namen gepost, en meerdere topics zijn toen gesloten omdat je aan het kwallen was..Je heb zelfs een ban gehad. Op meerdere fora ben je al niet echt meer welkom (Queen-forum) of willen mensen niks met je te maken hebben (Hilversum-forum)
Ik snap jou niet![]()
Je denkt alleen maar aan je eigen haggie qua dieren betreft.
En je hoeft me niet ongevraagd te pmmen zoals je vanmiddag deed. Ik denk dit er over en klaar
quote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Sinarades het volgende:
[..]
nja daarom zei ik er al bij "zeg je zelf" Er klopt gewoon zoveel nietquote:Op maandag 16 november 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht even, hier klopt iets niet.Als hij voor 35% afgekeurd is, krijgt hij ammenooit niet 600 euro hoor. Vergeet dat maar. Dat lult ie dan.
En hij antwoord idd alleen op de dingen die hem het beste uitkomen. Wedden dattie intussen nog steeds niet de DA heeft gebeld?
Best knap ja, 200-300 euro per maand sparen als je van 125 per maand moet leven met je moeder!quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Qwea het volgende:
TS is troll
Hoeveel sparen jullie per maand?
Nieuwe TV voor in de slaapkamer!quote:Op maandag 16 november 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Best knap ja, 200-300 euro per maand sparen als je van 125 per maand moet leven met je moeder!
Ja Hoor is geen enkel probleemquote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Sinarades het volgende:
[..]
De 200-300 in de maand was voordat ik wist over mijn hond!!quote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nieuwe TV voor in de slaapkamer!
of een nieuwe tv kopen als je als je hond naar de DA zou moeten telkens onder een brug zou moeten gaan wonen in een doos
Hij heet Fritsquote:Op maandag 16 november 2009 20:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zou ook best je hond willen zien, hoe heet hij eigenlijk?
Leuk dat je een foto wil plaatsen.
Ik heb een paar 100euro in de maand over, Wat ik niet meer uitgeef sinds ik Frits de problemen met zijn hart heeft!!quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik geloof er onderhand ook niks meer van. 'Braddie' heeft een paar honderd euro per maand over om uit te geven aan allerhande elektronica. Hij maakt mij niet meer wijs dat hij een oud, ziek hondje heeft waarvoor ze de rekeningen niet kunnen betalen.
Schįįm je je niet, min ventje.
En die 125 euro waar jij en je moeder per maand van rond moeten komen? Dat valt dan ook wel een beetje mee, hč?quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een paar 100euro in de maand over, Wat ik niet meer uitgeef sinds ik Frits de problemen met zijn hart heeft!!
Ja, en? Je HEBT gespaard. Waar is dat geld dan gebleven? In water veranderd? Weggelopen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
De 200-300 in de maand was voordat ik wist over mijn hond!!
Dat tv topic ging over de TV die ik wou kopen,maar het niet heb gedaan vanwege mijn hond!
Het filmpje is al bijna 2 jaar terug opgenomen dus is niet meer relevant omdat ze nu ook ouder zijn en het mannetje nu hartkwalen heeft.
Nee man! TS IS ARM! Ennu je mond houden hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En die 125 euro waar jij en je moeder per maand van rond moeten komen? Dat valt dan ook wel een beetje mee, hč?
Ik heb mijn ma meerdere malen aangeboden om haar wat extra te geven mocht ze dat willen, Maar dat wijst ze af!, Dus wat kan ik er verder aan doen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En die 125 euro waar jij en je moeder per maand van rond moeten komen? Dat valt dan ook wel een beetje mee, hč?
Wacht evenquote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb mijn ma meerdere malen aangeboden om haar wat extra te geven mocht ze dat willen, Maar dat wijst ze af!, Dus wat kan ik er verder aan doen?
Ophouden met liegen over dat er geen geld zou zijn voor de rekeningen van de dierenarts.quote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb mijn ma meerdere malen aangeboden om haar wat extra te geven mocht ze dat willen, Maar dat wijst ze af!, Dus wat kan ik er verder aan doen?
Ik geloof er geen fuck vanquote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Braddie het volgende:
Ik wil er juist graag heen, Alles voor mijn hond!!!, Maar ik ging nog al slecht met mijn geld om, En ga ook een studiotje bouwen, Dus mijn ma heeft de pinpas aan de kant gegooid, En gezegd dat ik pas in januari of februari weer aan m`n geld mag zitten.......
Vragen of je naar een DA kunt bellenquote:Ik ga het straks vragen of we eventueel een dierenarts kunnen bellen, Dat lijkt mij wel zo prettig, want ik word best wel moe van al die rare reactie`s dat julie me in zo`n kwaad daglicht zetten terwijl julie mijn hele thuis situatie niet weten;)
Ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef Stali het volgende:
Ik geloof er echt helemaal niets meer van en zelfs niet eens meer dat dit om een evt. grap gaat.
Het zou me niet eens verbazen als je het prima zou hebben gevonden wanneer Tuinfluiter met de pet rond zou zijn gegaan.
Sterkte met je neus.
Ga met dat dikke lijf van je die hondjes eens een keer normaal uitlaten.quote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Braddie het volgende:
Ik wil er juist graag heen, Alles voor mijn hond!!!, Maar ik ging nog al slecht met mijn geld om, En ga ook een studiotje bouwen, Dus mijn ma heeft de pinpas aan de kant gegooid, En gezegd dat ik pas in januari of februari weer aan m`n geld mag zitten.......
Ik ga het straks vragen of we eventueel een dierenarts kunnen bellen, Dat lijkt mij wel zo prettig, want ik word best wel moe van al die rare reactie`s dat julie me in zo`n kwaad daglicht zetten terwijl julie mijn hele thuis situatie niet weten;)
Nee, maar kijk...quote:Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck vanhet wordt steeds beter
overigens ben je volwassen, je moeder heeft geen fuck met je geld te maken.
[..]
Vragen of je naar een DA kunt bellenje bent mentaal instabiel dat je dat niet zelf even nu kunt ondernemen?
Hee je moet me niet persoonlijk gaan aanvallen!!quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga met dat dikke lijf van je die hondjes eens een keer normaal uitlaten.
ooooh, dus nu is je GSM ook al afgeslotenquote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar kijk...
Mijn gsm is nu al zo`n 2 maanden afgesloten!!!..
Mijn ma is er niet echt vaak(Zit met haar kappersopleiding en haar werk)..
Dus bellen zit er niet in!
"Hey da was ik nie! da was een neeeeger!"quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hee je moet me niet persoonlijk gaan aanvallen!!
Ik hoop dat ze je internet ook afsluiten.quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar kijk...
Je had beter kunnen hopen dat zn voedsel en drink voorraad afgesloten zou wordenquote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je internet ook afsluiten.
Inmiddels verdenk ik je echt van een poging tot oplichting met je al zielige verhaaltjes.
Het was een welgemeend advies. Als je die beesten nl. eens normaal uit zou laten dan krijg jij zelf misschien weer eens een gezond gewicht. Met je prietpraat dat jullie amper te eten hebben, stuk volgevreten zwijn dat je er bent.quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hee je moet me niet persoonlijk gaan aanvallen!!
Dank je wel voor het plaatsen van de foto.quote:Op maandag 16 november 2009 20:29 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de rechter, Foto is 10 minuten geleden gemaakt
Hou toch op man, de ene leugen om de andere te verdoezelen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar kijk...
quote:Op maandag 16 november 2009 20:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Het was een welgemeend advies. Als je die beesten nl. eens normaal uit zou laten dan krijg jij zelf misschien weer eens een gezond gewicht. Met je prietpraat dat jullie amper te eten hebben, stuk volgevreten zwijn dat je er bent.
ik moest lachen om dat stukjequote:
Waarvan krijg jij 600 euro p/m? Echt niet van die wajong uitkering hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Braddie het volgende:
Dat budget WAS er ja!!..
Me hond kreeg toch hartproblemen??
En sowieso, Wat weet jij nou verder van mijn finnancien!
Ik krijg 600 PM maar ik hou misschien 300 over, Wat ik SPAAR!!! voor een studio en voor de Hond mocht het ECHT een x mis gaan!!!
Maargoed...
Misschien is het beter als ik weg ga van dit forum, als toch niemand me gelooft terwijl ik godverdomme foto`s maak van het beestje, Ik heb er een tijd terug zelfs een filmpje van op youtube gezet die ik er na nog geen dag maar weer afhaalde omdat ik het zelf zo zielig vond!!!
Ja bellen kan toch ook naar de dierenarts, dat heb ik ook twee keer gedaan.quote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef Braddie het volgende:
Ik ga het straks vragen of we eventueel een dierenarts kunnen bellen,
Nou, wat we weten van je financiėn is wat je ons ZELF hebt verteld.quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Braddie het volgende:
Dat budget WAS er ja!!..
Je vond dit niet mis genoeg?quote:Ik krijg 600 PM maar ik hou misschien 300 over, Wat ik SPAAR!!! voor een studio en voor de Hond mocht het ECHT een x mis gaan!!!
Dat jij jezelf nog gelooft....quote:Maargoed...
Misschien is het beter als ik weg ga van dit forum, als toch niemand me gelooft terwijl ik godverdomme foto`s maak van het beestje, Ik heb er een tijd terug zelfs een filmpje van op youtube gezet die ik er na nog geen dag maar weer afhaalde omdat ik het zelf zo zielig vond!!!
Zullen we d'r houden?quote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moest lachen om dat stukje![]()
Stali, onze F&F fundi
Denk het ook ja. Derde forum waaruit je kunt vertrekken niet?quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Braddie het volgende:
Dat budget WAS er ja!!..
Ik krijg 600 PM maar ik hou misschien 300 over, Wat ik SPAAR!!! voor een studio en voor de Hond mocht het ECHT een x mis gaan!!!
Maargoed...
Je zei verdomme zelf dat je moeder dacht dat ie er de volgende ochtend niet meer zou zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 20:55 schreef Braddie het volgende:
Ik krijg 480 PM van de Wajong en nog 100euro studiefinanciering!
En, Het is nu niet mis...
Kijk, hij zit aan de medicatie wat volgens de dierenarts goed was om het nog 1 a 2 jaartjes te verlengen...
De ene dag is hij hartstikke speels en wild, En daarna is hij weer hoesterig voor 1 uurtje of zo..... en daarna is hij weer 3 a 4 dagen vrolijk en fit...
Ik ga pas echt radicale stappen ondernemen als hij het echt heel benauwd krijgt!
Hij heeft het niet echt benauwd anders is hij niet zo wild en zo!
neequote:
Nee, want je bent er nog met je rammelende praatjes.quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Braddie het volgende:
Laat maar zitten....
Ik word schijt ziek van al die KANKER!! reactie`s hier...
NIEMAND gelooft me terwijl ik GODVERDOMME de fucking HOEREN KANKER waarheid vertel!
MIJN TELEFOON IS AFGESLOTEN OMDAT DE ABN BANK EEN FOUT MAAKTE MET HET AUTOMATISCH OVERBOEKEN VAN HET GELD!!!!
MIJN MA WERKT IN EEN KAPSALON EN DAT IS TOT 8 EN MAANDAG DINSDAG WOENSDAG ZIT ZE TOT HALF 10 IN LEUSDEN OP SCHOOL!!!
DIE TV HEB IK NIET GEKOCHT... OMDAT IK LIEVER EEN GEZONDE HOND HEB DAN ZO`N VUILE HOEREN KANKER LCD TV!!!
Zo, Dat is er uit!!
Tevreden?
Nogmaals: waarom een betalingsregeling dan moeten treffen?quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Braddie het volgende:
Laat maar zitten....
NIEMAND gelooft me terwijl ik GODVERDOMME de fucking HOEREN KANKER waarheid vertel!
MIJN TELEFOON IS AFGESLOTEN OMDAT DE ABN BANK EEN FOUT MAAKTE MET HET AUTOMATISCH OVERBOEKEN VAN HET GELD!!!!
MIJN MA WERKT IN EEN KAPSALON EN DAT IS TOT 8 EN MAANDAG DINSDAG WOENSDAG ZIT ZE TOT HALF 10 IN LEUSDEN OP SCHOOL!!!
DIE TV HEB IK NIET GEKOCHT... OMDAT IK LIEVER EEN GEZONDE HOND HEB DAN ZO`N VUILE HOEREN KANKER LCD TV!!!
Zo, Dat is er uit!!
Tevreden?
Even quoten hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Braddie het volgende:
Laat maar zitten....
Zo, Dat is er uit!!
Tevreden?
Je legde al eerder de link met de Van Dijkjes en die begreep ik toen niet.quote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nee
waar woon je in Hilversum? Ben er met 20 minuten, en moet ik uitkijken voor die familie van je? ik kom die beesten wel halen en zal mn spaargeld aanboren voor ze
Ik snap het niet hoor, Leg eens uit??quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Je legde al eerder de link met de Van Dijkjes en die begreep ik toen niet.
Maar zat net even te kijken op wieowie en het klopt wrs. ook nog eens..
(Heb zelf ook een aantal jaar in 't Gooi gewoond.)
gewoon, soort van Tokkie familie uit hilversum dusquote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor, Leg eens uit??
Ik ben al te lang uit Nederland weg denk ik.
Gaat je niks aan, het hondje verkeerd in goede handen bij me!!quote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nee
waar woon je in Hilversum? Ben er met 20 minuten, en moet ik uitkijken voor die familie van je? ik kom die beesten wel halen en zal mn spaargeld aanboren voor ze
Braddie, reageer je ook nog even op deze?quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom een betalingsregeling dan moeten treffen?
Antwoord daar dan eens normaal op. Al je spaargeld voor je 'studio' was ineens weg?
En als je die tv niet hebt gekocht had je toch 450 euro over?
Die ziektes mag je ook wel bij je houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |