Ga je anders stampvoeten? Kleuterquote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik hier geen antwoord op krijg doe ik geen moeite meer en mag het topic verkloot worden bitches.
Zelden iemand ontmoet die mijn gedachten en gevoelens weet te roeren op de manier waarop jij dit iedere dag opnieuw weer doet.quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Van mij toch wel het meeste he?
quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kijk ik heb geantwoord.
Kijk nog een keer geantwoord.
nog een keer....quote:Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen een hoer en een ziekte? Behalve dan dat sommige mensen beide als scheldwoord gebruiken?
Ze vraagt of jij het erg vindt wanneer mensen met "hoer" e.d. schelden? Is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:
Ik vind jou zielig om jouw afbeelding bij je profiel, die is extreem cutequote:
Van een hoer kan je aids krijgen, en dat is een ziektequote:
doe ik tochquote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okkej ...dat is jouw mening, maar daar kan je dan nog wel gewoon over communiceren op een normale manier?
Godvderdomme ik word geil.quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zelden iemand ontmoet die mijn gedachten en gevoelens weet te roeren op de manier waarop jij dit iedere dag opnieuw weer doet.
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je anders stampvoeten? Kleuter
Is dat ook een ziekte dan? Je beperkt me nu wel heel erg hoor.quote:
Ik zie het verband niet ussen een hoer en kanker, dwz. als iemand mij voor hoer uitscheld wenst hij me in ieder geval geen ziekte toe...........IDat jullie een andere mening hebben kan, maar yin en yang hè ? Waarom zo veel agressiviteit over een onderwerp? Ik scheld jullie toch ook niet uit? We kunnen het toch ook gewoon beschaafd houden? Dit forum is toch voor discussies?quote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze vraagt of jij het erg vindt wanneer mensen met "hoer" e.d. schelden? Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Ik kan het niet beter verwoorden Fas.quote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze vraagt of jij het erg vindt wanneer mensen met "hoer" e.d. schelden? Is dat zo moeilijk te begrijpen?
quote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Van een hoer kan je aids krijgen, en dat is een ziekte
He, slet ik wens je toe dat je later een fijne hoer mag worden! Sante en prosit!quote:Op maandag 16 november 2009 00:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet ussen een hoer en kanker, dwz. als iemand mij voor hoer uitscheld wenst hij me in ieder geval geen ziekte toe...........IDat jullie een andere mening hebben kan, maar yin en yang hè ? Waarom zo veel agressiviteit over een onderwerp? Ik scheld jullie toch ook niet uit? We kunnen het toch ook gewoon beschaafd houden? Dit forum is toch voor discussies?
Scheld ik je ervoor uit? Ik dacht het niet. Ik tracht toch juist een discussie met jou te voeren als ik vraag hoe je daar tegenover staat? Al lijk je dat zelf op iedere mogelijke wijze te vermijden. Wilde je echt alleen even je ei kwijt?quote:Op maandag 16 november 2009 00:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet ussen een hoer en kanker, dwz. als iemand mij voor hoer uitscheld wenst hij me in ieder geval geen ziekte toe...........IDat jullie een andere mening hebben kan, maar yin en yang hè ? Waarom zo veel agressiviteit over een onderwerp? Ik scheld jullie toch ook niet uit? We kunnen het toch ook gewoon beschaafd houden? Dit forum is toch voor discussies?
Als jij kut zegt, bedoel je dan ook een vagina? Of is het een krachtterm, iets zonder inhoud (hihi)?quote:Op maandag 16 november 2009 00:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
jij ziet nergens een verband tussenquote:Op maandag 16 november 2009 00:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
want dat is geen ziektequote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef hugecooll het volgende:
Ohja, terug naar die goeie ouwe tijd van teringlijer ipv kankerlijer
Ik stel hoge eisen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is dat ook een ziekte dan? Je beperkt me nu wel heel erg hoor.
rustig aan.....er stond "jullie"in het algemeen.......Mjah jullie mogen zelf weten waar jullie mij voor uitschelden hoor......dus jullie........Misschien ben ik dat schelden inderdaad niet zo gewend.......En dus ben ik anders......maar is anders dan per defenitie slechter?quote:Op maandag 16 november 2009 00:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Scheld ik je ervoor uit? Ik dacht het niet. Ik tracht toch juist een discussie met jou te voeren als ik vraag hoe je daar tegenover staat? Al lijk je dat zelf op iedere mogelijke wijze te vermijden. Wilde je echt alleen even je ei kwijt?
In dit geval wel ja!quote:Op maandag 16 november 2009 00:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
rustig aan.....er stond "jullie"in het algemeen.......Mjah jullie mogen zelf weten waar jullie mij voor uitschelden hoor......dus jullie........Misschien ben ik dat schelden inderdaad niet zo gewend.......En dus ben ik anders......maar is anders dan per defenitie slechter?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |