Ik kan er gewoon bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
wil iemand eens proberen of hij bij www.minlnv.nl kan komen?
Neen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar enkel de schrijfwijze espresso is correct Nederlands. Enige andere schrijfwijze is niet.o.k.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
zowel espresso als expresso zijn beide toegestaan
Werkt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
Poging geslaagd!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
Ach, maakt niet uit hoe je het schrijft. Het is toch smerigquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef MPG het volgende:
Neen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar enkel de schrijfwijze espresso is correct Nederlands. Enige andere schrijfwijze is niet.o.k.
Hij probeert je espres te pesten, joh!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen. Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar enkel de schrijfwijze espresso is correct Nederlands. Enige andere schrijfwijze is niet.o.k.
Nee Fha. Het gaat erom dat dhr. wel.ok. leert de Nederlandse taal correct te hanteren. Dat jij espresso smerig vindt, doet daar niets aan afquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit hoe je het schrijft. Het is toch smerig
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij probeert je espres te pesten, joh!
Ohw is dat hetquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
Nee Fha. Het gaat erom dat dhr. wel.ok. leert de Nederlandse taal correct te hanteren. Dat jij espresso smerig vindt, doet daar niets aan af.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Fha het volgende:
Overigens kijk ik Pieter Post. Wat een held.
Krijgen we nu ook nog een klein presentje als blijk van dank?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
thanks iedereen.
we zijn er uit.
alle ip adressen die beginnen met 193 werden geblokked.
inmiddels opgelost
Nu is Bruintje Beer. Dat is absoluut geen heldquote:
Fhatjuhquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef Fha het volgende:
Overigens kijk ik Pieter Post. Wat een held.
LLquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fhatjuh![]()
Lof of mai laif
Pieter zn poes is ook een baas
Wat die sintseo zegtquote:
Nu krijgt hij vast overgewichtquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
Mn kleine heeft een tv gekregen van zn opa en oma..
Ligt de hele dag op de grond naar Paz, Plop, Teletubbies enzo te kijken.
hij moet buiten spelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
Mn kleine heeft een tv gekregen van zn opa en oma..
Ligt de hele dag op de grond naar Paz, Plop, Teletubbies enzo te kijken.
Nou heeft ie net als zn moeder energie voor 100 dus hij rent het er wel vanafquote:
Issie nog wat jong voorquote:
en CGM mag wél van zn mamma alleen buiten spelenquote:
Jum ijsquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Nou heeft ie net als zn moeder energie voor 100 dus hij rent het er wel vanaf
trouwens, we hadden het er laatst nog over, dat ie zo weinig snoept
Hij heeft liever een banaan, appel of mandarijn (en gisteren komkommer) dan snoep
Ijs vindt ie wel altijd wel lekker
Als hij maar op de stoep blijftquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en CGM mag wél van zn mamma alleen buiten spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |