wat een kekke blos op zijn wangetjesquote:
sol fokt op der gsm, dat werkt niet geheel makkelijk en vlekkeloos, topics gaan dan vaak te snelquote:Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef krioro het volgende:
Hoi SOL, je negeerde mij laatst ook al
Urineleider.quote:Op maandag 16 november 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn urineleider is geamputeerd. Ingrijpende operatie wel.
Nee, het was gsm-msn! Maar ik vergeef het 'r wel hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
sol fokt op der gsm, dat werkt niet geheel makkelijk en vlekkeloos, topics gaan dan vaak te snel_!
quote:Op maandag 16 november 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
sol fokt op der gsm, dat werkt niet geheel makkelijk en vlekkeloos, topics gaan dan vaak te snel_!
dat werkt doorgaans ook klotuhquote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, het was gsm-msn! Maar ik vergeef het 'r wel hoor.
echt? kan me niet voorstellen dat ik jou negeer.... jeweettog dat ik van je houquote:Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef krioro het volgende:
Hoi SOL, je negeerde mij laatst ook al
Het zal vast aan de techniek gelegen hebben. HVJ NTB KOKEN4LIFE!quote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
echt? kan me niet voorstellen dat ik jou negeer.... jeweettog dat ik van je hou
quote:Op maandag 16 november 2009 01:18 schreef krioro het volgende:
Dit topic gaat idd niet al te snel dunkt me.
quote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
alhoewel deze bagger nog wel te volgen is
quote:Op maandag 16 november 2009 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
alhoewel deze bagger nog wel te volgen is
*Proest* wat een faal.quote:Op maandag 16 november 2009 01:15 schreef timbob het volgende:
[..]
Urineleider.
Plasdictator.
Pispaus.
Zeikbaas._
Tegen PeZu dus hè, topic ging even wat te snel voor me.quote:Op maandag 16 november 2009 01:20 schreef krioro het volgende:
Ja ik zeg toch 'idd', verdorie, ik lees je posts wel hoor.
quote:
heh wat ik mis ietsquote:Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Tegen PeZu dus hè, topic ging even wat te snel voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |