Jij bent zeker 15?quote:Op maandag 16 november 2009 09:15 schreef Apuleius het volgende:
Ik hoop dat ze het een euro per kilometer maken, wat een gezeik over dat beetje geld zeg. Het ene topic na het nadere met dat gejammer.
Zal je MOEDER blij mee zijnquote:Op maandag 16 november 2009 09:15 schreef Apuleius het volgende:
Ik hoop dat ze het een euro per kilometer maken, wat een gezeik over dat beetje geld zeg. Het ene topic na het nadere met dat gejammer.
Over 9 jaar... Klinkt verweg, maar als je in 2017 begint te janken kun je er weinig meer aan veranderen natuurlijk..quote:Op maandag 16 november 2009 09:38 schreef Apuleius het volgende:
En dan hebben we het ook nog eens over 2018!
Een verhoging van ruim 100% in zo'n 9 jaar. Nou, poepoe...quote:Op maandag 16 november 2009 09:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Over 9 jaar... Klinkt verweg, maar als je in 2017 begint te janken kun je er weinig meer aan veranderen natuurlijk..
Als je dat zelf moet ophoesten met 30.000km/jaar is dat nogal wat ja..quote:Op maandag 16 november 2009 09:46 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Een verhoging van ruim 100% in zo'n 9 jaar. Nou, poepoe...
Zonder wegenbelasting vind ik het allemaal reuze meevallen. En ze zullen het wel weer afblazen op het laatste moment, omdat het technisch toch iets tegen bleek te vallen.quote:Op maandag 16 november 2009 09:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als je dat zelf moet ophoesten met 30.000km/jaar is dat nogal wat ja..
Maar dat is het punt nou juist, het break-even punt van wegenbelasting vs. kilometerheffing ligt gewoon verkeerd. Het principe is niet verkeerd, want mensen die meer rijden moeten meer betalen, maar dat hele verhaal van zoveel procent is goedkoper uit is gewoon bullshit voor een hoop mensen. En die wegenbelasting komt heus wel weer op een andere manier terug. Net zoals die BPM.. Dat verandert gewoon van naampje naar CO2 tax of whatever.quote:Op maandag 16 november 2009 09:58 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zonder wegenbelasting vind ik het allemaal reuze meevallen. En ze zullen het wel weer afblazen op het laatste moment, omdat het technisch toch iets tegen bleek te vallen.
Oh, nee gelukkig, jij betaalt niet zoveel, dan is het goed! Zoals het voorstel er nu ligt zijn degenen die weinig rijden iets minder kwijt, en degenen die veel rijden véél meer. Dat is gewoon oneerlijk verdeeld.quote:Op maandag 16 november 2009 10:02 schreef noutie het volgende:
Wat een gejank, mensen zijn bang voor verandering. Het is goed als degene die veel rijdt, veel betaalt. Ik rijd weinig, dus ik betaal minder
Ze hadden het er idd al over dat gemeenten geld mis gaan lopen door deze regel, dus dat mocht al via een andere belastingmaatregel binnengetrokken worden, als het maar niet op autogebied is. Ze blijven je toch naaien waar je bij staat. Het heeft geen enkele zin meer om je er druk over te maken.quote:Op maandag 16 november 2009 10:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar dat is het punt nou juist, het break-even punt van wegenbelasting vs. kilometerheffing ligt gewoon verkeerd. Het principe is niet verkeerd, want mensen die meer rijden moeten meer betalen, maar dat hele verhaal van zoveel procent is goedkoper uit is gewoon bullshit voor een hoop mensen. En die wegenbelasting komt heus wel weer op een andere manier terug. Net zoals die BPM.. Dat verandert gewoon van naampje naar CO2 tax of whatever.
Je betaalt dan minder dan iemand die veel rijdt, maar je betaalt alsnog méér dan dat je aan wegenbelasting kwijt was..quote:Op maandag 16 november 2009 10:02 schreef noutie het volgende:
Wat een gejank, mensen zijn bang voor verandering. Het is goed als degene die veel rijdt, veel betaalt. Ik rijd weinig, dus ik betaal minder
Misschien stimuleert dit je om eens op een andere manier naar je werk te gaan. Niemand verplicht je om in de file te staan.quote:Op maandag 16 november 2009 10:01 schreef buzz1291 het volgende:
Let maar op wat er gaat gebeuren: iedereen gaat na invoering in het begin minder rijden. Wanneer? Juist, in het weekend want doordeweeks moet het gros van de mensheid nog steeds op dezelfde tijd op z'n werk zijn. Dus het wordt gewoon hardstikke duur om in diezelfde file te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |