Bedrok, hmm, zou wel eens kunnen kloppen.quote:
Bedankt voor de tip! Toen ik er net weer even was dacht ik: hmmmm op de plattegrond lijkt het groterquote:Op maandag 16 november 2009 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP.Leuk dat je 2 aparte kamers hebt, en lekker alles voor jezelf!
Wel een tip: het lijkt nu alsof je veel meer kwijt kunt dan in je oude kamer, maar ik weet uit ervaring dat 30 vierkante meter zo vol is. Nieuwe meubels uitzoeken is leuk maar pas dus op dat je er niet teveel in gaat proppen, want dan voelt het al snel vol en rommelig aan. Mandjes helpen daar wel goed bij, zoveel mogelijk kleine prulletjes uit het zicht houden!
Woon jij er ookquote:Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah goed bezig, kom eens op de koffie.
Dat had ik precies hetzelfde met mijn kamer!quote:Op maandag 16 november 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Toen ik er net weer even was dacht ik: hmmmm op de plattegrond lijkt het groterHet is namelijk niet heel erg lang, maar vooral heel erg smal!!
Nee als je hier in K&W kijkt zul je zien dat we een huis hebben gekochtquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef R2R het volgende:
Je vroeg je af waarom die wc borstel daar nog ligt?
Nou... zo te zien heeft de vorige bewoner die gebruikt om de badkamer "schoon" te maken....
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef R2R het volgende:
Je vroeg je af waarom die wc borstel daar nog ligt?
Nou... zo te zien heeft de vorige bewoner die gebruikt om de badkamer "schoon" te maken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |