Oja ik moet mijn jailbait kitty nog uploadenquote:Op maandag 16 november 2009 00:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Over poesjes gesproken, ik mis de jouwne
Ik hou van je.quote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef tesssssssss het volgende:
Maar? Waarom schelden jullie mij nu ineens allemaal uit dan? Het is toch gewoon een discussie?
Ik scheld je niet uit schatje, vertel. Wat vind je van eerder genoemde scheldwoorden dan?quote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef tesssssssss het volgende:
Maar? Waarom schelden jullie mij nu ineens allemaal uit dan? Het is toch gewoon een discussie?
Omdat ik wil falen voor mijn examenquote:
Ah, oke.quote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Omdat ik wil falen voor mijn examen?
ah gadverdamme vieze vuile gore kankerkankerquote:Op maandag 16 november 2009 00:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ik kanker ben
omdat mensen zoals jij me de keel uithangen. dan ben je b.v. heel erg gefrustreerd over iets en zeg je ''godverdomme wat een kankerzooi dit allemaal'' en het laatste waar je dan op zit te wachten is dan zo'n heilige miep die weer met het zinnetje '''je mag niet met kanker schelden''' aankomt!quote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef tesssssssss het volgende:
Godverdomme zaai niet zo uit met je postsquote:
Ook van jou. Ik vind je geweldig.quote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Godverdomme zaai niet zo uit met je posts
Kijk ik heb geantwoord.quote:Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen een hoer en een ziekte? Behalve dan dat sommige mensen beide als scheldwoord gebruiken?
god verdoem mij..quote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Godverdomme zaai niet zo uit met je posts
Dit dusquote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
omdat mensen zoals jij me de keel uithangen. dan ben je b.v. heel erg gefrustreerd over iets en zeg je ''godverdomme wat een kankerzooi dit allemaal'' en het laatste waar je dan op zit te wachten is dan zo'n heilige miep die weer met het zinnetje '''je mag niet met kanker schelden''' aankomt!![]()
niemand heeft mij te vertellen wat ik wel en niet mag, en juist omdat iedereen hier zo'n big deal over maakt zal ik schelden met kanker for life!
oh kanker de kankerquote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
god verdoem mij..
jij gaat naar hel, daar zal je branden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Okkej ...dat is jouw mening, maar daar kan je dan nog wel gewoon over communiceren op een normale manier?quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
omdat mensen zoals jij me de keel uithangen. dan ben je b.v. heel erg gefrustreerd over iets en zeg je ''godverdomme wat een kankerzooi dit allemaal'' en het laatste waar je dan op zit te wachten is dan zo'n heilige miep die weer met het zinnetje '''je mag niet met kanker schelden''' aankomt!![]()
niemand heeft mij te vertellen wat ik wel en niet mag, en juist omdat iedereen hier zo'n big deal over maakt zal ik schelden met kanker for life!
Ook van jou hou ik.quote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef griekjeee het volgende:
TS wat denk je overigens, dat mensen de ziekte bedoelen als ze schelden? Ik weet vrijwel zeker dat niemand daar aan denkt, en dat degenen die dit hebben/hebben gehad hier geen waarde aan hechten.
Ik dacht al.quote:Op maandag 16 november 2009 00:12 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
sorry
dan voor degene die het mailtje verstuurde
Van mij toch wel het meeste he?quote:
weetje ik heb best wel medelijden met jou op dit moment, jij probeert gewoon te propageren dat kanker schelden pijn doet en iedereen gaat een beetje lopen afzeiken.quote:Op maandag 16 november 2009 00:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okkej ...dat is jouw mening, maar daar kan je dan nog wel gewoon over communiceren op een normale manier?
Als ik hier geen antwoord op krijg doe ik geen moeite meer en mag het topic verkloot worden bitches.quote:Op maandag 16 november 2009 00:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik scheld je niet uit schatje, vertel. Wat vind je van eerder genoemde scheldwoorden dan?
HOE NOEM JIJ MIJ!!??quote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als ik hier geen antwoord op krijg doe ik geen moeite meer en mag het topic verkloot worden bitches.
and if you got some money over, cause van de kanker we cannot livequote:Op maandag 16 november 2009 00:19 schreef Kabolter het volgende:
Schelden met ziektes schijnt typisch Nederlands te zijn. En daar mogen wij best een beetje trots op zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |