time to get dirtyquote:
Ook , alleen moet ik er morgen om 7 uur uit, en ik heb best wel slaap nodigquote:Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed behalve dat ik er zo vandoor ga, en daar?
quote:
quote:
quote:
En je wacht niet even tot 00:00?quote:Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed behalve dat ik er zo vandoor ga, en daar?
Niksquote:
Omdat ik er een half uurtje later er uit moet en morgen toch nog wel een beetje nuttig op school moet zijn van me zelfquote:Op zondag 15 november 2009 23:53 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ook , alleen moet ik er morgen om 7 uur uit, en ik heb best wel slaap nodig
HJoezo ga je zo?
Moet ik 'm in elkaar slaan?quote:Op zondag 15 november 2009 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij belde net en ging lopen zaniken.... Bluh, daar word ik chagrijnig van.... Dus heb em opgehangen
Ik zei zo en dat ik 1 min zijn maar ook nog wel 15 tot 20 minquote:Op zondag 15 november 2009 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je wacht niet even tot 00:00?
quote:
Je haalt me de woorden uit m'n mondquote:
Zo oud ben je nietquote:Op zondag 15 november 2009 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
het voelt net als oud en nieuw..met de nadruk op oud...
Ah oke, trusten alvastquote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik er een half uurtje later er uit moet en morgen toch nog wel een beetje nuttig op school moet zijn van me zelf
Da's ook weer zo watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |