en ik danquote:Op maandag 16 november 2009 00:52 schreef PeZu het volgende:
waarom ben ik de enige die nog een beetj eprobeert door te baggeren
Ik ben er weer.quote:Op maandag 16 november 2009 00:52 schreef PeZu het volgende:
jezelf quotenquote:
Ik had tenminste een kwartet.quote:Op maandag 16 november 2009 00:52 schreef PeZu het volgende:
kut verkeerde accountquote:
ja dat wou ik net ook doen maar toen kwamen jij en hara en doorheenquote:
twas ff wennen weerquote:Op maandag 16 november 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hoor, niveau eindelijk bereikt.
Dat heb ik de laatste tijd steeds als ik in bed lig, en dan draai ik me om en zwiept die hele arm zo tegen het bureau.quote:Op maandag 16 november 2009 00:57 schreef PeZu het volgende:
god miljaar mijn habd slaapt vd helft
echt heel vreemd
lijkt wel een polio handje_!
ik heb de oma van pony lovertststs in mijn koelkastquote:Op maandag 16 november 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn oma heeft een nieuwe kameel gekocht.
My Little Pony.quote:Op maandag 16 november 2009 00:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de oma van pony lovertststs in mijn koelkast![]()
met een stok in der kontststst, herststquote:Op maandag 16 november 2009 00:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de oma van pony lovertststs in mijn koelkast![]()
whehehe jij hebt daar nog een keer veel fobo's mee onder gespammedquote:Op maandag 16 november 2009 01:00 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
dus datquote:Op maandag 16 november 2009 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehe jij hebt daar nog een keer veel fobo's mee onder gespammed
Die kameel van me oma wel, ja!quote:
beeb, sms nog gehad?quote:Op maandag 16 november 2009 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil een paarse lama! en een OP van de baggerclub!
Iets met tenen.quote:Op maandag 16 november 2009 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kameel van me oma wel, ja!
vol wat?quote:Op maandag 16 november 2009 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kameel van me oma wel, ja!
Geen idee, maar er zitten twee vochtbulten op zijn rug.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
SOL, zou jij niet nog eens koken voor het gehele rokershoeksje?
quote:
is het een hij, heeft het geen toe danquote:Op maandag 16 november 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zitten twee vochtbulten op zijn rug.
Mooi, jij weet het ook nog. Ik dacht ff dat ik mij dit verbeeld had.quote:
Dan zou het een dromedaris zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
is het een hij, heeft het geen toe dan
dromedaristeenquote:Op maandag 16 november 2009 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zou het een dromedaris zijn.
quote:Op maandag 16 november 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
SOL, zou jij niet nog eens koken voor het gehele rokershoeksje?
Vocht? Is ie ziek?quote:Op maandag 16 november 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zitten twee vochtbulten op zijn rug.
Zijn urineleider is geamputeerd. Ingrijpende operatie wel.quote:
dat kan je me toch terug smsen suffiequote:
wat een kekke blos op zijn wangetjesquote:
sol fokt op der gsm, dat werkt niet geheel makkelijk en vlekkeloos, topics gaan dan vaak te snelquote:Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef krioro het volgende:
Hoi SOL, je negeerde mij laatst ook al
Urineleider.quote:Op maandag 16 november 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn urineleider is geamputeerd. Ingrijpende operatie wel.
Nee, het was gsm-msn! Maar ik vergeef het 'r wel hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
sol fokt op der gsm, dat werkt niet geheel makkelijk en vlekkeloos, topics gaan dan vaak te snel_!
quote:Op maandag 16 november 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
sol fokt op der gsm, dat werkt niet geheel makkelijk en vlekkeloos, topics gaan dan vaak te snel_!
dat werkt doorgaans ook klotuhquote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, het was gsm-msn! Maar ik vergeef het 'r wel hoor.
echt? kan me niet voorstellen dat ik jou negeer.... jeweettog dat ik van je houquote:Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef krioro het volgende:
Hoi SOL, je negeerde mij laatst ook al
Het zal vast aan de techniek gelegen hebben. HVJ NTB KOKEN4LIFE!quote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
echt? kan me niet voorstellen dat ik jou negeer.... jeweettog dat ik van je hou
quote:Op maandag 16 november 2009 01:18 schreef krioro het volgende:
Dit topic gaat idd niet al te snel dunkt me.
quote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
alhoewel deze bagger nog wel te volgen is
quote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
alhoewel deze bagger nog wel te volgen is
*Proest* wat een faal.quote:Op maandag 16 november 2009 01:15 schreef timbob het volgende:
[..]
Urineleider.
Plasdictator.
Pispaus.
Zeikbaas._
Tegen PeZu dus hè, topic ging even wat te snel voor me.quote:Op maandag 16 november 2009 01:20 schreef krioro het volgende:
Ja ik zeg toch 'idd', verdorie, ik lees je posts wel hoor.
quote:
heh wat ik mis ietsquote:Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Tegen PeZu dus hè, topic ging even wat te snel voor me.
quote:Op maandag 16 november 2009 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ody.'. hartje! oh en p en k tnx ik ga jullie helemaal plat smsen
waar is die sucuk vretende palamut jaquote:
Wat!?quote:
Geef hem ff, hij moet de AT nog door zijn vertaalmachine halen.quote:Op maandag 16 november 2009 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar is die sucuk vretende palamut ja
Zeg, we zijn niet allemaal turkse surinamers zoals jij hè. Ik weet niet wat palamut is.quote:Op maandag 16 november 2009 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar is die sucuk vretende palamut ja
Hahhahah.quote:Op maandag 16 november 2009 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat!?
[..]
Geef hem ff, hij moet de AT nog door zijn vertaalmachine halen.
turkse surinamer met die bakra lookquote:Op maandag 16 november 2009 01:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg, we zijn niet allemaal turkse surinamers zoals jij hè. Ik weet niet wat palamut is.
net alsof iets anders te doen heeft ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat!?
[..]
Guitarenman.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ody.'. hartje! oh en p en k tnx ik ga jullie helemaal plat smsen
PeZu konijn.quote:
dat is toch elke post joh newfagquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat!?
[..]
konijn? dat ik me niet meer herinnerenquote:Op maandag 16 november 2009 01:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Guitarenman.![]()
[..]
![]()
[..]
PeZu konijn.![]()
Present. Veels te laat gezien, dit topic.quote:
Whehe.quote:Op maandag 16 november 2009 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
+1 note, krio, smerig plaatje postenquote:
Ah, dacht dat je een bugs bunny UI had toen.quote:Op maandag 16 november 2009 01:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
konijn? dat ik me niet meer herinneren
alweer kwijt?quote:Op maandag 16 november 2009 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz ik ben mijn ene foon kwijt en kan je dus nieteens sms sturen k. maar wat p zei.... msn doet t niet dus
quote:Op maandag 16 november 2009 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
gvd zeg! nog nooit zo'n kut aanleiding voor een topic gehad....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |