RIPquote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef Markster het volgende:
gecondoleerd, 18.. wat een leeftijd om te sterven
Voor zoiets oneerlijks en onwerkelijks zijn volgens mij ook geen woorden: ik hoop dat Moemoe een beetje troost en rust vindt in alles wat hier gezegd wordt.quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef yvonne het volgende:
Ik moet telkens even komen kijken hier, het is zo enorm onwezenlijk.
En ik zou zo graag iets liefs tegen moemoe willen zeggen en ik kan nieteens de woorden vinden.
moemoe, ook zonder woorden dan maar...!
Ik denk dat ie om een heel groot bierpakket in z'n eer ook kan lachenquote:Op maandag 16 november 2009 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het niet een idee om een bloemstuk te laten maken voor Sebasser? Namens FOK? Dat de users die dat willen, kunnen bijdragen ofzo?
Colapakket ook wel,quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat ie om een heel groot bierpakket in z'n eer ook kan lachen
Nu op FOK!radioquote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Who Wants To Live ForeverPaul
In memory of Sebasser!
Je bent ook welkom in het STA-topic,quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Jeetje zeg. Nu snap ik de titel van het topic in STA pas...
Ik wist niet dat hij ziek was, maar begrijp nu posts uit het verleden... Gecondoleerd.
Sterkte aan zijn familie en vrienden...
Zo jong...
Moemoe lieverdquote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef moemoe het volgende:
Dag lieve mensen,
Vannacht is mijn allerliefste vriend sebasser plotseling overleden. We hebben ruim 1 jaar gevochten tegen de leukemie. Het gevecht hebben we niet kunnen winnen...
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik verder moet zeggen...
Hij heeft dit topic waarschijnlijk gewoon nog niet gezien. En daarnaast, hij kent toch niet alle users. En om nou verplicht te reageren omdat het Danny is, is ook weer stom.quote:Op maandag 16 november 2009 22:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar is Danny eigenlijk? Ik zie hem helemaal niet reageren in deze topics...
op zich opmerkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |