Ik ben te oud om reljongere te worden. Maar ik zet wel eens stiekem mijn vuilniszak naast de container als die vol is. Dat is toch ook vrij opstandig?quote:Op maandag 16 november 2009 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst crimineel zijn of minimaal flink de reljongere uitgehangen hebben, en tot inkeer gekomen zijn. Dán kom je pas in aanmerking voor zo'n kuch leerzaam reisje
gezien jouw criminele gedrag, vind ik dat je een lang weekend munster verdient hebt. maar dan moet je wel eerst 3 maanden lang de zakken in de container doen.quote:Op maandag 16 november 2009 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben te oud om reljongere te worden. Maar ik zet wel eens stiekem mijn vuilniszak naast de container als die vol is. Dat is toch ook vrij opstandig?
De achterstandswijken van Amerika/New York zijn denk ik niet zo veel erger dan die in West Europa hoor. (misschien zelfs niet erger)quote:Op maandag 16 november 2009 13:16 schreef Monolith het volgende:
Oh, ik dacht dat ze eens mochten ervaren wat een echte achterstandsbuurt was.
Nogmaals, jij en ik hebben geen enkel idee wat deze jongeren wel of niet gedaan hebben. We hebben dus ook geen idee of zij het meer verdienen dan anderen. Jij haalt een voorbeeld aan om je argument te versterken, het enige wat ik doe is zeggen waarom ik het niet eens ben met dat voorbeeld. Kost waarschijnlijk net zoveel geld. Doe mij dan maar een reisje naar New York.quote:Op maandag 16 november 2009 15:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een lintje is een speciaal ingericht evenement voor dit soort dingen. Daar wordt jaarlijks gewoon up gebudgetteert en daar is dus geld voor. Ik heb daar ook niet zo veel mee maar daar is weinig van te zeggen. Het geeft toch een goed signaal af van de overheid naar het volk.
Maar eigenlijk wilde ik zo ver niet gaan in dit verhaal, het was alleen als voorbeeld. Dit is een speciale beloning waar helemaal geen normale grond voor is. En ook niet echt eerlijk, want die 12 jongeren zijn echt niet de enigen die zich zo goed en netjes gedragen hebben dat ze een beloning verdienen van dit formaat.
Oftewel: reageer ajb. niet selectief op 1 voorbeeld maar op de boodschap van mijn bericht.
Nogmaals, wat maakt het uit hoe goed of slecht deze jongeren zijn? Een gemeente die 25.000 euro voor 12 goede jongens uitgeeft klopt gewoon niet. Het hoort niet bij procedure, het hoort niet bij protocol. Lintjes wel.quote:Op maandag 16 november 2009 17:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nogmaals, jij en ik hebben geen enkel idee wat deze jongeren wel of niet gedaan hebben. We hebben dus ook geen idee of zij het meer verdienen dan anderen. Jij haalt een voorbeeld aan om je argument te versterken, het enige wat ik doe is zeggen waarom ik het niet eens ben met dat voorbeeld. Kost waarschijnlijk net zoveel geld. Doe mij dan maar een reisje naar New York.
PvdA betaalt alleen voor gekleurde mensen. Want positieve discriminatie is top!quote:Op maandag 16 november 2009 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben te oud om reljongere te worden. Maar ik zet wel eens stiekem mijn vuilniszak naast de container als die vol is. Dat is toch ook vrij opstandig?
Flikker eens op met je racistische calimero gejank: "oeoeohh wat hebben allochtonen het goed en blanken het slecht in Nederland".quote:Op maandag 16 november 2009 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
PvdA betaalt alleen voor gekleurde mensen. Want positieve discriminatie is top!
Als je het over de duvel hebt.quote:Op maandag 16 november 2009 17:47 schreef Bommenlegger het volgende:
Het valt wel op dat onze moslimbroeders van Fok! zoals oa mekker 7, sjakie aka trigger, meki enz enz, niet reageren in dit topic.
Heel frappant....
Pwnd in yo ass.quote:Op maandag 16 november 2009 17:47 schreef Bommenlegger het volgende:
Het valt wel op dat onze moslimbroeders van Fok! zoals oa mekker 7, sjakie aka trigger, meki enz enz, niet reageren in dit topic.
Heel frappant....
Ja, dat valt mij ook op. Het is stil aan de overkant.quote:Op maandag 16 november 2009 17:47 schreef Bommenlegger het volgende:
Heel frappant....
Bruinridder.quote:
Dus lintjes wel, maar andere dingen niet. Heerlijk conservatief en kortzichtigquote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nogmaals, wat maakt het uit hoe goed of slecht deze jongeren zijn? Een gemeente die 25.000 euro voor 12 goede jongens uitgeeft klopt gewoon niet. Het hoort niet bij procedure, het hoort niet bij protocol. Lintjes wel.
Verklaar je eens nader,quote:Op maandag 16 november 2009 17:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt.
Net toen je 't over meh had dook hij op.quote:
Te perfect. Ik ben de kloon van Bommenlegger, kan niet anders.quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Net toen je 't over meh had dook hij op.
Of naja, net ervoor, maar de timing is perfect.
Alsof ie het aanvoelde.quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Net toen je 't over meh had dook hij op.
Of naja, net ervoor, maar de timing is perfect.
Maar wees nu eens eerlijk, wat viind jij van dit plan?quote:Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus lintjes wel, maar andere dingen niet. Heerlijk conservatief en kortzichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |