Roep Roffelpantoffel, kopieermachine, piovan en wie waren die andere ook alweer? op!quote:
Kopieermachine hoeft niet hoor,quote:Op zondag 15 november 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Roep Roffelpantoffel, kopieermachine, piovan en wie waren die andere ook alweer? op!
Ohhh, zaten ze/we toen niet allemaal te fucken op een EO forum?quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef yvonne het volgende:
Z'nban
bij Tweakers, de boze dreigmail over een schadeclaim
De "hack" bij de EO, dat moet nog ergens op het forum staan. Hij scheet peulen op een gegeven moment
Kom eens op MSN! ;Dquote:Op zondag 15 november 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Mijn 19833e post is voor Sebasser. Heeft iemand hier dat usericon van hem met die professor met bril die dicht bij de lens zit met een grote neus? Weten jullie vast wel
Ik weet dat ik ook lang mee heb gebaggerd maar comme d'habitude bij iedereen vast weer vergeten ben
Dribbel was er in ieder geval ook bij, die weet het denk ik ook nog nietheb em nog niet gezien
Oh?quote:Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kopieermachine hoeft niet hoor,.
Kopieermachine vonden we allemaal meer irritant dan leukquote:Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh?Ik ben de namen van de oude garde een beetje kwijt.
Kopieermachine en Piovan waren er wel maar vooral om te zeuren.quote:Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh?Ik ben de namen van de oude garde een beetje kwijt.
Oja, nou ja, wat ik er nog van weet was wel lachen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kopieermachine vonden we allemaal meer irritant dan leuk
domo-kunquote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kopieermachine en Piovan waren er wel maar vooral om te zeuren.
boem-dikkie deed volgens mij toen ook wel mee en SiemeN ook
Zo ging Piovan ook naar z'n end.quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Kopieermachine was op t begin wel relaxt maar toen had een iemand z'n foto geshopt zodat er iets met the scissor sisters en make up op stond en toen was ie ineens compleet over de zeik en alleen maar aan het zeuren, jammer
Piovan was niet aan het zeurenquote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kopieermachine en Piovan waren er wel maar vooral om te zeuren.
boem-dikkie deed volgens mij toen ook wel mee en SiemeN ook
whehehe dat jaquote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Kopieermachine was op t begin wel relaxt maar toen had een iemand z'n foto geshopt zodat er iets met the scissor sisters en make up op stond en toen was ie ineens compleet over de zeik en alleen maar aan het zeuren, jammer
zweef jostiquote:Op maandag 16 november 2009 00:04 schreef Maisnon het volgende:
Ja na het zweefmolen incident bedoel ik
Ik denk in het US topic waar users hun foto's kunnen laten bewerken / photoshoppen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kwam die foto hier eigenlijk? Had 'ie 'm in z'n fobo gezet ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |