Ik help je wel als er gevochten moet worden Biogardequote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef Biogarde het volgende:
We gaan dit topic een kans geven. Volgende met een baggercomment zoek ik op in z'n slaap.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef tesssssssss het volgende:
Hoi,
Ik denk dat ik ongeveer al wel kan raden wat voor soort reakties ik ga krijgen, maar toch........Zullen we elkaar gewoon weer zoals "in de goede oude tijd'uitschelden zonder ziektes in de scheldwoorden???? Dat is toch veel leuker eigenlijk?
dat vinden de apen niet leukquote:Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
zeg inplaats van klerelijer klereaap
Of tyfuslijer...quote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef hugecooll het volgende:
Ohja, terug naar die goeie ouwe tijd van teringlijer ipv kankerlijer
vechten met jou en bio een droom die uit komtquote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik help je wel als er gevochten moet worden Biogarde
nee dat is het niet.quote:
quote:
Jij zei kanker!quote:Op zondag 15 november 2009 23:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Euh gewoon, de bekende geslachtsdelen, of woorden die daar van afgeleid zjn.......of iets met "neukende" maar in ieder geval geen ziektes, gewoon neutrale scheldwoorden, zeg maar...grinzzzz.....Of je kan zelf iets creatiefs verzinnen???? Elkaar een dodelijke ziekte toewensen vind ik gewoon over de grens gaan......ook al zou ik ruzie krijgen met een wildvreemde, dan zou ik het nog niet doen hoor.....Mischien scheelt het ook dat ik elk jaar voor de kankerbestrijding collecteer, en ja mischien ben ik wel gevoelig???? Maar dat is toch niet erg? Volwassenen en kinderen met kanker of andere dodelijke/terminale ziekte lijden heel erg hoor......Een beetje empathie is toch niet te veel gevraagd?
quote:Op zondag 15 november 2009 23:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Euh gewoon, de bekende geslachtsdelen, of woorden die daar van afgeleid zjn.......of iets met "neukende" maar in ieder geval geen ziektes, gewoon neutrale scheldwoorden, zeg maar...grinzzzz.....Of je kan zelf iets creatiefs verzinnen???? Elkaar een dodelijke ziekte toewensen vind ik gewoon over de grens gaan......ook al zou ik ruzie krijgen met een wildvreemde, dan zou ik het nog niet doen hoor.....Mischien scheelt het ook dat ik elk jaar voor de kankerbestrijding collecteer, en ja mischien ben ik wel gevoelig???? Maar dat is toch niet erg? Volwassenen en kinderen met kanker of andere dodelijke/terminale ziekte lijden heel erg hoor......Een beetje empathie is toch niet te veel gevraagd?
Je moet niet spotten met geslachtsdelen, mijn moeder is gestikt in de pik van m'n vader, en door haar stikreflex heeft ze 'm er ook afgebetenquote:Op zondag 15 november 2009 23:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
omdat het lekker in de mond ligt.quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
okeeeeej......dat jullie kunnen schelden weet ik nu......maar kan iemand mij dan uitleggen waarom jullie elkaar die ziektes toewensen dan? Ik bedoel serieus?
Ik wens niemand kanker toe, als ik daarmee scheldt. Ik vind kanker gewoon een lekker combo. Het komt beter over, als je boos bent op je ex, kun je haar hoer of misschien wel kuthoer noemen. Maar kankerhoer geeft een soort overtreffende trap aan.quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
okeeeeej......dat jullie kunnen schelden weet ik nu......maar kan iemand mij dan uitleggen waarom jullie elkaar die ziektes toewensen dan? Ik bedoel serieus?
Ja, mooie vergelijking. Dan moet je penis toch op! ook vergelijken met woekerende cel toch op!quote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
omdat het lekker in de mond ligt.
Ik zeg liever: kanker toch op! in plaats van penis/vagina toch op!
Niemand wenst iemand een ziekte toe. Kankeren staat niet gelijk aan "iemand kanker toewensen"quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef tesssssssss het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, mooie vergelijking. Dan moet je penis toch op! ook vergelijken met woekerende cel toch op!
Ik neem er geen aanstoot aan, maar verder is het niveau van de mensen die kanker gebruiken wel erg laag.
Krijg de builenpest, de vlektyfus, de tering, de waterpokken, de bof! Vroeger hadden ze gewoon wat meer keuze!quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef tesssssssss het volgende:
Hoi,
Ik denk dat ik ongeveer al wel kan raden wat voor soort reakties ik ga krijgen, maar toch........Zullen we elkaar gewoon weer zoals "in de goede oude tijd'uitschelden zonder ziektes in de scheldwoorden???? Dat is toch veel leuker eigenlijk?
Ach flikker toch op. Alsof wanneer niemand meer met kanker zou schelden het dan opeens minder erg zou zijn als je het hebtquote:Op zondag 15 november 2009 23:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
even ter verduidelijking.....dat betekent dus eigenlijk "klaag toch op?"quote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
omdat het lekker in de mond ligt.
Ik zeg liever: kanker toch op! in plaats van penis/vagina toch op!
Waarom zou je trouwens gaan schelden op een forumquote:Op zondag 15 november 2009 23:36 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ach flikker toch op. Alsof wanneer niemand meer met kanker zou schelden het dan opeens minder erg zou zijn als je het hebt. De enige mensen die er aanstoot aan nemen zijn volgens mij sowieso van die tere zieltjes die liever een boom knuffelen ipv echte problemen aan te pakken.
Nee.quote:Op zondag 15 november 2009 23:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
even ter verduidelijking.....dat betekent dus eigenlijk "klaag toch op?"
Er staat ziektes.....dat is meervoud....en omvat alle ziektes...quote:Op zondag 15 november 2009 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Krijg de builenpest, de vlektyfus, de tering, de waterpokken, de bof! Vroeger hadden ze gewoon wat meer keuze!
Als ik op het internet zit gebruik ik inderdaad mijn neppe leven, ik ga dan ook nep ademen en denken, zelfs fappen doe ik dan niet meer echtquote:Op zondag 15 november 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Waarom zou je trouwens gaan schelden op een forumDat is toch heel iets anders dan in het echte leven waar het gewoon heel makkelijk gebeurt.
Ziektes als scheldwoorden gebruiken is al zo oud als de ziektes zelf.quote:Op zondag 15 november 2009 23:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er staat ziektes.....dat is meervoud....en omvat alle ziektes...
Interessante mening, Kanker is dus geen echt probleem.... Welke "echte"problemen pak jij allemaal aan dan?quote:Op zondag 15 november 2009 23:36 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ach flikker toch op. Alsof wanneer niemand meer met kanker zou schelden het dan opeens minder erg zou zijn als je het hebt. De enige mensen die er aanstoot aan nemen zijn volgens mij sowieso van die tere zieltjes die liever een boom knuffelen ipv echte problemen aan te pakken.
Wat maakt mij het uit waar je gaat schelden? Al doe je het bij je overgrootoma. Kijk, ik ga natuurlijk ook niet in het ziekenhuis op de kankerafdeling roepen: hee kankerlijers!!, maar komop. Er zijn wel ergere dingen gaande, en als je tere zieltje al niet tegen wat gescheld met een ziekte kan kun je je maar beter in je kamer opsluiten en nooit meer buiten komen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Waarom zou je trouwens gaan schelden op een forumDat is toch heel iets anders dan in het echte leven waar het gewoon heel makkelijk gebeurt.
Kanker zelf is het probleem, mensen die schelden met kanker niet.quote:Op zondag 15 november 2009 23:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Interessante mening, Kanker is dus geen echt probleem.... Welke "echte"problemen pak jij allemaal aan dan?
En daarom blijft iedereen het dus ook doen? Kuddevolk?quote:Op zondag 15 november 2009 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ziektes als scheldwoorden gebruiken is al zo oud als de ziektes zelf.
Nee, je begrijpt hem niet goed, schelden met kanker is geen echt probleem, kanker wel, maar daar gaat het niet om als je met kanker scheldquote:Op zondag 15 november 2009 23:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Interessante mening, Kanker is dus geen echt probleem.... Welke "echte"problemen pak jij allemaal aan dan?
Waarom nietquote:Op zondag 15 november 2009 23:45 schreef Adames het volgende:
Beetje respect is inderdaad soms wel handig.
Ga ook niet godverdomme roepen als ik in de kerk ben
Ook niet als je je nek zowat breekt over een rondslingerend gebedenboek of knielapje?quote:Op zondag 15 november 2009 23:45 schreef Adames het volgende:
Beetje respect is inderdaad soms wel handig.
Ga ook niet godverdomme roepen als ik in de kerk ben
Ja hoor! De gemiddelde persoon kan het dan ook weinig schelen op een paar mensen na, maar daar luistert niemand toch naar. Uiteindelijk praat dat soort lui alleen nog maar tegen bomen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
En daarom blijft iedereen het dus ook doen? Kuddevolk?
Daar kwets je me heel erg mee, ik heb namelijk geen clitoris meer. Elke keer als jij scheldt met een geslachtsdeel voel ik de pijn van mijn verloren clitoris.quote:Op zondag 15 november 2009 23:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen bomen, maar ik dis ook geen mensen die dat wel doen......er zijn genoegt mensen die zeggen "krijg de tyfus" "krijg de kanker'etc. etc.......Een beetje respect is inderdaad wel op zijn plaats vind ik.......En ik voel me ook niet "meer"dan tere zieltjes of mensen die tegen bomen praten........Waar zou de maatschappij zijn zoder die paar "tere zieltjes"die er nog zijn? Het is allemaal gewoon keihard......Ik vind dat gewoon sonde.......maar dat vind ik.....en ik kan da wel tegen mijn boom buiten gaan zeggen maar dat helpt ook niet.quote:Op zondag 15 november 2009 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja hoor! De gemiddelde persoon kan het dan ook weinig schelen op een paar mensen na, maar daar luistert niemand toch naar. Uiteindelijk praat dat soort lui alleen nog maar tegen bomen.
Van mij mag je best wel schelden hoor. Maar ik weet totaal niet wat er mee bereikt wordt om het op een forum neer te zetten.quote:Op zondag 15 november 2009 23:43 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Wat maakt mij het uit waar je gaat schelden? Al doe je het bij je overgrootoma. Kijk, ik ga natuurlijk ook niet in het ziekenhuis op de kankerafdeling roepen: hee kankerlijers!!, maar komop. Er zijn wel ergere dingen gaande, en als je tere zieltje al niet tegen wat gescheld met een ziekte kan kun je je maar beter in je kamer opsluiten en nooit meer buiten komen.
[..]
Kanker zelf is het probleem, mensen die schelden met kanker niet.
Een cursus Nederlands zou je goed doen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen bomen, maar ik dis ook geen mensen die dat wel doen......er zijn genoegt mensen die zeggen "krijg de tyfus" "krijg de kanker'etc. etc.......Een beetje respect is inderdaad wel op zijn plaats vind ik.......En ik voel me ook niet "meer"dan tere zieltjes of mensen die tegen bomen praten........Waar zou de maatschappij zijn zoder die paar "tere zieltjes"die er nog zijn? Het is allemaal gewoon keihard......Ik vind dat gewoon sonde.......maar dat vind ik.....en ik kan da wel tegen mijn boom buiten gaan zeggen maar dat helpt ook niet.
Mag ik jouw verloren clitoris ook voelen?quote:Op zondag 15 november 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kwets je me heel erg mee, ik heb namelijk geen clitoris meer. Elke keer als jij scheldt met een geslachtsdeel voel ik de pijn van mijn verloren clitoris.
HAHAHAH JE DOET PRECIES WAAROVER GEKLAAGD WORDTquote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nee dat is het niet.
OT::
wat een grafkankertopic weer
quote:Op zondag 15 november 2009 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een cursus Nederlands zou je goed doen.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kwets je me heel erg mee, ik heb namelijk geen clitoris meer. Elke keer als jij scheldt met een geslachtsdeel voel ik de pijn van mijn verloren clitoris.
Wat een kankeropmerking.quote:Op zondag 15 november 2009 23:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mjah die voelde ik al aankomen jah...origineel, lees je nergens anders op dit forum.
Voor een cursus Nederlands?quote:Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef griekjeee het volgende:
Ik kreeg pas trouwens zo'n mailtje...
Good one. Kijken wat ze hierop te zeggen heeft.quote:Op zondag 15 november 2009 23:57 schreef griekjeee het volgende:
Uitschelden zonder ziektes. Dus als ik het goed begrijp heb je geen problemen met 'hoer, slet' oid?
Niet weer die kankermailquote:Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef griekjeee het volgende:
Normaal stuur ik niks door maar deze dus wel!!!
Mensen verzin eens wat anders dan het woord Kanker.
Kanker Verziekt Je Taal!!
Kanker.
Een klein woordje.
Met zo'n groot effect.
Dat je moet huilen van schrik!
ÉÉN woordje van 6 letters groot.
Voor de één een scheldwoord,
Voor de ander de dood.
Je hebt 2 keuzes ;
1. Of je verwijderd deze mail, en het boeit je geen reed.
2. Ik stuur die naar alle mensen uit me contactpersonen lijst, omdat ik het een vreselijke ziekte vind.
Ik heb voor keuze 2 gekozen!!
Omdat ik het een vreselijke ziekte vind.
Sommige mensen spotten met kanker.
Zoals ; kankerkind, en nog veel meer.
Mensen die dat doen , die sporen gewoon niet, die zijn ziek in hun kop.
Want als ze het zelf hebben , of hun familie lid, dan piepen ze wel anders.
Kijk uit met wat je roept.
Iedereen heeft er andere gevoelens bij.
Als je het met deze tekst eens bent,
Stuur het naar iedereen.
En spot niet met kanker.!
Steun de mensen die het moeilijk hebben in die tijd.
Dan zijn die mensen je erg dankbaar.
Want klagen over mensen die met een ziekte schelden is nieuw?quote:Op zondag 15 november 2009 23:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mjah die voelde ik al aankomen jah...origineel, lees je nergens anders op dit forum.
Gezien de interpunctie kan de TS best degene zijn geweest die het mailtje geschreven heeft.quote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef griekjeee het volgende:
Alsjeblieft TS, voor een betere wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |