Die andere daar, hier.quote:
Wrijf het er maar inquote:
Hoi mopseflopsie, ik ben er nog niet hoor, ik voelde alleen aan mijn...doe maar waterquote:
Tot zoquote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi mopseflopsie, ik ben er nog niet hoor, ik voelde alleen aan mijn...doe maar waterdat ik even moest kijken waar jullie het over hadden!
Tot zo!![]()
* Ezechielk wrijft over het bolletje van Marijkequote:
Zeg dat danquote:
ja sorry, mijn schuldquote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi mopseflopsie, ik ben er nog niet hoor, ik voelde alleen aan mijn...doe maar waterdat ik even moest kijken waar jullie het over hadden!
Tot zo!![]()
Water.. Jaja, welk water?quote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot zo!![]()
quote:Op zondag 15 november 2009 23:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk wrijft over het bolletje van Marijke
Mag ik mee?quote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nu ga ik ECHT even douchen!
and on that bombshell...tot zo allemaal...![]()
Nee, ik moest het je voorzeggenquote:
*insert smiley met omhoog wippende wenkbrauwen*quote:
Ik doe het digitaalquote:Op zondag 15 november 2009 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]dan moet je toch hier komen
![]()
Weltrustenquote:
tuuk, pak de gele fles maar vastquote:
Ik wist hetquote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*insert smiley met omhoog wippende wenkbrauwen*
Wat kan ik er aan doen dat jij het niet duidelijk post hier?quote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, wat kan ik er aan doen dat jij het niet goed leest?
Zwitsalquote:
Truste jongenquote:
quote:
Ik kan wel lief zijn, zo nu en danquote:
Ik post niet daar maar hierquote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat jij het niet duidelijk post hier?
Posten doe je op Fok, en dat is daar. Vanuit hier stuur je alleen de requestquote:
uhuhquote:
En daar heb je deels gelijk, maar het is nog steeds niet van uit daar maar hierquote:Op zondag 15 november 2009 23:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Posten doe je op Fok, en dat is daar. Vanuit hier stuur je alleen de request
Komt helemaal goed hoorquote:Op zondag 15 november 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan beter een spelletje spelen in bed
De hier in dit geval is in Amsterdam, naar mijn weten woon jij aan de andere kant van het land toch?quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En daar heb je deels gelijk, maar het is nog steeds niet van uit daar maar hier
JAquote:Op zondag 15 november 2009 23:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De hier in dit geval is in Amsterdam, naar mijn weten woon jij aan de andere kant van het land toch?
Dan post je daar, en niet hierquote:Op zondag 15 november 2009 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
JAdat klopt en dat is hier en niet daar(Amsterdam)
Slaap zequote:Op zondag 15 november 2009 23:16 schreef Ezechielk het volgende:
Enniewee, ben ff m'n broertje een rush geven bij Diablo, en dan m'n graf in
Tot morgen liefjes
weltrusten lieverdquote:Op zondag 15 november 2009 23:16 schreef Ezechielk het volgende:
Enniewee, ben ff m'n broertje een rush geven bij Diablo, en dan m'n graf in
Tot morgen liefjes
Jij hebt een kerst kirby!quote:
kirby zuigtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |