Hmm, dat vind ik wel vreemdgaan. En ik heb sinds 4 jaar een vaste relatie met een jongen die ik al 10 jaar ken. Terwijl ik en hij er toch ook zo over denken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef Polapoe het volgende:
[..]
Wow, als dat al als vreemdgaan wordt ervaren denk ik dat de auteur van dat artikel het niet lang uithoudt in relaties
Delete hem dan maar.. Want dat is vrij normaal dat mannen opgewonden worden van vele vrouwenquote:Als mijn vriend opgewonden zou raken van andere vrouwen, zou ik hem direct deleten.
Echt waar? Nee toch?quote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Delete hem dan maar.. Want dat is vrij normaal dat mannen opgewonden worden van vele vrouwen
Hoe kun je vreemdgaan als je alleen bent?quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik wel vreemdgaan. En ik heb sinds 4 jaar een vaste relatie met een jongen die ik al 10 jaar ken. Terwijl ik en hij er toch ook zo over denken.
wij doen ook niet aan zelfbevredinging en hebben iedere dag 1 a 2x sex.
En dan bedoel ik zelfbevrediging als je niet bij je partner bent.
Ik mag mezelf toch zeker wel een handje helpen tijdens de sex?
Als mijn vriend opgewonden zou raken van andere vrouwen, zou ik hem direct deleten.
Jongens jullie komen er nog wel achter wat echte liefde is. Ik raak zelf toch ook niet opgewonden van andere mannen! bah bah!:P
En jij denkt dat je die gevoelens in bedwang kunt hebben? Op het moment dat jouw vriend blote borsten te zien krijgt raakt hij automatisch opgewonden, of hij het nou wil of niet. Wees niet zo jaloers en besef dat het bewonderen van mooie lichamen helemaal losstaat van jouw relatie. Het is een oppervlakkig iets.quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef ikkie2009 het volgende:
Als mijn vriend opgewonden zou raken van andere vrouwen, zou ik hem direct deleten.
dan zou ik wel heel veel vreemdgaanquote:Op zondag 15 november 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
Mannen zijn nogal visueel ingesteld, dus als die een paar borsten of een lekkere kont zien, dan raken ze meteen opgewonden. Dat is toch geen vreemdgaan? Wat een onzin.
quote:Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan zou ik wel heel veel vreemdgaan
Ja, 300 keer per dag:quote:reactie topic, doet jou vriend(in) aan zelfbevrediging
kijken welquote:Op zondag 15 november 2009 21:17 schreef Sakura het volgende:
bwhahahhaha, TS moet wel een lemming zijn, niemand denkt zo in de echte wereld.
Tuurlijk TS haar vriend kijkt niet naar, en raakt niet opgewonden van andere vrouwen![]()
![]()
![]()
Waarom zou hij, we hebben iedere dag seks. Ik heb erzelf absoluut ook geen behoefte aan.quote:Op zondag 15 november 2009 21:14 schreef Karina het volgende:
Je vriend deleten? Hij is virtueel?
En denk je nou echt dat je vriend niet masturbeert? Keep on dreaming.
quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
kijken wel
tuurlijk ik zie zo'n 100 vrouwen en mannen op een dag, maar heb daar verder geen gevoelens bij.
Waarom zou hij wel opgewonden raken en ik niet?
de man word weer eens onderschat.
Stel hij doet het toch? Dan schop je hem er uit? Sneu hoor, het is zijn eigen lichaam, mag hij mee doen wat hij wil. Als hij wil masturberen, moet hij toch weten?quote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Waarom zou hij, we hebben iedere dag seks. Ik heb erzelf absoluut ook geen behoefte aan.
En trouwens wanneer heeft hij de kans, hij is zowat 24/7 aan het werk, tegenover ons huis en 'savonds kruipt hij lekker tegen me aan:P
je maakt het wel bont met "denken dat ie daar wel overheen kan" dat is een beetje een zieke ged88 als je een relatie hebt.quote:Op zondag 15 november 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, laten we even aannemen dat jouw man nooit opgewonden raakt, op welke manier dan ook, van een andere vrouw, blijft nog de vraag waarom je dat precies zo erg zou vinden als het wel zo was.
Hij wil niet iemand anders, hij wil jou.
Wat is er mis met kijken en denken da ie daar wel overheen kan? bv
ik ben 20quote:Op zondag 15 november 2009 21:54 schreef Adolecens het volgende:
TS kent haar partner al 10 jaar en heeft al 4 jaar een relatie met deze man. Mag ik vragen hoe oud TS en haar partner zijn?
Tuurlijk mag hij dat doen! Als hij het wilt...quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel hij doet het toch? Dan schop je hem er uit? Sneu hoor, het is zijn eigen lichaam, mag hij mee doen wat hij wil. Als hij wil masturberen, moet hij toch weten?
Ik heb het dus niet over je vriend, ik heb het over een man, die denken nl weleens: Goh, lekker wjf, daar zou ik wel overheen kunnen!quote:Op zondag 15 november 2009 21:54 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
je maakt het wel bont met "denken dat ie daar wel overheen kan" dat is een beetje een zieke ged88 als je een relatie hebt.
Marja, stel het was wel zo, dan staan onze gevoelens niet aan elkaar gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |