Minder treinen, meer overstappen en langere reistijden.quote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef James1988 het volgende:
Dat per juni 2010 de Benelux dan onder de Fyra-naam over de HSL gaat, met de bijbehorende tarieven, is dan te verwachten. NS Hispeed en NMBS willen van de huidige Benelux af, dat is al jaren bekend. Het is de vraag, wat ervoor in de plaats gaat komen.
Nicequote:Op maandag 16 november 2009 22:34 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
De Glacier Express.
Rijdende in Zwitsersland tussen St.Moritz en Zermatt e.d. of Piz Bernina tot the Matterhorn.
Je ziet er veel, je komt over 291 bruggen, door 91 tunnels en door het Oberalpen.
Hey als jij nou is gewoon lekker gaat studeren waarvoor je student bent, laat ik de treintjes wel rijdenquote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je laat het van het traject afhangen of je bekeurt of niet?
Lekker gaar font welquote:
LOL zei is van mijn selectie, maar meteen doorgegaan naar service en veiligheid.quote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker gaar font welEN dan die duct tape
Die 1200quote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik vond daarnet in mijn treinenmap nog wat speciale foto's uit de goede oude tijd ! Die wil ik jullie niet onthouden.![]()
Die in Groningen (of was het Loppersum) heeft enkele dagen tot iets meer dan een week geduurdquote:Op maandag 16 november 2009 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch is het wel raar dat die in Hilversum er maar een paar uur gehangen heeft.
Deze situatie heeft serieus een volle werkweek geduurd namelijk.
[ afbeelding ]
Geweldig.....quote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik vond daarnet in mijn treinenmap nog wat speciale foto's uit de goede oude tijd ! Die wil ik jullie niet onthouden.![]()
Den Helder - Köln
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op maandag 16 november 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze heeft wel meerdere weken zo gehangen geloof ik
Haha, ik geloof dat ze een stuk of 3 dingen door elkaar halen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Koen66 het volgende:
rofl![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)_dreigen_met_rechter
" In de toekomst moeten treinen met zo'n 300 kilometer per uur over de lijn gaan razen. Door technische problemen met het beveiligingssysteem worden de eerste hogesnelheidstreinen van het type Thalys pas in de tweede helft van volgend jaar geleverd. "
Leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:47 schreef sander89 het volgende:
Ben nu echt beetje serieus begonnen voor mijn wintersport/trein vakantie te plannen voor december.
Via Innsbruck Hbf is eigenlijk de enige echte verbinding tussen Zwitserland en Oostenrijk. Is af te leggen in een Eurocity of een Railjet. Over evt. zijtakken of verblijfplaatsen heb ik niet echt tips.quote:3 dagen reizen
Zurich - Salzburg
Route welke treinen?
München Hbf - Frankfurt (Main) Hbf kan via Nürnberg Hbf met ICE-3 of Stuttgart Hbf met ICE-1 of tot Frankfurt Flughafen met ICE-3. Via Nürnberg Hbf geniet mijn voorkeur om de mindere stops, de kortere reistijd, de ICE-3 en het stukje over de Neubaustrecke Ingolstadt - Nürnberg Hbf met 300 km/u.quote:1 Dag reizen
Salzburg - Munchen Railjet.![]()
Munchen - Frankfurt ICE?
Frankfurt - Amsterdam ICE3
... en struikelde bij het weglopen over de rails en kwam met z'n hoofd op de tussenliggers terecht. Traumatische hersenbloeding leidde binnen enkele minuten tot de doodquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:47 schreef greavy het volgende:
Man word bijna 2keer door trein geraakt (Video)
![]()
Zo kan het dus ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |