Hier ook maar even een kusje vragen danquote:Op maandag 16 november 2009 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sip he?
En goedemorgen snoetjes!
Jij krijgt altijd kusjes woest aantrekkelijke manquote:Op maandag 16 november 2009 11:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Hier ook maar even een kusje vragen dan
quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij krijgt altijd kusjes woest aantrekkelijke man![]()
![]()
Welke danquote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga ff een griezelfilm kijken (en dan straks weer lekker bang zijn) Doeidoeiiiii
echt iets voor de maandag middag of niequote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga ff een griezelfilm kijken (en dan straks weer lekker bang zijn) Doeidoeiiiii
Een grauwe maandagmiddag,quote:Op maandag 16 november 2009 11:17 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
echt iets voor de maandag middag of nie
veel kijk plezier
ja best welquote:
van mij mag t hier wel verder waar wij net gestopt mee zijnquote:Op maandag 16 november 2009 13:17 schreef Trevland het volgende:
Gaan we hier verder of komt er een deeltje 2 voor de modjes?
Volgens mij is de rest ons kwijtquote:Op maandag 16 november 2009 13:18 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
van mij mag t hier wel verder waar wij net gestopt mee zijn
wat gaan we er aan doen?quote:Op maandag 16 november 2009 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is de rest ons kwijt
ze allemaal een PM sturen dat we hier zitten?quote:Op maandag 16 november 2009 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat schreeuwen niet helpen, ik zou het zo niet weten
Ik ben bang dat we dan maar moeten wachtenquote:Op maandag 16 november 2009 13:27 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ze allemaal een PM sturen dat we hier zitten?is ook z'n gedoe
quote:Op maandag 16 november 2009 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dan maar moeten wachten
we kunnen ook dit topic vol maken en dan eentje aan maken met een schreeuwerige TTquote:Op maandag 16 november 2009 13:29 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik ben er niet bang voor maar weet t wel zeker
en m.b.t het laatste onderwerp van de gm topicquote:Op maandag 16 november 2009 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
we kunnen ook dit topic vol maken en dan eentje aan maken met een schreeuwerige TT
Bij voorbeeld, maar ook gewoon iets van hier zijn wijquote:Op maandag 16 november 2009 13:31 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
en m.b.t het laatste onderwerp van de gm topic
maar dat word nogal een gedoe. Ik wou zo m'n opgenomen series kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij voorbeeld, maar ook gewoon iets van hier zijn wij
single player, ik had hem 6 november al maar speel nu pas voor het eerstquote:
Is goed ik ga toch zo naar huisquote:Op maandag 16 november 2009 13:34 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
maar dat word nogal een gedoe. Ik wou zo m'n opgenomen series kijken
Lol, ik heb de single player op regular gisteren uitgespeeldquote:Op maandag 16 november 2009 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
single player, ik had hem 6 november al maar speel nu pas voor het eerst
tot over 2 uurjesquote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat u nu voor ruim 2 uur verlaten![]()
Druk mee bezig, anders was ik hier wel meer actiefquote:Op maandag 16 november 2009 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heerlijk tochkan je eindelijk eens aan het werk
dat zeg ik, gammaquote:Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Druk mee bezig, anders was ik hier wel meer actief
weet je moeder meer van puters af dan jijquote:Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef Stoeprand het volgende:
Wat een verraderlijke kutmonitor heb ik zeg.
Eerst een beetje uitvallen en als ik het tegen m'n moepsje zeg het ineens weer doen.
Nee, ik beveel haar er mee terug naar de winkel te gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet je moeder meer van puters af dan jij
HOU JE BEK, VUILE TERINGLIJSTER.quote:Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SPREEK VOOR UZELF!! VUILE NAZIBLOEM
ofwel goedemiddag
t is nog altijd bakkesquote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
HOU JE BEK, VUILE TERINGLIJSTER.
ik dacht alquote:Op maandag 16 november 2009 15:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik beveel haar er mee terug naar de winkel te gaan.
Maar eerst wil ze zelf kijken of ze het op kan lossen. Best schattig.![]()
Ik leer die filmpjes niet uit mijn hoofd. Sorry.quote:
niet? oh...quote:Op maandag 16 november 2009 15:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik leer die filmpjes niet uit mijn hoofd. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |