En ik maar denken dat ik origineel bezig was.quote:Op maandag 16 november 2009 02:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf, ik heb dit verhaal eerder gelezen?
Waarom vind je het stom? (mening van een buitenstaander is misschien wel beter)quote:Op maandag 16 november 2009 02:10 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind haar reactie vreemder dan jouw ''stomme'' actie.
Gozert, ik was te lam.quote:Op maandag 16 november 2009 02:12 schreef Uitkering het volgende:
je hebt al gefaald toen je nee zei sukkel.
Ik weet het niet, wat ik tegen die vriend van me zei was: "bemoei je er niet mee" .... ofzo. Waarop zij dus het initiatief nam.quote:Op maandag 16 november 2009 02:14 schreef Ted038 het volgende:
Die dacht dat je wellicht "stoere taal" had uitgeslagen tegen die vriend van je, en daarom "neuken?" zei als soort van grap ???
ik zou nu een brief schrijven en het uitleggen en aangeven wat je voor haar voelt, als je nog wat met haar wilt, of brief schrijven en uitleggen etc en eens afspreken om uit te praten, als je puur collega's wil blijven ....quote:Op maandag 16 november 2009 02:16 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wat ik tegen die vriend van me zei was: "bemoei je er niet mee" .... ofzo. Waarop zij dus het initiatief nam.
en dan neequote:Wat voor haar reden genoeg was om zelf het initiatief te nemen! Ze pakte haar fiets, fietste naar me toe en zei: neuken?!
Ik ga haar zeker nog wel aanspreken over dit ja. Maar dan meer van.... "blijkbaar heb ik de tekens verkeerd begrepen. Maar no hard feelings. We kunnen nog steeds samen blijven lachen en werken enzo. Maar nu weten we tenminste waar we allebei aan toe zijn. Maakt het wel wat makkelijker."quote:Op maandag 16 november 2009 02:19 schreef Ted038 het volgende:
[..]
ik zou nu een brief schrijven en het uitleggen en aangeven wat je voor haar voelt, als je nog wat met haar wilt, of brief schrijven en uitleggen etc en eens afspreken om uit te praten, als je puur collega's wil blijven ....
* Ted038 is nogal briefschrijverig(kom dan beter uit mijn woorden
)
quote:Op maandag 16 november 2009 02:29 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Ennuh brieven?!![]()
Daar heb ik dus echt hele slechte ervaringen mee. Ook eens een keer een chick een brief gegeven, na een aantal keren gedate te hebben met haar, waarmee ik het spel naar een ander level wou proberen. Wat totaal verkeerd is uitgelopen. Ze heeft het aan een bar voorgelezen voor m'n vriendenkring en nog een paar andere josti's.
![]()
![]()
![]()
Nog een les, date nooit vrienden van vrienden. (haar excuus: ze was nog naïef)
quote:Op maandag 16 november 2009 02:29 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Ik ga haar zeker nog wel aanspreken over dit ja. Maar dan meer van.... "blijkbaar heb ik de tekens verkeerd begrepen. Maar no hard feelings. We kunnen nog steeds samen blijven lachen en werken enzo. Maar nu weten we tenminste waar we allebei aan toe zijn. Maakt het wel wat makkelijker."
Ennuh brieven?!![]()
Daar heb ik dus echt hele slechte ervaringen mee. Ook eens een keer een chick een brief gegeven, na een aantal keren gedate te hebben met haar, waarmee ik het spel naar een ander level wou proberen. Wat totaal verkeerd is uitgelopen. Ze heeft het aan een bar voorgelezen voor m'n vriendenkring en nog een paar andere josti's.
![]()
![]()
![]()
Nog een les, date nooit vrienden van vrienden. (haar excuus: ze was nog naïef)
Gozert, ze heeft meer diepgang dan je lief is.quote:Op maandag 16 november 2009 02:26 schreef Sjeunie het volgende:
had dr dan ook die breezer ananas aangeboden....
Jammer dat jij die diepgang nooit zal beroeren.quote:Op maandag 16 november 2009 02:32 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Gozert, ze heeft meer diepgang dan je lief is.
quote:Op maandag 16 november 2009 02:32 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Gozert, ze heeft meer diepgang dan je lief is.
Nee, m'n self-esteem heeft al een te grote deuk opgelopen vandaag. Het laatste wat ik wil is mezelf herinneren aan andere gênante momenten,quote:Op maandag 16 november 2009 02:31 schreef Sena het volgende:
[..]
!,
!,
!.
Heb je nog meer anekdotes met leedvermaak?
Zou het?quote:Op maandag 16 november 2009 02:35 schreef Kluts het volgende:
En wat nou als zij met dat "neuken?" een grapje maakte?
Zo maar een suggestie.
Ja, naast me stil staan. Face2face. En direct in de ogen aankijkend terwijl ze het zei.quote:Op maandag 16 november 2009 02:34 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Maar je denkt wel dat ze serieus was met de vraag: ''neuken?''.
quote:Op maandag 16 november 2009 02:33 schreef Sena het volgende:
[..]
Jammer dat jij die diepgang nooit zal beroeren.
Nou ja, dan vindt ik het idee van die Breezer toch niet zo heel slecht. Zoveel ''diepgang'' heeft ze dan ook weer niet! Alsnog denk ik dat het gewoon een grapje was.quote:Op maandag 16 november 2009 02:36 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Ja, naast me stil staan. Face2face. En direct in de ogen aankijkend terwijl ze het zei.
Nou, dan denk ik dat ze het eruit geflapt heeft en bij nader inzien dacht: Neh, dat geflikflooi met collega's, daar moet ik ook heul niet aan beginnen.quote:Op maandag 16 november 2009 02:36 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Ja, naast me stil staan. Face2face. En direct in de ogen aankijkend terwijl ze het zei.
En jij.. "Nee."quote:Op maandag 16 november 2009 02:36 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Ze heeft thuis gewoon lopen krassen, en moet nu wachten totdat alles weer geheeld is.quote:Op maandag 16 november 2009 02:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En jij.. "Nee."
Je hebt haar gewoon op d'r pik getrapt kerel, leef ermee.
Sorry hoor maar ik vind deze setting alleen passen bij een huwelijksaanzoek. Jij hebt haar net zo voor het blok gezet als zij met haar "Neuken?" bij jou.quote:Op maandag 16 november 2009 02:07 schreef m0m0 het volgende:
Ze maakten een grand dessert voor me. Heb een grote annex zaal leeg kunnen halen, en alleen 1 tafel achtergelaten met 2 stoelen. Dim lichten, eigen romance muziek opgezet en midden op tafel de grand dessert met twee bestekjes.
Dat is inderdaad echt zo..quote:Op maandag 16 november 2009 07:29 schreef Oksel het volgende:
Och, horeca..
Ik heb ongeveer met alle vrijgezelle vrouwen geslapen met wie ik werkte.. je werkt laat, alcohol.. te makkelijk. Wil je neuken, ga in de horeca werken. Willen je gasten niet, dan doe je je collega.
Ik weet niet wat je allemaal tegen die collega hebt gezegd, ik kan geen beoordeling geven over de situatie.quote:Op maandag 16 november 2009 02:07 schreef m0m0 het volgende:
bla
Na het werk stonden we met alle collega's aan de bar na te genieten, madam was er ook bij. Zelfde verhaal maar geen duidelijk teken van "ik wil meer". Na drieën ging we met z'n allen weg en stonden we buiten onze fietssloten te openen toen een goede vriend/collega zelf het initiatief nam en naar ons riep: ga eens wat afspreken, doe wat! (hij was het zat om mij maar te zien sukkelen met haar) Wat voor haar reden genoeg was om zelf het initiatief te nemen! Ze pakte haar fiets, fietste naar me toe en zei: neuken?!
bla
Ik denken dat ik een kluns ben met vrouwen, ze heeft eerder een blauwtje met je gelopen, wat verwacht je dan. Je bedoelingen zullen wel goed zijn geweest met het grand dessert, probeer je een beetje in te leven in haar.quote:Ze maakten een grand dessert voor me. Heb een grote annex zaal leeg kunnen halen, en alleen 1 tafel achtergelaten met 2 stoelen. Dim lichten, eigen romance muziek opgezet en midden op tafel de grand dessert met twee bestekjes.
Had ze ook een touwtje aan de deurklink voor de pizzabezorger?quote:Op maandag 16 november 2009 07:56 schreef matthijs.. het volgende:
ik heb in het verleden weleens meegemaakt, dat ik bij een meisje op bezoek ging en ze in bed lag en zei dat ze naakt was. Dat is nog veel directer, ze wist dat ik haar erg leuk vond en toen heb ik nee gezegd. Dat is misbruik maken van iemands gevoelens, maar gelukkig heb ik nog mijn verstand.
meegemaakt bedoelde je?quote:Op maandag 16 november 2009 02:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf, ik heb dit verhaal eerder gelezen?
Dat grand dessert met je eigen romantische muziek erbij in een of andere zaal?quote:Op maandag 16 november 2009 02:37 schreef m0m0 het volgende:
Maar wat vinden jullie van die andere geniale actie van mij?
Dat denk ik ook. Je had een miniscuul Window of Opportunity. Heb je geen gebruik van gemaakt. Vervolgens probeer je wanhopig wat van je eergevoel te redden, zonder succes uiteraard. Nu is het time to move on.quote:Op maandag 16 november 2009 02:39 schreef Kluts het volgende:
Nou, dan denk ik dat ze het eruit geflapt heeft en bij nader inzien dacht: Neh, dat geflikflooi met collega's, daar moet ik ook heul niet aan beginnen.
Kortom, je had beter gelijk bevestigend kunnen antwoorden.
Je had zeker goede bedoelingen maar is dat niet een beetje té? Zoiets kan je doen als je een jaar verkering hebt maar niet om iemand te leren kennen.quote:Ze maakten een grand dessert voor me. Heb een grote annex zaal leeg kunnen halen, en alleen 1 tafel achtergelaten met 2 stoelen. Dim lichten, eigen romance muziek opgezet en midden op tafel de grand dessert met twee bestekjes.
Maak daar maar echt niet van.quote:
Uhh not?quote:Op maandag 16 november 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maak daar maar echt niet van.
What were you thinking?
Goeie strategie!quote:Op maandag 16 november 2009 10:45 schreef m0m0 het volgende:
Uhh not?![]()
Wou haar het hof maken na die afwijzing eigenlijk.
Zoiets gaat misschien werken als je van elkaar weet dat je elkaar echt leuk vind, eerder nog, als je een poos een relatie hebt.quote:Op maandag 16 november 2009 10:45 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Uhh not?![]()
Je wilde iets overdreven moois doen dat zo goed zou vallen dat je eerdere blunder in één klap vergeten zou worden. Voor haar was dat ongetwijfeld veel te overdonderend, vooral omdat er een ongemakkelijke sfeer tussen jullie hangt, als ik het zo een beetje lees.quote:Op maandag 16 november 2009 10:45 schreef m0m0 het volgende:
Uhh not?![]()
Met een drankje op ja, goed idee. Zorg maar dat je de sokken flink vol hebt. En dan veel te dichtbij om haar heen gaan hangen, te hard en te dichtbij praten. Het kan allemaal nog goed komen!quote:Op maandag 16 november 2009 11:03 schreef m0m0 het volgende:
Ik praat wel a.s. zaterdag met haar na het werk met een drankje op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |