Dat hoopte ik ook toen ik wakker werd. Maar helaas...quote:Op maandag 16 november 2009 08:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zeg me dat dit niet waar is.
Ik heb net toch wel even zitten janken.quote:Op maandag 16 november 2009 10:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook toen ik wakker werd. Maar helaas...
Kan hier gedeeltelijk wel inkomen inderdaad.quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef tong80 het volgende:
Ik moet de hele tijd denken aan de users die hem hebben ontmoet. Daarna wordt je band nog sterker als daarvoor. Je bent een virtuele vriend. Ik heb het zelf meegemaakt met de paar users die ik heb ontmoet.
Je kent elkaar daarna beter en hebt een heftiger contact. Vaak ook op MSN enzo.
Ik denk er wel eens aan hoe lang Fok nog zal bestaan en welke users waar ik een band mee heb er niet meer zijn. Het verlies is dan moeilijker te delen dan in de echte wereld terwijl het vaak net zo intensief is.
Er zijn misschien Fokkers overleden waar we niks meer van horen omdat ze verder geen andere contacten hadden met Fokkers. Moemoe bracht het treurige nieuws net, zoals in Muziek laatst een jonge user overleed en door contact met andere users buiten Fok we op de hoogte werden gebracht.
Wat anderen ook al posten internet is allang geen forum meer voor contactgestoorde nerds. Het is juist andersom geworden. Je maakt nog meer vrienden dan vroeger. En het verlies kan dan ook hard aankomen.
Ik heb sebasser twee jaartjes geleden ofzo wel eens gezien op een ONZ meet in Utrecht toen.. sprak 'm niet heel erg veel meer maar het is toch wel heel onwerkelijk hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef tong80 het volgende:
Ik moet de hele tijd denken aan de users die hem hebben ontmoet. Daarna wordt je band nog sterker als daarvoor. Je bent een virtuele vriend. Ik heb het zelf meegemaakt met de paar users die ik heb ontmoet.
Ik denk er wel eens aan hoe lang Fok nog zal bestaan en welke users waar ik een band mee heb er niet meer zijn. Het verlies is dan moeilijker te delen dan in de echte wereld terwijl het vaak net zo intensief is.
Er zijn misschien Fokkers overleden waar we niks meer van horen omdat ze verder geen andere contacten hadden met Fokkers. Moemoe bracht het treurige nieuws net, zoals in Muziek laatst een jonge user overleed en door contact met andere users buiten Fok we op de hoogte werden gebracht.
Wat anderen ook al posten internet is allang geen forum meer voor contactgestoorde nerds. Het is juist andersom geworden. Je maakt nog meer vrienden dan vroeger. En het verlies kan dan ook hard aankomen.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb niet dezelfde band met FOK! users die ik in het echt zie dan met andere mensen uit mijn omgeving CQ vrienden. Ik stel m'n vrienden ook altijd boven FOK!, dwz als ik op een meeting zou komen en later belt een van mijn vrienden op om dezelfde dag iets te gaan doen, dan ga ik dus niet naar die meeting. Natuurlijk is het klote als een FOK! user overlijdt, maar zelfs als ik hem/haar IRL heb gezien is het makkelijker over zoiets heen te zetten dan als 1 van de mensen in m'n omgeving overlijdt.quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef tong80 het volgende:
Ik zit ook niet op Fok om vrienden te maken. Dat is bij de meesten niet zo. Maar er zijn contacten ontstaan op Fok die zelfs in huwelijken uitmondden. Er zijn baby's geboren dankzij Fok. Ik zelf heb een relatie gehad door het slowchatten in onzin.quote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan hier gedeeltelijk wel inkomen inderdaad.
Alleen, als ik voor mezelf spreek, ben ik hier niet om vrienden te maken. Je hebt gewoon met sommige mensen meer op, dan met andere. Doordat je dezelfde interesses deelt en elkaar tegenkomt op internet ontstaat er een soort van band... maar eerlijk gezegd kan ik dat geen vriendschap noemen.
Natuurlijk kan ik me voorstellen. Maar sommige Fokkers zijn bij mij irl ook vrienden.quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb niet dezelfde band met FOK! users die ik in het echt zie dan met andere mensen uit mijn omgeving CQ vrienden. Ik stel m'n vrienden ook altijd boven FOK!, dwz als ik op een meeting zou komen en later belt een van mijn vrienden op om dezelfde dag iets te gaan doen, dan ga ik dus niet naar die meeting. Natuurlijk is het klote als een FOK! user overlijdt, maar zelfs als ik hem/haar IRL heb gezien is het makkelijker over zoiets heen te zetten dan als 1 van de mensen in m'n omgeving overlijdt.
Ik moest trouwens net even erg lachen om zijn allerlaatste ekte post die hij gemaakt heeft op FOK.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:23 schreef Sebasser het volgende:
Wil je mijn ballen voelen?
Prachtigquote:Op maandag 16 november 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest trouwens net even erg lachen om zijn allerlaatste ekte post die hij gemaakt heeft op FOK.
Een LaPo als deze..... prachtig! Als ik ooit mijn FOK! carriere zou mogen afsluiten, dan zou ik iets in deze trend kiezen
En precies des Sebassers.
So true.quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |