abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74816175
Zelf ook verder gezocht naar een mooie spoorlijnen die ik kan nemen op mijn treinreis van Zurich naar Innsbruck.
Als er nog tips zijn hoor ik ze graag.

Voorlopig is het geworden in een dag Zurich - Tirano, Tirano via Klosters naar Feldkirch
De Albulabahn en de Bernina-Bahn schijnen super te zijn.

Snelle paint.

Groen: Heenweg
Geel: Heen en terugweg
Blauw: Terugweg

Moet nog wel een aantal dingen uitzoeken, maar ik heb er al erg zin in.

Info @ WIKI
............................
  woensdag 18 november 2009 @ 15:24:47 #127
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_74818456


Dit is als ik me niet vergis de JR500.
Deze rijd op het Shinkansen netwerk, in Japan.
Het is ook nog eens de snelste (?) trein.

Die trein is beter dan de V250
pi_74818664
Lachen hoor, maar dan vind ik zelfs de V250 mooier.

Hoe hard kan ´ie?
pi_74818959
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is als ik me niet vergis de JR500.
Deze rijd op het Shinkansen netwerk, in Japan.
Het is ook nog eens de snelste (?) trein.

Die trein is beter dan de V250
Dat is de Shinkansen 500 idd, de vetste trein ooit Alleen inmiddels steeds meer verdrongen door de Shinkansen 700 en N700, die even hard gaan en de helft minder kosten En de Fastech 360 natuurlijk, maar die rtijdt nog niet commercieel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 18 november 2009 @ 15:40:46 #130
257721 Lord_Brett_Sinclair
You can call me Brett
pi_74819026
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef sander89 het volgende:
Zelf ook verder gezocht naar een mooie spoorlijnen die ik kan nemen op mijn treinreis van Zurich naar Innsbruck.
Als er nog tips zijn hoor ik ze graag.

Voorlopig is het geworden in een dag Zurich - Tirano, Tirano via Klosters naar Feldkirch
De Albulabahn en de Bernina-Bahn schijnen super te zijn.

Moet nog wel een aantal dingen uitzoeken, maar ik heb er al erg zin in.

Info @ WIKI

Die kan ik zeker aanbevelen! Vooral de Bernina is erg mooi 2,5 uur puur genieten! De Albula is mooi met al zijn tunnels maar daardoor zie je erg weinig, het Landwasser viaduct is wel spectaculair
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
  woensdag 18 november 2009 @ 15:47:17 #131
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_74819229
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is de Shinkansen 500 idd, de vetste trein ooit Alleen inmiddels steeds meer verdrongen door de Shinkansen 700 en N700, die even hard gaan en de helft minder kosten En de Fastech 360 natuurlijk, maar die rtijdt nog niet commercieel.
Klopt. De Shinkansen 700 / N700 vind ik dan wel wat minder strak uiterlijk.. Vooral de voorkant. Oordeel zelf.


De designspeed van de Shinkansen 500 is 320km/h.
Dit is ook bij de 700 series.

[ Bericht 3% gewijzigd door greavy op 18-11-2009 15:52:40 ]
  woensdag 18 november 2009 @ 16:14:48 #132
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_74820256
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Zevenaar-Doetinchem (vul maar in)
Hij was er vandaag alweer!
quote:
Winterswijk-Arnhem
Woensdag 18 November 15:47Oorzaak De beperkingen tussen Zevenaar en Doetinchem als gevolg van een seinstoring zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Binnen 24uur al de 2e keer
pi_74824280
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef greavy het volgende:

[..]

Hij was er vandaag alweer!
[..]

Binnen 24uur al de 2e keer
Ging echt nergens over die vertraging. Eerst 20 minuten wachten in wehl. Kom je op doetinchem kun je ook nog 30 minuten wachten omdat er geen trein naar winterswijk gaat

En dan had je de heenweg ook al 10 minuten vertraging
pi_74825166
Zo dat was even lekker.
Damn. 3 kwartier gewacht voor beide overgangen hier vanwege deze storing;

Tussen Den Dolder en Bilthoven rijden minder treinen door een sein- en overwegstoring.
  Redactie Sport woensdag 18 november 2009 @ 18:41:32 #135
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_74825407
Nou, ik had het wel geweten (als ik met de fiets zou zijn dan he)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_74825458
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:41 schreef dennistd het volgende:
Nou, ik had het wel geweten (als ik met de fiets zou zijn dan he)
Tja.. Ik zou dr alsnog niet onderdoor zijn gegaan dan.
pi_74825488
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Crientj het volgende:
Zo dat was even lekker.
Damn. 3 kwartier gewacht voor beide overgangen hier vanwege deze storing;

Tussen Den Dolder en Bilthoven rijden minder treinen door een sein- en overwegstoring.
Ik had er geen last van
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  woensdag 18 november 2009 @ 19:29:42 #138
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_74827219
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:43 schreef Crientj het volgende:

[..]

Tja.. Ik zou dr alsnog niet onderdoor zijn gegaan dan.
Als der geen trein was, had ik dus wel doorgefietst of gelopen.
Anders wacht je wel heel lang
pi_74827608
Een spoorboom is geen voetgangersverkeerslicht!
pi_74833088
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:30 schreef Socios het volgende:
Lachen hoor, maar dan vind ik zelfs de V250 mooier.
WAT DE NEUK








Wat mij betreft de mooiste trein ooit .
  woensdag 18 november 2009 @ 22:12:51 #141
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_74833676
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Ireyon het volgende:

[..]

WAT DE NEUK

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Wat mij betreft de mooiste trein ooit .
Ja, dat zou ik ook denken

De V250 is toch geen gezicht? Een lomp uiterlijk bij een lomp bedrijf(NS HiSpeed)
pi_74842296
Ik zat laatst in een ICM van Ut naar Rtd, zitten er gewoon stopcontacten in
Voortaan toch de laptop mee als ik weer in die buurt moet werken
pi_74842733
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat laatst in een ICM van Ut naar Rtd, zitten er gewoon stopcontacten in
Voortaan toch de laptop mee als ik weer in die buurt moet werken
Dan zat je, als ik mij niet vergis, in de voormalige 4444. Dit was de 'ambtenaren trein' met extra 1e klas en stopcontacten in die 1e klas. Inmiddels is de extra 1e klas weer 2e klas, maar de stopcontacten zitten er nog. Helaas is dit maar 1 trein die dit heeft.
pi_74842766
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Dat zat je, als ik mij niet vergis, in de voormalige 4444. Dit was de 'ambtenaren trein' met extra 1e klas en stopcontacten in die 1e klas. Inmiddels is de extra 1e klas weer 2e klas, maar de stopcontacten zitten er nog. Helaas is dit maar 1 trein die dit heeft.
Was idd de 4444
Ik dacht al: dat me dit nog nooit is opgevallen Reis dat stuk de laatste tijd namelijk best vaak.

Die trein is btw echt achterlijk druk altijd, welk moment van de dag je ook gaat
pi_74843080
Dan is 'ie wel verdwaald. Hij hoort namelijk naar Den Haag te rijden. Voor al die hoge ambtenaren die eerste klas mogen reizen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 november 2009 @ 10:15:22 #146
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74843104
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef Fixers het volgende:
Dan is 'ie wel verdwaald. Hij hoort namelijk naar Den Haag te rijden. Voor al die hoge ambtenaren die eerste klas mogen reizen.
Dat was vroegah. Tegenwoordig rijdt in de ambtenarentrein 2x VIRM. Elke dag dus 8 tot 12 bakken dubbeldeks
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 19 november 2009 @ 10:28:13 #147
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_74843386
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef Fixers het volgende:
Dan is 'ie wel verdwaald. Hij hoort namelijk naar Den Haag te rijden. Voor al die hoge ambtenaren die eerste klas mogen reizen.
uhmmm inderdaad dat was vroegâh, tegenwoordig is die tA bak, gewoon weer een mB bak
Oftewel gewoon weer een 2e klas rijtuig. Maar dan met gordijntjes en stopcontacten.
Het nummer 4444, blijft hij gewoon houden, want om hem weer 4231 te noemen, moet de NS / NedTrain teveel systemen hernoemen.
pi_74843522
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is de Shinkansen 500 idd, de vetste trein ooit
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Ireyon het volgende:
Wat mij betreft de mooiste trein ooit .


Socios is gek
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_74844917
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Ireyon het volgende:

[..]

WAT DE NEUK

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Wat mij betreft de mooiste trein ooit .
Helaas zal je die lange sets minder zien, de meeste zijn verkort om Kodama's te rijden vanuit Fukuoka ter vervanging van de afgevoerde serie 0. Daar rijden ze 285, al is dat altijd nog beter dan de 220 die de ouwe serie 0 kon halen
In Nozomi's heb ik nog 1 set gezien, hier is de 700/700N-serie nu praktisch alleenheerser, de serie 300 is Hikari-only geworden (zelfs met serie 700 erbij).
pi_74853399
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef greavy het volgende:

[..]

Hij was er vandaag alweer!
[..]

Binnen 24uur al de 2e keer
ze kunnen beter de meldingen aanpassen...

houd standaard rekening met 60 min extra reistijd door mogelijke sein en wisselstoringen..
mogelijk ondervind u helemaal geen hinder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')