abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74738264
Via m'n bijbaantje ben ik een meid tegen gekomen die er vervolgens ook is komen werken (horeca). We kunnen het goed met elkaar vinden en er valt altijd wel wat te lachen.

Twee weken terug dan ook de moed verzameld om haar eens een belletje te geven toen ik op haar faculteit was vanwege een tentamen. We hebben afgesproken en koffie gedaan zonder enige bedoelingen en verwachtingen van mijn kant toe. (Even buiten werksfeer elkaar leren kennen en het aanzien.)

Tussen toen en gisteren weinig verandering. We hebben beiden een beetje staan flirten enzo. En gesprekken zijn meer speelser geworden. Maar het was nog te vaag om echte stappen te ondernemen.Tot gisteren.

Na het werk stonden we met alle collega's aan de bar na te genieten, madam was er ook bij. Zelfde verhaal maar geen duidelijk teken van "ik wil meer". Na drieën ging we met z'n allen weg en stonden we buiten onze fietssloten te openen toen een goede vriend/collega zelf het initiatief nam en naar ons riep: ga eens wat afspreken, doe wat! (hij was het zat om mij maar te zien sukkelen met haar ) Wat voor haar reden genoeg was om zelf het initiatief te nemen! Ze pakte haar fiets, fietste naar me toe en zei: neuken?!

En voordat ik doorhad wat ze zei, had ik al volmondig en ad rem nee gezegd! (wat bezielde me?!?!?! Kan het zelf nog steeds niet geloven..). Waarop zij dus gelijk weg is gefietst. Dit alles speelde zich af met een stuk of 4 collega's erbij...

Vanwege een zieke moest ik vandaag invallen, en wie kom ik tegen... blijkbaar werkte ze ook vandaag. (dit dreigt een te lang verhaal te worden, even versnellen) Dus very awkward en geen woord met elkaar gesproken. Mocht er eerder uit en had ondertussen een plan bedacht hoe ik het goed moest maken. Ben naar de keuken gelopen en de situatie uitgelegd. Ze maakten een grand dessert voor me. Heb een grote annex zaal leeg kunnen halen, en alleen 1 tafel achtergelaten met 2 stoelen. Dim lichten, eigen romance muziek opgezet en midden op tafel de grand dessert met twee bestekjes. Met de bedrijfsleider afgesproken of ze misschien 10 minuten gemist kon worden. No problemo.

Perfect zou je denken? Nadat ik haar had aangesproken of we even konden praten. Volgde ze me naar de zaal. Eenmaal binnen schrok ze zich helemaal de pletter en liep naar buiten. Ze weigerde zelfs te zitten.. en bleef maar herhalen dat ze duidelijk wou zijn en er niets mee te maken wil hebben......... Kreeg te horen dat ze het het werk wel leuk vind, en ook de collega's maar that's it. En is zo weggelopen.

Ouchhh!! Niet verwacht.... heel dom van me!! Liet me weer eens meeslepen. zzzz

Hier kan ik wel overheen komen. Maar waar ik echt een kutgevoel van heb is dat zij nu echt aangesproken gaat worden en grapjes te horen zal krijgen van collega's wat eigenlijk best wel gênant is voor haar en voor mij. (30+ collega's)

Had ik moeten zien aankomen. Damn! Probeer nooit wat met een collega... mijn advies.
Verhaal is wat langer geworden dan ik had dacht, maar wou het van me afschrijven.

Nog wel een laatste vraagje... wou ze nou eigenlijk alleen een one night stand ofzo? Of heeft ze nee gezegd omdat ik misschien te direct was? Wat denken jullie?
pi_74738282
ik vind haar reactie vreemder dan jouw ''stomme'' actie.
There are only 151 Pokémon.
pi_74738291
wtf, ik heb dit verhaal eerder gelezen?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2009 02:11:35 ]
pi_74738297
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En ik maar denken dat ik origineel bezig was.
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:10 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind haar reactie vreemder dan jouw ''stomme'' actie.
Waarom vind je het stom? (mening van een buitenstaander is misschien wel beter)
  maandag 16 november 2009 @ 02:12:43 #5
278268 Uitkering
Jullie betalen, ik slaap
pi_74738299
je hebt al gefaald toen je nee zei sukkel.
pi_74738310
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:12 schreef Uitkering het volgende:
je hebt al gefaald toen je nee zei sukkel.
Gozert, ik was te lam.
pi_74738312
Die dacht dat je wellicht "stoere taal" had uitgeslagen tegen die vriend van je, en daarom "neuken?" zei als soort van grap ???
pi_74738315
Whahahahahahaha.
pi_74738326
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:14 schreef Ted038 het volgende:
Die dacht dat je wellicht "stoere taal" had uitgeslagen tegen die vriend van je, en daarom "neuken?" zei als soort van grap ???
Ik weet het niet, wat ik tegen die vriend van me zei was: "bemoei je er niet mee" .... ofzo. Waarop zij dus het initiatief nam.
pi_74738333
Haha, over 2 topics: Help ik zit in de friendzone, hoe the fuck is dat gebeurd?
pi_74738344
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:16 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, wat ik tegen die vriend van me zei was: "bemoei je er niet mee" .... ofzo. Waarop zij dus het initiatief nam.
ik zou nu een brief schrijven en het uitleggen en aangeven wat je voor haar voelt, als je nog wat met haar wilt, of brief schrijven en uitleggen etc en eens afspreken om uit te praten, als je puur collega's wil blijven ....

* Ted038 is nogal briefschrijverig (kom dan beter uit mijn woorden )
  PR/Manusje van alles maandag 16 november 2009 @ 02:19:51 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_74738347
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_74738355
pi_74738356
Zo zie je maar: iemand voor het blok zetten voor de neus van je collega's, wat jullie beiden deden, is NIET SLIM. Een subtiel smsje had veel beter gewerkt.
pi_74738360
Fuck he, wat een verhaal.
pi_74738364
Ze was waarschijnlijk toch niet serieus, mocht het wel zo zijn is ze een slet en ben jij zo dom geweest om nee te zeggen
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_74738375
Idioot Beetje nee zeggen
pi_74738385
had dr dan ook die breezer ananas aangeboden....
Verstappen 0 WDC's
  maandag 16 november 2009 @ 02:26:34 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74738387
ik weet niet of ik nou moet of moet
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74738393
quote:
Wat voor haar reden genoeg was om zelf het initiatief te nemen! Ze pakte haar fiets, fietste naar me toe en zei: neuken?!
en dan nee zeggen
pi_74738403
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:19 schreef Ted038 het volgende:

[..]

ik zou nu een brief schrijven en het uitleggen en aangeven wat je voor haar voelt, als je nog wat met haar wilt, of brief schrijven en uitleggen etc en eens afspreken om uit te praten, als je puur collega's wil blijven ....

* Ted038 is nogal briefschrijverig (kom dan beter uit mijn woorden )
Ik ga haar zeker nog wel aanspreken over dit ja. Maar dan meer van.... "blijkbaar heb ik de tekens verkeerd begrepen. Maar no hard feelings. We kunnen nog steeds samen blijven lachen en werken enzo. Maar nu weten we tenminste waar we allebei aan toe zijn. Maakt het wel wat makkelijker."

Ennuh brieven?! Daar heb ik dus echt hele slechte ervaringen mee. Ook eens een keer een chick een brief gegeven, na een aantal keren gedate te hebben met haar, waarmee ik het spel naar een ander level wou proberen. Wat totaal verkeerd is uitgelopen. Ze heeft het aan een bar voorgelezen voor m'n vriendenkring en nog een paar andere josti's.

Nog een les, date nooit vrienden van vrienden. (haar excuus: ze was nog naïef)
pi_74738413
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:29 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Ennuh brieven?! Daar heb ik dus echt hele slechte ervaringen mee. Ook eens een keer een chick een brief gegeven, na een aantal keren gedate te hebben met haar, waarmee ik het spel naar een ander level wou proberen. Wat totaal verkeerd is uitgelopen. Ze heeft het aan een bar voorgelezen voor m'n vriendenkring en nog een paar andere josti's.

!, !, !.

Heb je nog meer anekdotes met leedvermaak?
pi_74738420
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:29 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Ik ga haar zeker nog wel aanspreken over dit ja. Maar dan meer van.... "blijkbaar heb ik de tekens verkeerd begrepen. Maar no hard feelings. We kunnen nog steeds samen blijven lachen en werken enzo. Maar nu weten we tenminste waar we allebei aan toe zijn. Maakt het wel wat makkelijker."

Welk genie was dat
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_74738421
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:26 schreef Sjeunie het volgende:
had dr dan ook die breezer ananas aangeboden....
Gozert, ze heeft meer diepgang dan je lief is.
pi_74738429
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:32 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Jammer dat jij die diepgang nooit zal beroeren.
pi_74738433
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:32 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Maar je denkt wel dat ze serieus was met de vraag: ''neuken?''.
pi_74738438
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:31 schreef Sena het volgende:

[..]

!, !, !.

Heb je nog meer anekdotes met leedvermaak?
Nee, m'n self-esteem heeft al een te grote deuk opgelopen vandaag. Het laatste wat ik wil is mezelf herinneren aan andere gênante momenten,
pi_74738439
En wat nou als zij met dat "neuken?" een grapje maakte?

Zo maar een suggestie.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_74738447
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:35 schreef Kluts het volgende:
En wat nou als zij met dat "neuken?" een grapje maakte?

Zo maar een suggestie.
Zou het?

pi_74738448
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:34 schreef Rock-N-Rolla het volgende:

[..]

Maar je denkt wel dat ze serieus was met de vraag: ''neuken?''.
Ja, naast me stil staan. Face2face. En direct in de ogen aankijkend terwijl ze het zei.
pi_74738452
Maar wat vinden jullie van die andere geniale actie van mij?
pi_74738461
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:33 schreef Sena het volgende:

[..]

Jammer dat jij die diepgang nooit zal beroeren.

Ohhhhhh ja hoor! Daar komen ze al.... .
pi_74738463
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:36 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Ja, naast me stil staan. Face2face. En direct in de ogen aankijkend terwijl ze het zei.
Nou ja, dan vindt ik het idee van die Breezer toch niet zo heel slecht. Zoveel ''diepgang'' heeft ze dan ook weer niet! Alsnog denk ik dat het gewoon een grapje was.
pi_74738467
quote:

[..]

Nou, dan denk ik dat ze het eruit geflapt heeft en bij nader inzien dacht: Neh, dat geflikflooi met collega's, daar moet ik ook heul niet aan beginnen.

Kortom, je had beter gelijk bevestigend kunnen antwoorden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 16 november 2009 @ 02:43:45 #35
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74738486
Daarom.

Hou privé en zakelijk gescheiden.
Ze zeggen het niet voor niets
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 16 november 2009 @ 02:47:07 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74738499
quote:

[..]

En jij.. "Nee."
Je hebt haar gewoon op d'r pik getrapt kerel, leef ermee.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74738524
Het was de geest van de grootvader die tijdelijk je lichaam bezette en je behoedde om lichaamssappen uit te wisselen met dit verderfelijke vrouwenexemplaar.
pi_74738578
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En jij.. "Nee."
Je hebt haar gewoon op d'r pik getrapt kerel, leef ermee.
Ze heeft thuis gewoon lopen krassen, en moet nu wachten totdat alles weer geheeld is.

TS, probeer het over een maandje weer!
  Manager PR/Moderator maandag 16 november 2009 @ 05:37:00 #39
269689 crew  Viv
pi_74738782
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:07 schreef m0m0 het volgende:
Ze maakten een grand dessert voor me. Heb een grote annex zaal leeg kunnen halen, en alleen 1 tafel achtergelaten met 2 stoelen. Dim lichten, eigen romance muziek opgezet en midden op tafel de grand dessert met twee bestekjes.
Sorry hoor maar ik vind deze setting alleen passen bij een huwelijksaanzoek. Jij hebt haar net zo voor het blok gezet als zij met haar "Neuken?" bij jou.
pi_74738793
Stel dat ze wel was aangeschoven bij je Grand Dessert. Wat had je dan gezegd?

"Copuleren?" had ik wel een mooie gevonden..
  maandag 16 november 2009 @ 07:15:47 #41
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_74738939
Ik snap er geen zak van. Ze is boos op jou omdat je niet wou neuken? Is ze van de sm of zo? Dat jij op bevel even gaat konijnen?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_74738968
Je wees haar bruut af met een groep bekenden erbij, en denkt dat je het weer goed kunt maken?

pi_74738993
Och, horeca..

Ik heb ongeveer met alle vrijgezelle vrouwen geslapen met wie ik werkte.. je werkt laat, alcohol.. te makkelijk. Wil je neuken, ga in de horeca werken. Willen je gasten niet, dan doe je je collega.
  maandag 16 november 2009 @ 07:31:07 #44
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74738999
quote:
Op maandag 16 november 2009 07:29 schreef Oksel het volgende:
Och, horeca..

Ik heb ongeveer met alle vrijgezelle vrouwen geslapen met wie ik werkte.. je werkt laat, alcohol.. te makkelijk. Wil je neuken, ga in de horeca werken. Willen je gasten niet, dan doe je je collega.
Dat is inderdaad echt zo..
Ervaring hier.

Zijn meestal wel knappe dames though..
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 16 november 2009 @ 07:48:59 #45
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_74739061
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:07 schreef m0m0 het volgende:

bla
Na het werk stonden we met alle collega's aan de bar na te genieten, madam was er ook bij. Zelfde verhaal maar geen duidelijk teken van "ik wil meer". Na drieën ging we met z'n allen weg en stonden we buiten onze fietssloten te openen toen een goede vriend/collega zelf het initiatief nam en naar ons riep: ga eens wat afspreken, doe wat! (hij was het zat om mij maar te zien sukkelen met haar ) Wat voor haar reden genoeg was om zelf het initiatief te nemen! Ze pakte haar fiets, fietste naar me toe en zei: neuken?!
bla
Ik weet niet wat je allemaal tegen die collega hebt gezegd, ik kan geen beoordeling geven over de situatie.
Als het serieus bedoeld is wat ze zei, de brutaliteit van zo'n meisje. Het is maar goed dat je nee hebt gezegd, leert ze het meteen af. Ben je helemaal in de wolken van haar? Zei dacht hoogstwaarschijnlijk alleen aan een one night stand.

Je schreef ook
quote:
Ze maakten een grand dessert voor me. Heb een grote annex zaal leeg kunnen halen, en alleen 1 tafel achtergelaten met 2 stoelen. Dim lichten, eigen romance muziek opgezet en midden op tafel de grand dessert met twee bestekjes.
Ik denken dat ik een kluns ben met vrouwen, ze heeft eerder een blauwtje met je gelopen, wat verwacht je dan. Je bedoelingen zullen wel goed zijn geweest met het grand dessert, probeer je een beetje in te leven in haar.
  maandag 16 november 2009 @ 07:56:18 #46
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_74739097
ik heb in het verleden weleens meegemaakt, dat ik bij een meisje op bezoek ging en ze in bed lag en zei dat ze naakt was. Dat is nog veel directer, ze wist dat ik haar erg leuk vond en toen heb ik nee gezegd. Dat is misbruik maken van iemands gevoelens, maar gelukkig heb ik nog mijn verstand.
pi_74739136
quote:
Op maandag 16 november 2009 07:56 schreef matthijs.. het volgende:
ik heb in het verleden weleens meegemaakt, dat ik bij een meisje op bezoek ging en ze in bed lag en zei dat ze naakt was. Dat is nog veel directer, ze wist dat ik haar erg leuk vond en toen heb ik nee gezegd. Dat is misbruik maken van iemands gevoelens, maar gelukkig heb ik nog mijn verstand.
Had ze ook een touwtje aan de deurklink voor de pizzabezorger?
  maandag 16 november 2009 @ 09:11:41 #48
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_74739846
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
meegemaakt bedoelde je?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  maandag 16 november 2009 @ 09:15:33 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74739899
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:37 schreef m0m0 het volgende:
Maar wat vinden jullie van die andere geniale actie van mij?
Dat grand dessert met je eigen romantische muziek erbij in een of andere zaal?

Tja ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74740021
TIjd voor een 2e baan.
  maandag 16 november 2009 @ 09:25:46 #51
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_74740048
Het komt er dus op neer dat jullie nog nooit ook maar hebben gezoend? Maar wel al zo'n direct aanbod, afwijzing en soort van huwelijksaanzoeksetting-dessert. Pfff..
  maandag 16 november 2009 @ 09:27:49 #52
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74740079
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:39 schreef Kluts het volgende:
Nou, dan denk ik dat ze het eruit geflapt heeft en bij nader inzien dacht: Neh, dat geflikflooi met collega's, daar moet ik ook heul niet aan beginnen.

Kortom, je had beter gelijk bevestigend kunnen antwoorden.
Dat denk ik ook. Je had een miniscuul Window of Opportunity. Heb je geen gebruik van gemaakt. Vervolgens probeer je wanhopig wat van je eergevoel te redden, zonder succes uiteraard. Nu is het time to move on.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74740255
quote:
Je had zeker goede bedoelingen maar is dat niet een beetje té? Zoiets kan je doen als je een jaar verkering hebt maar niet om iemand te leren kennen. Zij was zeker bang om in een kelder ofzo te landen.
pi_74740888
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:14 schreef Sena het volgende:
Whahahahahahaha.
pi_74740895
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:14 schreef Sena het volgende:
Whahahahahahaha.
Always in for a laugh.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 16 november 2009 @ 10:11:06 #56
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_74740915
Ts misschien kun je beter met haar dingen uitpraten en uitleggen waarom je nee zei, inplaats van met een grand desert aan te komen, hoe goed bedoeld het ook is.
pi_74741647
ik zie het al. Niet echt snugger nee.
  maandag 16 november 2009 @ 10:43:16 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74741686
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:41 schreef m0m0 het volgende:
ik zie het al. Niet echt snugger nee.
Maak daar maar echt niet van.

What were you thinking?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74741735
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maak daar maar echt niet van.

What were you thinking?
Uhh not?
Wou haar het hof maken na die afwijzing eigenlijk.
  maandag 16 november 2009 @ 10:47:45 #60
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74741791
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:45 schreef m0m0 het volgende:
Uhh not?
Goeie strategie!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 16 november 2009 @ 10:52:12 #61
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74741910
quote:

[..]

Uhh not?
Zoiets gaat misschien werken als je van elkaar weet dat je elkaar echt leuk vind, eerder nog, als je een poos een relatie hebt.

Op deze manier komt het wel heel 'aanallend' over... (hoe goed bedoelt ook)
  maandag 16 november 2009 @ 10:57:33 #62
94676 Garisson72
pi_74742065
quote:
Uhh not?
Je wilde iets overdreven moois doen dat zo goed zou vallen dat je eerdere blunder in één klap vergeten zou worden. Voor haar was dat ongetwijfeld veel te overdonderend, vooral omdat er een ongemakkelijke sfeer tussen jullie hangt, als ik het zo een beetje lees.

De enige kans dat het nog goed komt, of minstens weer normaal wordt, is als je haar voorlopig met rust laat. Een relatie met haar kun je echt op je buik schrijven, uiteraard.
pi_74742244
Ik praat wel a.s. zaterdag met haar na het werk met een drankje op.
  maandag 16 november 2009 @ 11:13:22 #64
94676 Garisson72
pi_74742514
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:03 schreef m0m0 het volgende:
Ik praat wel a.s. zaterdag met haar na het werk met een drankje op.
Met een drankje op ja, goed idee. Zorg maar dat je de sokken flink vol hebt. En dan veel te dichtbij om haar heen gaan hangen, te hard en te dichtbij praten. Het kan allemaal nog goed komen!
  maandag 16 november 2009 @ 11:24:02 #65
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_74742824
-edit

[ Bericht 98% gewijzigd door matthijs.. op 16-11-2009 11:48:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')