quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merkel geeft een signaal![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merkel geeft een signaal![]()
Hm, ik heb nog met hem Morwen lopen pesten tijdens de BB topics. Bizar en heel jong.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Sebasser is overleden
Die jongen heeft echt meerdere malen op onze bank gehangen. We wisten niet eens dat hij ziek was. Raar...
Rillingen lopen weer over mijn lijfquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Sebasser is overleden
Die jongen heeft echt meerdere malen op onze bank gehangen. We wisten niet eens dat hij ziek was. Raar...
Sja... dichtbij dan ineensquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef freecell het volgende:
Sebasser is overleden
idd, verschrikkelijk zo jong...quote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
Ken hem alleen van usernaam en als baggeraar. Maar is natuurlijk wel erg veel te jong. Een kind nog maar.
Knuffel SoLquote:Op maandag 16 november 2009 07:30 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen allemaal. milou lekker naar school zo, ze heeft goed geslapen gelukkig. ik wat minder... even kopje thee en dan prulleke aankleden, had gister al haar tas gepakt dus lekker chill nu.
Ik heet Bloesquote:Op maandag 16 november 2009 09:35 schreef freecell het volgende:
Sneu, we lijden met je mee
* freecell knuft Isa.
doet ie pijn? ik moet morgenochtend...quote:
Aai.quote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef Bloes het volgende:
Het viel me mee eerlijk gezegd, maar ik voel nu wel wat stijvigheid opkomen.
mm vervelend, hopen dat het verder meevalt.quote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef Bloes het volgende:
Het viel me mee eerlijk gezegd, maar ik voel nu wel wat stijvigheid opkomen.
Plek masseren en vaccin niet direct uit de koelkast inspuiten toch?quote:Op maandag 16 november 2009 11:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doet ie pijn? ik moet morgenochtend...
had bedacht om erna maar eerst te koelen met ijs en daarna hardlopen, misschien gaat het wat spierpijn tegen die sommige mensen ervan krijgen
ja zoiets ja..quote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Plek masseren en vaccin niet direct uit de koelkast inspuiten toch?
ah ok, das iig alvast wat.quote:Op maandag 16 november 2009 13:19 schreef Bloes het volgende:
Vaccin kwam idd niet uit de koelkast. Flink masseren. Na de 1e ben je 40% beschermd hoorde ik net.
DE, jij sportypantsquote:Op maandag 16 november 2009 13:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zoiets ja..
ach rondje hardlopen erna zal ook wel helpen tegen stijfheid denk ik, word een lichaam lekker warm en soepel van
Inderdaad!quote:Op maandag 16 november 2009 15:06 schreef Duderella het volgende:
Goed bezig DE, inderdaad!![]()
Ik heb een algehele sport-dip.
Ja maar ja maar ja maar.... Ik doe lichamelijk zwaar werkquote:Op maandag 16 november 2009 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Goed zo DE
uit je dipjes klimmen is ook sporten dames
ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar.... Ik doe lichamelijk zwaar werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2009 17:24 schreef Den_Haag het volgende:
ik ookIk snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je bij het harsen ook wel 'ns z'n kont geharst, Lein?
* slok wijn tegen beeldschermquote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je bij het harsen ook wel 'ns z'n kont geharst, Lein?
Geen idee, het is lang geleden dat ik D_H's reet van dichtbij gezien heb.quote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich zit 'ie dan toch vrij zacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, na deze discussie heb ik even geen zin meer in speklapjes...
Knapperig gebakken, maar ze staan nu in de koelkast. Vlegel! Het is allemaal jouw schuld!quote:
Ja ja!quote:Op maandag 16 november 2009 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik word het 'hol' mee ingesleurd
tukje doen dus![]()
Volgens mij he.... Maar ik heb er geen verstand van....quote:Op maandag 16 november 2009 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik word het 'hol' mee ingesleurd
tukje doen dus![]()
Is dat dat spul dat zo ontzettend stinkt?quote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ken je knabbelspek? Da's uitgebakken zwoerd!
Kweenie, het ziet eruit als dikke kroepoek.quote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is dat dat spul dat zo ontzettend stinkt?
Wat ik voor me zie, zijn van die soort krullen.. Lichtbruin..quote:Op maandag 16 november 2009 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kweenie, het ziet eruit als dikke kroepoek.
Yep.quote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat ik voor me zie, zijn van die soort krullen.. Lichtbruin..
neequote:Op maandag 16 november 2009 19:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is nou juist zo erg.........
Ja! Ik heb lekker speklapjes, komt er een discussie waardoor ik mijn eetlust verlies!quote:
Fiessss...quote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ken je knabbelspek? Da's uitgebakken zwoerd!
Ronduit goooooorquote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Mirjam het volgende:
ik ben gek op knapperige zwoerdjes![]()
![]()
![]()
maar heb ooit eens knabbelspek gegeten, en vond het niet lekker
Ik heb gewoon naast mijn speklapje liggen slapen, dus wat voor andere redenen hadden holbewoners dan?quote:Op maandag 16 november 2009 19:03 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij he.... Maar ik heb er geen verstand van....
Volgens mij sleurden die holbewoners vrouwen hun hol in om...eh, zeg maar, andere redenen....Toch?
* krakkemieke speklapjes nog even in de koelkast laat.![]()
Ik dacht altijd dat ze naar walnoten smaken, maar het is echt iets anders. Ik ben er ook niet zo vanquote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef minilot het volgende:
Verdorie. Helemaal pecan pie gemaakt, blijk ik er niet van te houden. Nou ja, het was ook vooral voor mijn lief, maar toch. Geen fan.![]()
Morgen maar koekies maken met restant pecannoten.
Wow Sol!quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:
hier nog heerlijk aant koken. wat hou ik toch van indisch eten. de rendang staat heerlijk te pruttelen, nu de atjar van biet afmaken. had al atjar van komkommer gemaakt en zelfs seroendeng voor t eerst gemaakt.
Oh, 't zijn niet de noten zelf - die vind ik wel lekker! Maar de vulling van pecan pie bestaat ook voor een groot gedeelte uit eieren en stroop, een soort custardachtig blubberlaagje..quote:Op maandag 16 november 2009 20:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze naar walnoten smaken, maar het is echt iets anders. Ik ben er ook niet zo van
quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:
hier nog heerlijk aant koken. wat hou ik toch van indisch eten. de rendang staat heerlijk te pruttelen, nu de atjar van biet afmaken. had al atjar van komkommer gemaakt en zelfs seroendeng voor t eerst gemaakt.
Hoelaat eten we ?quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik in dit geval ook niet! Morgen maak ik gewoon lekker een pecantaart met een vulling van stevige toffee! Zo!quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Mirjam het volgende:
pecan pie lijkt me echt zó lekker
maar ik hou niet van drillende blubberlaagjes
recept?quote:Op maandag 16 november 2009 21:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik in dit geval ook niet! Morgen maak ik gewoon lekker een pecantaart met een vulling van stevige toffee! Zo!
Weinig recept aan, ik maak een bodem van tot gruis gemepte volkoren koekjes met boter, ik kook twee blikjes gecondenseerde melk een uur of drie totdat het dikke, kleverige toffee is, daar roer ik geroosterde pecans doorheen, en dan hop, in de taartbodem ermee. Even in de koelkast en klaar.quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
recept?
en is het niet van die toffee die je vullingen uit je kiezen trekt?
Ik heb vanmiddag mijn lijstje alweer ingevuld.quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef borisz het volgende:
Trouwens tijd voor de lijstjes. Top2000 stemming is weer begonnen.
goftedomme, waarom verzin in dat zelf nietquote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Weinig recept aan, ik maak een bodem van tot gruis gemepte volkoren koekjes met boter, ik kook twee blikjes gecondenseerde melk een uur of drie totdat het dikke, kleverige toffee is, daar roer ik geroosterde pecans doorheen, en dan hop, in de taartbodem ermee. Even in de koelkast en klaar.
Ik ben ook al bezig om alle seizoenen 'binnen te hengelen'.quote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Dexter is tof! Geloof dat we de dvd's maar eens moeten gaan kopen
wij zitten midden in seizoen 4, blijft goedquote:Op maandag 16 november 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ook al bezig om alle seizoenen 'binnen te hengelen'.
hehe.. wij kopen graag, staat leuk in de nieuwe dvd-kastquote:Op maandag 16 november 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ook al bezig om alle seizoenen 'binnen te hengelen'.
Grappig, toevallig dit weekend ook zoiets gemaakt. Bodem van verkruimelde bastogne en besmolten boter. Daarop een laag toffee en daarop wat banaan. Ik had als variatie de gecondenseerde melk in een plastic zak vaccuum getrokken en dat in een waterbad gelegd. Maar niet voor ik er 2 eetlepels whiskey door had geroerd.quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Weinig recept aan, ik maak een bodem van tot gruis gemepte volkoren koekjes met boter, ik kook twee blikjes gecondenseerde melk een uur of drie totdat het dikke, kleverige toffee is, daar roer ik geroosterde pecans doorheen, en dan hop, in de taartbodem ermee. Even in de koelkast en klaar.
Oequote:Op maandag 16 november 2009 23:38 schreef Mirjam het volgende:
wij zitten midden in seizoen 4, blijft goed
Altijd leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:21 schreef SeaOfLove het volgende:
steer wat ben je vroeg! hier kind naar school en ik straks voor een volstrekt nutteloos gesprek naar de soc.dienst.
DE sliep nog.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:43 schreef Stereotomy het volgende:
Fipo voor vandaag.
Waar is DE? Aan het rondrennen in het bos
Heb hem net afgeleverd. De aansteller ging onder een stoeltje zitten trillenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:10 schreef DarkElf het volgende:
ah de trimster, onze pers gaat over 2 weken weer. Hij vindt het niet zo erg geloof ik alleen is hij altijd doodmoe erna. (lekker rustig, dat wel)
oh jij mag echt weg? bij poezen hebben ze liever dat je erbij blijft omdat ze die niet vastzetten enzo... en t duurt maar een uurtje meestal. Hond is wel wat meer werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb hem net afgeleverd. De aansteller ging onder een stoeltje zitten trillenMaar goed, zodra ik daar de deur uit loopt dan is hij altijd wel weer rustig en stoer. Dat doen al die hondjes die het 'eng' vinden. In de hoop dat hun baasje hun weer mee neemt.. Maar daar trappen wij baasjes mooi niet in!
![]()
Ik 'moet' zelfs weg. Anders is hij niet ontspannen genoeg. En ja dit gaat weer de hele dag duren. Hoef sowieso niet voor 3uur een telefoontje te verwachten, maar ik reken zelfs op een uur of 5.. Sam is dan ook wel extra veel werk. Hij heeft een absurd dikke vacht dus het drogen duurt heel lang (zelfs onder die super drogers die ze hebben) en dat haar moet dus ook nog eens allemaal uit de klit en dan uitgedund en gemodelleerd worden..quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh jij mag echt weg? bij poezen hebben ze liever dat je erbij blijft omdat ze die niet vastzetten enzo... en t duurt maar een uurtje meestal. Hond is wel wat meer werk natuurlijk.
Which reminds me, straks ff naar de kapper in de lunchpauze..quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, straks weer een fris en kortgewiekt monstertje..
kapotte tv?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:32 schreef borisz het volgende:
Klein probleempje hier. De aardlekschakelaar gooit de boel steeds plat. Zondagavond last van gehad en vannacht ook. Oorzaak nog niet bekend, wel een vermoede.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Which reminds me, straks ff naar de kapper in de lunchpauze..
Dit is een heerlijk huis en de onderburen verpesten het echt een beetjequote:Op dinsdag 17 november 2009 09:08 schreef Sunnythesun het volgende:
@ FC: wat een rare lui heb je toch..Volgens mij zijn jullie dol blij als je geen onderburen meer hebt
![]()
Ga zo Sam naar de trimster brengen.. arme dier.. Hij vind het vreselijk en dan heeft hij ook nog eens de pech een lastige vacht te hebben, dus zijn ze extra lang met hem bezig..Vind het wel sneu, maar hij moet toch! Begint te vervilten anders.. Voordeel is wel dat ik even een dag echt lekker op de bank kan blijven liggen..
Balen is dat dan he. kan het me voorstellen hoor, het beïnvloed toch onbewust alles wat je doet lijkt me..quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dit is een heerlijk huis en de onderburen verpesten het echt een beetje
En ik baal er van dat ik dat laat gebeuren, maar het is nu eenmaal zo.
Nuja, het is hier toch te klein
Hmm de dierenarts vind hij juist wel weer lollig.. Al heeft hij 1x een pijnlijk prikje gehad waarna het wel wat bekoeld is. Maar over het algemeen loopt hij kwispelend de behandelkamer in. Hij krijgt immers lekkere koekjes en is zo weer weg daarquote:Arme Sam!
Jaina voor haar jaarlijkse bezoekje dierenarts is ook altijd
ik word geauditquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ga je auditten DH?
ja, dat viel mij ook al op, het is echt geen dwarsdoorsnede van de bevolking daarquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:12 schreef SeaOfLove het volgende:
lief poezebeest fcIk word wel n beetje vrolijk van alle beestenverhalen. nu gezellig in de wachtruimte met half afrika en marokko bij de soc.dienst
quote:
Gelukkig heb ik mensen met verstand op dat gebied in de familie zitten. Mijn oom komt morgen langs om even alles na te lopen. Dat kost alleen maar een extra bord etenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Irritant Boris! Hopen dat het makkelijk te maken is ook.. kan anders een dure grap worden zo iets![]()
Poezen![]()
Vind het nog steeds zooo jammer dat Thijs allergisch is
eva bedoel je? ja dat was ze zekerquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:49 schreef freecell het volgende:
Wel een hele mooie kat volgens mij?
ouja, dit beest is echt tegen niemand feltót ze een dierenarts spot
deed geen zeer iig, verder nog nergens last van. wel meteen de plek goed gemasseerd en daarna het hardlopen waardoor je lekker opwarmt... hopen dat de stijfheid wegblijft.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog steeds geen last DE, hoe vond jij hem?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:37 schreef SeaOfLove het volgende:
@ sunny, fijn dat je weer lekker hebt kunnen eten!
Mijn ogen, wat doe jequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben nu alleen ongesteld geworden
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef golfer het volgende:
Bedankt voor de periodieke mededelingen, dames. Ik heb het netjes allemaal in de agenda gezet.
Een man die weet wat verstandig isquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef golfer het volgende:
Bedankt voor de periodieke mededelingen, dames. Ik heb het netjes allemaal in de agenda gezet.
Dat zouden meer mannen moeten doen. Voorkomt een hoop onbegrip en ellendequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef golfer het volgende:
Jups. En terwijl we spreken is het hier al donker buiten. De zon, die heb ik 1 keer gezien sinds dat ik weer hier ben!quote:
Dat vind ik zo grappig: Thijs zegt dat hij het aan mijn gezicht kan zien dat het zo ver is, heeft zijn agenda niet nodig. En hij heeft het altijd goed. Blijkbaar wordt mijn gezicht 'zachter' (zo noemt hij het) door de hormonen of zo..quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zouden meer mannen moeten doen. Voorkomt een hoop onbegrip en ellende(lees: uit de buurt van den vrouwmensch blijven)
Oef! Heb je daar last van?? Ik ben erg gevoelig voor licht(gebrek), vraag me daarom ook wel eens af of mijn droom om in noordwest Schotland te willen wonen wel zo slim isquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jups. En terwijl we spreken is het hier al donker buiten. De zon, die heb ik 1 keer gezien sinds dat ik weer hier ben!
Iedereen van mijn unit mag eventjes langs komenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DH: is dat echt nodig zo'n stomme audit? En ben je er gewoon tusenuit gepikt of was er een aanleiding?
Zonnebankje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jups. En terwijl we spreken is het hier al donker buiten. De zon, die heb ik 1 keer gezien sinds dat ik weer hier ben!
De Engelsman komt over een weekquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef AKnynke het volgende:
Ik zit dan wel zo'n 1300 km. noordelijker, Isa! Dat maakt denk ik toch wel een behoorlijk verschil!
Hoe is het met de Engelsman?
Vorig jaar heb ik er veel last van gehad. Nu nog niet, misschien komt dat omdat ik heel veel zon heb gezien deze zomer in Zimbabwe, daar was het letterlijk bijna elke dag stralend blauwe lucht en 35 graden..in 3 maand 1x regen gezien..Waarschijnlijk heb ik een voorraadje opgebouwd.. (oei, ik wou bouwen met au schrijven..)quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oef! Heb je daar last van?? Ik ben erg gevoelig voor licht(gebrek), vraag me daarom ook wel eens af of mijn droom om in noordwest Schotland te willen wonen wel zo slim is
kerstmis wordt knettergek. Kerstmis in Engeland lijkt me tof inderdaad, en fijn dat hij hierheen komt!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Engelsman komt over een weekEn ik heb vreselijk veel zin in kerstmis in Engeland. Al heeft hij volgens mij een redelijk vage gestoorde familie.
Kerstmis in Zweden lijkt me ook super overigens, of ga je lekker naar je ouderlijk huis?
Sunny, volgens mij kan je beter in Spanje oid willen wonen als je gevoelig bent voor gebrek aan zon(al lijkt mij Schotland wel toffer)
in totaal bijna 1000 km...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kerstmis wordt knettergek. Kerstmis in Engeland lijkt me tof inderdaad, en fijn dat hij hierheen komt!
ik vier kerstavond in Oldenburg (in Duitsland, tussen Bremen en groningen). Eerste kerstdag bij m'n ouders in het oosten, en op 2e kerstdag rijden we 's morgens heeel vroeg naar Zuid-Duitsland voor de moeder van het vriendje. Dan blijf ik ook maar een tijdje in Zuid-dld, want oud en nieuw vier ik in Stuttgart..
Lekker veel reizen dus rond kerstquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:14 schreef AKnynke het volgende:
ik vier kerstavond in Oldenburg (in Duitsland, tussen Bremen en groningen). Eerste kerstdag bij m'n ouders in het oosten, en op 2e kerstdag rijden we 's morgens heeel vroeg naar Zuid-Duitsland voor de moeder van het vriendje. Dan blijf ik ook maar een tijdje in Zuid-dld, want oud en nieuw vier ik in Stuttgart..
Spanje, no way! Ik kan niet tegen licht gebrek, maar tegen een zonoverschot nog veel minder!! Ik HAAT hitte, dan functioneer ik niet meer.. Dus dat is echt geen optiequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, volgens mij kan je beter in Spanje oid willen wonen als je gevoelig bent voor gebrek aan zon(al lijkt mij Schotland wel toffer)
Ja, gaat goed. Lange afstand is niet altijd even leuk, maar goed...wat moet dat moet he!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Netjes. Dus het gaat wel goed tussen jou en de Duitser?
ik vier het in Oostenrijk in de bergen.
Dat heb ik ook een paar keer gedaan, zo met al die sneeuw is het geweldigquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Netjes. Dus het gaat wel goed tussen jou en de Duitser?
ik vier het in Oostenrijk in de bergen.
Zijn er ook niet hete landen met veel zonlicht?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Spanje, no way! Ik kan niet tegen licht gebrek, maar tegen een zonoverschot nog veel minder!! Ik HAAT hitte, dan functioneer ik niet meer.. Dus dat is echt geen optie![]()
En uiteraard is Schotland veel toffer
Dan zou ik zomers in Zweden gaan wonen, en 's winters overwinteren in italie ofzo..quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn er ook niet hete landen met veel zonlicht?Dat zou ideaal zijn.
Klinkt ook wel fijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef AKnynke het volgende:
Dan zou ik zomers in Zweden gaan wonen, en 's winters overwinteren in italie ofzo..
Lange afstanden zijn best te doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, gaat goed. Lange afstand is niet altijd even leuk, maar goed...wat moet dat moet he!
Hoe is het met de haagse meisjes?
ik hoop dat ik een beetje een leuk feestje kan vinden. Ben er met de hele familie. Dus ook broer, zwager etc. En de bar is niet ver wegquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een paar keer gedaan, zo met al die sneeuw is het geweldigAlleen vond ik oud en nieuw in Oostenrijk maar zo zo. Vuurwerk kennen ze niet echt (tenminste niet waar ik zat) en de Oostenrijkse tv is met oud en nieuw gruwelen. Daar heb ik zelfs een keer ruzie met mijn ouders door gekregen. Die wilden naar een soort Duits/Oostenrijks Schlagerfestivalachtig iets kijken en ik krijg daar heus koppijn van en kromme tenen, dus ik ging andere dingen doen (buiten zitten etc). Was niet goed, ik moest in de kamer 'gezellig' komen doen. Dus toen ging ik commentaar geven op wat ik op tv zag. Bijv dat de twee blonde groot geboezemde dames net pornosterretjes leken. En toen werden m'n ouders boos
Madeiraquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neh, dan wordt het toch eerder een combinatie Schotland/Italie denk ik zo..quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan zou ik zomers in Zweden gaan wonen, en 's winters overwinteren in italie ofzo..
Ik vond de winter in Johannesburg echt fantastisch! Overdag een graad of 15-20 en superzonnig, 's nachts 5 graden ofzo. Heerlijk, van die frisse ochtenden!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goede combi hoor. Schotland voor de ruige natuur en de whisky en Italië voor het lekkere eten en de zon.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Neh, dan wordt het toch eerder een combinatie Schotland/Italie denk ik zo..
Ehhmm.. ik ben nog nooit in Toscane geweest, weet dus niet wat de 'goede' plekjes zijn.. Neh, ga jij maar vast die kant op, dan zoek ik een mooi huis ergens op Skyequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede combi hoor. Schotland voor de ruige natuur en de whisky en Italië voor het lekkere eten en de zon.
Als jij nou vast het huis in Toscane gaat inrichten ga ik wel in Noord-West Schotland (Ullapool ofzo) vast op zoek naar een leuk wit huisje aan een Loch.
Plan klinkt geweldig! Nu nog de loterij winnenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef golfer het volgende:
Goede combi hoor. Schotland voor de ruige natuur en de whisky en Italië voor het lekkere eten en de zon.
Als jij nou vast het huis in Toscane gaat inrichten ga ik wel in Noord-West Schotland (Ullapool ofzo) vast op zoek naar een leuk wit huisje aan een Loch.
staat nog op de planning, misschien volgend jaar hoewel schotland meer lokt...quote:
Herefordshire, DEquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef DarkElf het volgende:
waar in Engeland ga je heen Isa met kerst?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook nog nooit in Toscane geweest.
Skye is mij te klein. Daar ben ik na 5 dagen wel op uitgekeken. Heb liever iets in de Highlands op het 'vasteland'. Oh ja...er moeten van Bluezz wel van die schaapjes met zwarte koppies rondom het huis kunnen grazen en in wil die illegale whisky-stokerij het liefst apart in een barn hebben.
ja echt? dat wist ik nieteens,had ze al wel weggepakt. soms vraag ik me af of milou weet wat lekker is.... ze eet echt alles zoals rauwe sperziebonen dus. laatst ook n x rauwe pompoen. is dat ook giftig rauw?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, Indonesisch eten ruikt ook echt zalig! Milou weet wel wat lekker is
Alleen laat haar maar ophouden met de rauwe sperziebonen, die zijn giftig en dat verdwijnt als je ze kort kookt
Vroeger was de bieb op bepaalde tijden geslotenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef LieLie het volgende:
Gloeiende..
De tragiek van het internettijdperk
Ben je supergoed bezig met opdrachten, kun je niet verder omdat de site van het bedrijf waar je informatie over moet hebben niet vooruit te branden is..
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Skye heb ik nou wel gezien, sunnyHet liefst ga ik ergens tussen Mallaig en Ullapool wonen.
Ben al 4x geweest of zo. gaat nooit vervelendquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
staat nog op de planning, misschien volgend jaar hoewel schotland meer lokt...
Van pompoen weet ik het niet, denk ik niet. Maar alle bonen hebben een gifje in zich waardoor je ze rauw nie moet eten. Even blancheren is vaak al genoeg om het gif onschadelijk te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ja echt? dat wist ik nieteens,had ze al wel weggepakt. soms vraag ik me af of milou weet wat lekker is.... ze eet echt alles zoals rauwe sperziebonen dus. laatst ook n x rauwe pompoen. is dat ook giftig rauw?
lolz die oude wijvenhandjes had ik ook....naast dat çillit bang my new best friend was, was t ook mijn nieuwe parfum. vind t wel spannend morgen hoor, de meeste gerechten heb ik nog nooit eerder klaargemaakt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Plan klinkt geweldig! Nu nog de loterij winnenFluitje van een cent
SoL, lekker is dat zeg! Ik heb ook 2 uur zitten boenen en poetsen vandaag, heb nu helemaal oude wijven handjesEn wat lief dat je iedereen hebt uitgenodigd, ze gaan het vast super vinden.
Dat heb ik met Skyequote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben al 4x geweest of zo. gaat nooit vervelend
Hij is weer bij gelukkig.. Schoot net lekker op, kon ik ineens niet verderquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeger was de bieb op bepaalde tijden gesloten![]()
Maar wel erg vervelend ja. Is die site altijd zo?
Ik bedoel daarmee te zeggen, dat er nog zoveel andere plekken in de world op Bloes wachten om door haar te worden explored!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat heb ik met Skye2x geweest, 1x 4 dagen, 1x 10 en ik ga zo volgend jaar weer 10 dagen.. graag!!
Na 5 dagen wel gezien.. pff![]()
![]()
![]()
(ben er nog niet helemaal overheen zoals je merkt..)
Loop jij op je armen dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:42 schreef DarkElf het volgende:
geen stijve arm hier bluezz, dus volgende keer gewoon een rondje hardlopen
Ik heb griepverschijnselenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:42 schreef DarkElf het volgende:
geen stijve arm hier bluezz, dus volgende keer gewoon een rondje hardlopen
echt? oh wat vervelendquote:
Doe ik morgen, in het daglicht gaat het beter en ik moet zo weg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
foto sunny!
Dat bad klinkt lekker, maar vroeg slapen is voor mij vanaf 4 uur 's nachts wakker liggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:28 schreef DarkElf het volgende:
echt? oh wat vervelend
nou lekker in een warm bad danen een avond vroeg slapen
Oh lekker is dat zeg!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Dus als ze weer aan het werk zou willen/kunnen heeft ze geen werk meer
Ja precies, wat een k*tstreek he? Ze zou nog bellen met de fil. manager die nu ergens anders werkt om het zw op w. te krijgen wat beloofd is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh lekker is dat zeg!En hoog zwanger solliciteren is ook zo wat
![]()
Maak nou es een keer babi ketjap met goeie ketjap, niet van die AH meukquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Dat zouden meer mannen moeten doen. Voorkomt een hoop onbegrip en ellende(lees: uit de buurt van den vrouwmensch blijven)
FC, ik kan me ook niet voorstellen dat Jaina mensen aanvliegt en bekrapt haha. Maar goed, die diernarts deed vast geen dingen waar ze vrolijk van werd en leg maar eens aan een poes uit dat het baasje vond dat dit nodig was.
DH: is dat echt nodig zo'n stomme audit? En ben je er gewoon tusenuit gepikt of was er een aanleiding?
SoL: het klinkt allemaal geweldig wat je aan het koken bent, is er een speciale reden waar ik over heen heb gelezen? Ik maak vanavond ook sajoerboontjesmet rijst en Indonesisch stoofvlees waarvan ik even de naam ben vergeten. Maar daar blijft het dan ook bij, hier geen 12 gerechten hehe
laatste periode: december 2007quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef golfer het volgende:
Oeh, das bij zwangerschap soms ook zoquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vind ik zo grappig: Thijs zegt dat hij het aan mijn gezicht kan zien dat het zo ver is, heeft zijn agenda niet nodig. En hij heeft het altijd goed. Blijkbaar wordt mijn gezicht 'zachter' (zo noemt hij het) door de hormonen of zo..Zelf zie ik het niet..
leuke username danquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Spanje, no way! Ik kan niet tegen licht gebrek, maar tegen een zonoverschot nog veel minder!! Ik HAAT hitte, dan functioneer ik niet meer.. Dus dat is echt geen optie![]()
En uiteraard is Schotland veel toffer
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
(ben er nog niet helemaal overheen zoals je merkt..)
Ach, al zijn ze geel met blauwe stippen, je houdt er toch wel van als t eenmaal geboren is! Die kids hehquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef freecell het volgende:
Ziekenhuis was trouwens gymmen in mijn ondergoedMet als eindconclusie dat het inderdaad EDS is, hypermobiliteitstype, dat dat voor mij niks geeft, want het is echt puur de hypermobiliteit en de wat zachtere huid (véél blauwe plekken op de raarste plaatsen en momenten) en verder geen bijzonder slechte wondgenezing oid. Iets trager en slordiger dan normaal, maar niks om me zorgen over te maken. Dus: geen rekening mee houden de rest van mijn leven en ontwrichtingen gewoon terug op hun plaats duwen
Ze wist me nog wel even te vertellen dat het soms wel lastig en pijnlijk kon zijn (was me al opgevallen) en zéker tijdens de zwangerschap. En het was heel normaal dat ik nu het gevoel had uit elkaar te rammelen.
Maar mijn dossier is aan dat van TARA gekoppeld en er wordt absoluut een oogje gehouden op de kinderen en daar ging het me om
Jep, alleen Lethal Weapon nooit gezien? En jepquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ontwrichtingen terug op hun plek duwen? Zoals die gozer in Lethal Weapon?![]()
Heb je dan ook meer kans op bekkeninstabiliteit? (3x woordwaarde)
Hij ramde zijn ontwrichte schouder tegen een pilaar....quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Jep, alleen Lethal Weapon nooit gezien? En jep
auwquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij ramde zijn ontwrichte schouder tegen een pilaar....
Oh, gelukkig!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
auw![]()
Nee, dat niet bepaald. Iets zachter graag. En als het er echt dramatisch uit is, gewoon een arts zoeken
Alleen bij mij schiet er nog wel eens iets 'scheef' en dat duw ik dan ff weer terug.
nuh, niet bepaald. IIG niet zonder er moeite voor te doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ben jij als je niet zwanger bent ook vrij tenger fc?
Wellesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
nuh, niet bepaald. IIG niet zonder er moeite voor te doen
nee, ik ben 'normaal' gewoon, BMI tussen de 20 en 25 als ik een beetje rondleef met neiging naar rond de 21 als ik mijn best doe en rond de 25als ik eet waar ik zin in hebquote:
Eens proberen of er iets scheefs terugschiet als ik ga liggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
auw![]()
Nee, dat niet bepaald. Iets zachter graag. En als het er echt dramatisch uit is, gewoon een arts zoeken
Alleen bij mij schiet er nog wel eens iets 'scheef' en dat duw ik dan ff weer terug.
ah oké,dus gewoon normaal. arts van vorige week zei me dat hij klachtenpatroon bij veel mensen van mijn postuur zag. en toen noemde hij me mager... en ik had zoiets van wtf ik ben gewoonweg niet stevig, nooit geweest ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
nuh, niet bepaald. IIG niet zonder er moeite voor te doen
BMI rond de 22/23 meestal.
Jij zou een goeie ketjap maken, ik maak alleen viezequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Maak nou es een keer babi ketjap met goeie ketjap, niet van die AH meuk![]()
Oh en shalom aan alle ongestelde kutklokjes, ik ga verder bijlezen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij zou een goeie ketjap maken, ik maak alleen vieze(echt, de herinnering aan de vorige is nog zo levendig bah bah bah
)
vandaag babi ketjap voor t eerst gemaakt. was heerlijk. ketjap bij toko gekocht btw, miss een idee?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij zou een goeie ketjap maken, ik maak alleen vieze(echt, de herinnering aan de vorige is nog zo levendig bah bah bah
)
Ik had ketjap huismerk AH en later zag ik SHE er een topic over openen dat haar babi ketjap niet te vreten was en die had ook ketjap huismerk AH gebruikt. Ik vrees dus dat het dat was, maar mijn zin in babi ketjap is helaas voorgoed verpest (zo vies!!). Lein zou me nog helpen daar overheen te komen. Moeder Theresa in de keukenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:
vandaag babi ketjap voor t eerst gemaakt. was heerlijk. ketjap bij toko gekocht btw, miss een idee?
preciesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, ik zie je al rondhuppelen in je onderbroek hahaha. Had je dezelfde leuke en lieve dokter als Maarten had? En verder werd je idd niets nieuws verteld, maar goed, je kan er een etiketje opplakkenen het is goed dat ze nu op jullie nageslacht letten.
LOL!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef freecell het volgende:
Ow en die dokter vandaag:
Kan je, als je niet zwanger bent uiteraard, met die buik in de weg wil het niet, met je platte handen de grond raken?
ik: *vouw*
Zij![]()
dat was leuk
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef freecell het volgende:
Kan je, als je niet zwanger bent uiteraard, met die buik in de weg wil het niet, met je platte handen de grond raken?
Zij![]()
dat was leuk
ja. In Assenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
LOL!
En ja, nu kan je die diagnose uit het verleden lekker wegschuivenIk vond je er al wat te druk en levendig voor
Kwam die diagnose van een reumatoloog?
Mja, dat bedoel ik. Bij mij was het vooral typerend dat de klachten minder werden toen ik meer ging bewegen. Bij EDS logisch, bij fibro nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:
fc, ik heb fybro volgens reumatoloog, ik kan er niks mee. ik heb mijn lichaam gewoon verpest door er niet naar te luisteren, letterlijk op mijn knieën te kruipen op mijn werk....en maar gewoon door te blijven gaan. jammer! zou milou zeggenmaargoed nog ff afwachten en dan ben ik goedgekeurd voor opleiding.
Met een pakje kant en klare 'voeg-vlees-en-water-toe-en-klaar'boemboe van de xenosquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Lein zou me nog helpen daar overheen te komen. Moeder Theresa in de keuken
haha goed van je! ik kan dat nieteensquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef freecell het volgende:
Zij![]()
dat was leuk
Ja chronische vermoeidheid toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:52 schreef Isabeau het volgende:
LOL!
En ja, nu kan je die diagnose uit het verleden lekker wegschuivenIk vond je er al wat te druk en levendig voor
Kwam die diagnose van een reumatoloog?
je hebt me aan t denken gezet...ik heb over 2 weken afspraak met fysio. ik word helemaal debiel van fybrio-stempel nl. voor mijn gevoel heb ik dat niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:03 schreef freecell het volgende:
[..]
ja. In AssenEn ik heb die reumatoloog gebeten
[..]
Mja, dat bedoel ik. Bij mij was het vooral typerend dat de klachten minder werden toen ik meer ging bewegen. Bij EDS logisch, bij fibro niet
mja, je kunt altijd even vragen bij je huisarts?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je hebt me aan t denken gezet...ik heb over 2 weken afspraak met fysio. ik word helemaal debiel van fybrio-stempel nl. voor mijn gevoel heb ik dat niet.
Plaatje 2 en 5 kan ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef freecell het volgende:
[..]
mja, je kunt altijd even vragen bij je huisarts?
Ik zit zeg maar bij dittem en dan de hypermobiliteits variant. Afschuwelijke site trouwens verder![]()
Daarbij behorend dit plaatje:
[ afbeelding ]
lijkt op ikke!
We kijken. Altijd leuk om Trees weer te zien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef borisz het volgende:
Jonnie en Thérèse bij de finale van Top Chef Vips.
En in mindere mate op ikke! Mijn handen zijn iets minder flexibel, die dingen met de vingers naar achter lukt niet zo goed en de duim tegen de arm bijna, maar de rest kan ik ookquote:
Witbalansssssssssssquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En in mindere mate op ikke! Mijn handen zijn iets minder flexibel, die dingen met de vingers naar achter lukt niet zo goed en de duim tegen de arm bijna, maar de rest kan ik ookFysio denkt idd ook aan hypermobiliteit maar dan niet heel erg extreem. Dat ik daarom ook last van mijn nek heb: dat ie te flexibel is dus..
Ohja, Bluezz: Thijs heeft terwijl ik weg was 2 fototjes van het kale monstertje gemaakt, dus als nog voor jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |