Oja, nou ja, wat ik er nog van weet was wel lachen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kopieermachine vonden we allemaal meer irritant dan leuk
domo-kunquote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kopieermachine en Piovan waren er wel maar vooral om te zeuren.
boem-dikkie deed volgens mij toen ook wel mee en SiemeN ook
Zo ging Piovan ook naar z'n end.quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Kopieermachine was op t begin wel relaxt maar toen had een iemand z'n foto geshopt zodat er iets met the scissor sisters en make up op stond en toen was ie ineens compleet over de zeik en alleen maar aan het zeuren, jammer
Piovan was niet aan het zeurenquote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kopieermachine en Piovan waren er wel maar vooral om te zeuren.
boem-dikkie deed volgens mij toen ook wel mee en SiemeN ook
whehehe dat jaquote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Kopieermachine was op t begin wel relaxt maar toen had een iemand z'n foto geshopt zodat er iets met the scissor sisters en make up op stond en toen was ie ineens compleet over de zeik en alleen maar aan het zeuren, jammer
zweef jostiquote:Op maandag 16 november 2009 00:04 schreef Maisnon het volgende:
Ja na het zweefmolen incident bedoel ik
Ik denk in het US topic waar users hun foto's kunnen laten bewerken / photoshoppen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kwam die foto hier eigenlijk? Had 'ie 'm in z'n fobo gezet ofzo?
quote:Op maandag 16 november 2009 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kwam die foto hier eigenlijk? Had 'ie 'm in z'n fobo gezet ofzo?
Whehe, die foto ken ik zelfsquote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Oja, daar staat me nog iets van bij.quote:Op maandag 16 november 2009 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij dacht ook dat ik huisarrest had en thuis zat met een enkelband voor moord_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |