Want?quote:Op maandag 16 november 2009 11:25 schreef Zith het volgende:
Grr heb zo'n hekel aan al die massa's studenten die na hun studie gaan 'backpacken' in australie, indonesie (mannen) of Z-Amerika (vrouwen)
Absoluut! Hoe meer getuigen, hoe kleiner de kans...quote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef Zith het volgende:
Met meer vrienden gaan maakt de kans op vreemdgaan trouwens kleiner, imo.
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef Zith het volgende:
Stel je voor dat mensen eens een unieke ervaring willen opdoen...quote:Op maandag 16 november 2009 11:25 schreef Zith het volgende:
Grr heb zo'n hekel aan al die massa's studenten die na hun studie gaan 'backpacken' in australie, indonesie (mannen) of Z-Amerika (vrouwen)
Zelf heb ik trouwens al 2 relaties kapot zien gaan, nadat de backpacker bij terugkomst heel anders was geworden, maargoed dat wilt niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat, veel sterkte.
Want ? Ze mogen niet beslissen wat ze willen ?quote:Op maandag 16 november 2009 11:25 schreef Zith het volgende:
Zelf heb ik trouwens al 2 relaties kapot zien gaan, nadat de backpacker bij terugkomst heel anders was geworden, maargoed dat wilt niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat, veel sterkte.
Ach, als ik men vrienden naar het cafe ga kom ik ook minder in contact met meiden dan als ik alleen zou gaan.quote:
En dat lijkt me nou juist het tegenovergestelde, of het maakt minimaal niets uit. Jongens onder elkaar kunnen elkaar lekker opjutten.quote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef Zith het volgende:
Aan de ene kant denk ik wel dat dat zo is, maar aan de andere kant.. Het zijn allemaal vrijgezelle jongens, op één na. Die gaan daar echt wel los. En ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze mn vriend gaan opfokken! Gelukkig is hij niet echt een type die daarin mee gaat..quote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef Zith het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen eens een unieke ervaring willen opdoen...
Ja men denkt inderdaad dat het uniek is, samen met alle andere 10,000quote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen eens een unieke ervaring willen opdoen...
Fijn om te horen dat alles is goedgekomen, helpt toch wel om dat te horenquote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Absoluut! Hoe meer getuigen, hoe kleiner de kans...
Ik had net een maand verkering toen ik voor 3 maanden naar Autralie vertrok. We hebben het uitgemaakt om elkaar vrij te latentoen ik terugkwam hebben we heel snel de draad weer opgepakt en we zijn nu al bijna 7 jaar samen!
Ehh, nee, men denkt dat het leuk is, een geweldige ervaring. Je ziet eens wat meer dan alleen Nederland/Europa.quote:Op maandag 16 november 2009 11:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja men denkt inderdaad dat het uniek is, samen met alle andere 10,000
You keep telling yourself that.quote:Op maandag 16 november 2009 11:30 schreef veryordinary het volgende:
Gelukkig is hij niet echt een type die daarin mee gaat..
Alsof die 10.000 personen allemaal dezelfde ervaringen hebben opgedaan.quote:Op maandag 16 november 2009 11:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja men denkt inderdaad dat het uniek is, samen met alle andere 10,000
Als je al echt eens wat van de wereld hebt gezien weet je al snel dat Australie niet de place to be is, maar omdat het backpacken er zo makkelijk is gemaakt (de routes en boeren waar je kan werken heb je in 1 dag gevonden) en australie een hoog hip gehalte heeft gaat men al snel daarnatoe, stel je voor dat je ging backpacken op een plek waar niet al 10,000 man voor je hetzelfde hebben gedaan
Daar moet je dan ook echt vertrouwen in hebben, anders word je helemaal gek na een paar weken.quote:Op maandag 16 november 2009 11:30 schreef veryordinary het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik wel dat dat zo is, maar aan de andere kant.. Het zijn allemaal vrijgezelle jongens, op één na. Die gaan daar echt wel los. En ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze mn vriend gaan opfokken! Gelukkig is hij niet echt een type die daarin mee gaat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |