quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merkel geeft een signaal![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merkel geeft een signaal![]()
Hm, ik heb nog met hem Morwen lopen pesten tijdens de BB topics. Bizar en heel jong.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Sebasser is overleden
Die jongen heeft echt meerdere malen op onze bank gehangen. We wisten niet eens dat hij ziek was. Raar...
Rillingen lopen weer over mijn lijfquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Sebasser is overleden
Die jongen heeft echt meerdere malen op onze bank gehangen. We wisten niet eens dat hij ziek was. Raar...
Sja... dichtbij dan ineensquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Sebasser is overleden
idd, verschrikkelijk zo jong...quote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
Ken hem alleen van usernaam en als baggeraar. Maar is natuurlijk wel erg veel te jong. Een kind nog maar.
Knuffel SoLquote:Op maandag 16 november 2009 07:30 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen allemaal. milou lekker naar school zo, ze heeft goed geslapen gelukkig. ik wat minder... even kopje thee en dan prulleke aankleden, had gister al haar tas gepakt dus lekker chill nu.
Ik heet Bloesquote:Op maandag 16 november 2009 09:35 schreef freecell het volgende:
Sneu, we lijden met je mee
* freecell knuft Isa.
doet ie pijn? ik moet morgenochtend...quote:
Aai.quote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef Bloes het volgende:
Het viel me mee eerlijk gezegd, maar ik voel nu wel wat stijvigheid opkomen.
mm vervelend, hopen dat het verder meevalt.quote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef Bloes het volgende:
Het viel me mee eerlijk gezegd, maar ik voel nu wel wat stijvigheid opkomen.
Plek masseren en vaccin niet direct uit de koelkast inspuiten toch?quote:Op maandag 16 november 2009 11:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doet ie pijn? ik moet morgenochtend...
had bedacht om erna maar eerst te koelen met ijs en daarna hardlopen, misschien gaat het wat spierpijn tegen die sommige mensen ervan krijgen
ja zoiets ja..quote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Plek masseren en vaccin niet direct uit de koelkast inspuiten toch?
ah ok, das iig alvast wat.quote:Op maandag 16 november 2009 13:19 schreef Bloes het volgende:
Vaccin kwam idd niet uit de koelkast. Flink masseren. Na de 1e ben je 40% beschermd hoorde ik net.
DE, jij sportypantsquote:Op maandag 16 november 2009 13:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zoiets ja..
ach rondje hardlopen erna zal ook wel helpen tegen stijfheid denk ik, word een lichaam lekker warm en soepel van
Inderdaad!quote:Op maandag 16 november 2009 15:06 schreef Duderella het volgende:
Goed bezig DE, inderdaad!![]()
Ik heb een algehele sport-dip.
Ja maar ja maar ja maar.... Ik doe lichamelijk zwaar werkquote:Op maandag 16 november 2009 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Goed zo DE
uit je dipjes klimmen is ook sporten dames
ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.... Ik doe lichamelijk zwaar werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2009 17:24 schreef Den_Haag het volgende:
ik ookIk snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je bij het harsen ook wel 'ns z'n kont geharst, Lein?
* slok wijn tegen beeldschermquote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je bij het harsen ook wel 'ns z'n kont geharst, Lein?
Geen idee, het is lang geleden dat ik D_H's reet van dichtbij gezien heb.quote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich zit 'ie dan toch vrij zacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |