quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merkel geeft een signaal![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merkel geeft een signaal![]()
Hm, ik heb nog met hem Morwen lopen pesten tijdens de BB topics. Bizar en heel jong.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Sebasser is overleden
Die jongen heeft echt meerdere malen op onze bank gehangen. We wisten niet eens dat hij ziek was. Raar...
Rillingen lopen weer over mijn lijfquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Sebasser is overleden
Die jongen heeft echt meerdere malen op onze bank gehangen. We wisten niet eens dat hij ziek was. Raar...
Sja... dichtbij dan ineensquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Sebasser is overleden
idd, verschrikkelijk zo jong...quote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
Ken hem alleen van usernaam en als baggeraar. Maar is natuurlijk wel erg veel te jong. Een kind nog maar.
Knuffel SoLquote:Op maandag 16 november 2009 07:30 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen allemaal. milou lekker naar school zo, ze heeft goed geslapen gelukkig. ik wat minder... even kopje thee en dan prulleke aankleden, had gister al haar tas gepakt dus lekker chill nu.
Ik heet Bloesquote:Op maandag 16 november 2009 09:35 schreef freecell het volgende:
Sneu, we lijden met je mee
* freecell knuft Isa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |