Ik vind het een goed ideequote:Op maandag 16 november 2009 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het niet een idee om een bloemstuk te laten maken voor Sebasser? Namens FOK? Dat de users die dat willen, kunnen bijdragen ofzo?
Volgens mij niet.quote:Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel een fatsoenlijk topic met daarin een fatsoenlijk overzicht met Fokkers die overleden zijn?
En dan niet zoiets als dat topic wat jij nu postte ?
Zou iig wel mooi zijn, zodat ze nooit vergeten worden.
Weet dat op Partyflock ze ook zo'n pagina op hun site gemaakt hebben.
Ik voorspel een zootje met overleden klonenquote:Op maandag 16 november 2009 18:10 schreef Suusje-V het volgende:
Gewoon een respectvol topic met een duidelijk 'overzicht' over FOK!kers die niet meer (kunnen) FOK!ken..
quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik voorspel een zootje met overleden klonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intelligent, but fucked up.
In MED lijkt me.quote:Op maandag 16 november 2009 18:10 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Eigenlijk moet dat er wel komen he?
Gewoon een respectvol topic met een duidelijk 'overzicht' over FOK!kers die niet meer (kunnen) FOK!ken..
Maar volgens mij zijn er wel meerdere FOK!kers overleden waarvan niemand weet dat hij/zij dood is.
Er zullen er vast veel meer zijn dan die in dat topic werd genoemd.
En waar moet dat topic dan komen dan?
Misschien ook interessant om de doodsoorzaak erbij te vermelden, aangezien zelfmoord/ongeluk/ziekte allemaal vrij verschillende dingen zijn, en om veel dezelfde vragen te voorkomen zegmaar..
Misschien een idee om eens aan te geven bij de FA's ? (of als er FA's meelezen: Iets om mee naar achteren te nemen?!?).quote:Op maandag 16 november 2009 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
In MED lijkt me.
Het is namelijk niet iets wat je op basis van een topic start zomaar als waar moet aannemen. Dit is iets waarbij irl iemand contact opneemt ter verificatie.
Ik ben trouwens voor.
Lijkt me dat bijvoorbeeld het rouwkaartje in digitale vorm best als image in zo'n post geplaatst kan worden.
Of iig even in een apart topic?quote:Op maandag 16 november 2009 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens aan te geven bij de FA's ? (of als er FA's meelezen: Iets om mee naar achteren te nemen?!?).
Apart topic voor overleden users?quote:Op maandag 16 november 2009 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of iig even in een apart topic?
Bij mij was het bekend, bij Alexxxxx ook.quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
was t hier eigenlijk bekend dat hij leukemie had??
ik vindt t echt bizar dat ik er nooit wat over gelezen heb oid....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |