Geld dat ook voor een "Serieuze relatie"quote:Op zondag 15 november 2009 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Gewoon overkomen als een jongen die meiden echt willen.
Gemakkelijk gezegd, maar krijg je daar wel meiden door, natuurlijk op elk potje past een deksel maar je moet ze toch eerst veroverenquote:Op zondag 15 november 2009 20:15 schreef Rickzor het volgende:
Overkomen als een jongen die meiden echt willen?
Ik zou zeggen, chill out en zie waar het schip strand.
Ik zal je direct het beste advies geven dat je in dit topic zult krijgen: ga niet naar die club toe met het idee of de wens een vriendin te ontmoeten. Dan gedraag je je namelijk sowieso verkeerd. Ga er met vrienden (bij voorkeur minder leuk dan jij, dat dan weer wel) heen en zorg dat je het leuk hebt.quote:Op zondag 15 november 2009 20:12 schreef ManianMan het volgende:
Geachte Fokkertjes,
Het is al lang geleden dat ik een vriendin heb gehad, ik heb haar trouwens zelf gedumpt (ze was wat nalatig).
Nu ga ik binnenkort naar een club waar veel onbekende mensen zijn. Normaal ga ik naar een club waar ik weinig onbekende tegenkom (wel wat leuke vriendschappen maar niet echte relaties).Nu wil ik advies, wat is beter? Jezelf blijven of gewoon een beetje overkomen als een jongen die meiden echt willen?
Alweer een User die denkt dat ik mijzelf graag tentoonstel aan mensen op het internet. Helaas moet ik je teleurstellen ik ben gewoon een blanke jongemanquote:Op zondag 15 november 2009 20:16 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:
Negers zijn in momenteel dus je hoeft je vast geen zorgen te maken.
Gewoon een beetje stoer overkomen, maar werkt dat niet tegen eigenlijk?quote:Op zondag 15 november 2009 20:18 schreef Snikch het volgende:
ik vraag met af wat je bedoeld met: een jonge die de meide graag wille??
Stel je stapt de club binnen, je ziet een meid die je wel wat lijkt. Wat zou je dan doen als je dus doet als een jonge die zij graag zou willen??
Zeker, ik ga wel met een hele groep (15 mensen ofzo) ik probeer het gewoon aangenaam te maken voor de mensen om mij heenquote:Op zondag 15 november 2009 20:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik zal je direct het beste advies geven dat je in dit topic zult krijgen: ga niet naar die club toe met het idee of de wens een vriendin te ontmoeten. Dan gedraag je je namelijk sowieso verkeerd. Ga er met vrienden (bij voorkeur minder leuk dan jij, dat dan weer wel) heen en zorg dat je het leuk hebt.
Dit. Als je echt bewust gaat zoeken kom je geen vriendin materiaal tegen. Dus gewoon uitgaan, lachen met je vrienden en dan komt er vanzelf wel iets voorbij..... een keerquote:Op zondag 15 november 2009 20:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik zal je direct het beste advies geven dat je in dit topic zult krijgen: ga niet naar die club toe met het idee of de wens een vriendin te ontmoeten. Dan gedraag je je namelijk sowieso verkeerd. Ga er met vrienden (bij voorkeur minder leuk dan jij, dat dan weer wel) heen en zorg dat je het leuk hebt.
Oké dan heb ik dat misschien ook wel een beetje fout gedaan, tenminste gister was het wel leuk alleen was ik weer aan 't jagen op een prooi, helaas ging mijn neef met de prijs ervan doorquote:Op zondag 15 november 2009 20:24 schreef RickJames het volgende:
[..]
Dit. Als je echt bewust gaat zoeken kom je geen vriendin materiaal tegen. Dus gewoon uitgaan, lachen met je vriendin en dan komt er vanzelf wel iets voorbij..... een keer
Beste advies in dit topic.quote:Op zondag 15 november 2009 20:21 schreef LaStrange het volgende:
Probeer zo weinig mogelijk jezelf te zjijn.
Ah dat is juist advies wat ik zoekquote:Op zondag 15 november 2009 20:26 schreef Snikch het volgende:
Beetje stoer doen kan altijd, maar laat eerder zien dat je het met je vrienden naar je zin hebt!! Als je alleen maar stoer doet en je imago niet wilt schenden dan ben je ook niet te benaderen door meiden, dat schrikt inderdaad af. Maar als jij op hun durft af te stappen dan hoeft doet geen probleem te zijn.
Maar wat er al gezegd is, op de eerste plaats moet je lol hebben met je maten!! En daarvoor zul je toch jezelf moeten zijn. En als je echte relatie zoekt dan moet je uiteindelijk toch ook wel deels jezelf blijven, anders komt de klap later
Nee, ik kom uit Roermondquote:Op zondag 15 november 2009 20:29 schreef BeSimple het volgende:
Manianman, kom jij toevallig uit omgeving Rotterdam?
EDIT: Ja toch blijf ik op een of andere manier geboeit door Pick Up Artist stijl![]()
Je moet gewoon schijt hebben aan al die meisjes. Probeer er gewoon mee te praten over de club ofso. Owja en als ze je geen aandacht meer geven, moet jij hun ook geen aandacht meer geven. Gewoon schijt hebben en de volgende aansrpeken. Geloof me na 10x aanspreken komt er vast wel een wanhopig meisje of slet die verder wilt praten. Zo niet dan moet je je sociale praatskillzzzz even upgraden naar hoger niveauquote:Op zondag 15 november 2009 20:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit Roermondmaar laten we het erop houden dat ik advies zoek
Hmm als het wanhopig meisje maar leuk is vind ik dit okéquote:Op zondag 15 november 2009 20:46 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Je moet gewoon schijt hebben aan al die meisjes. Probeer er gewoon mee te praten over de club ofso. Owja en als ze je geen aandacht meer geven, moet jij hun ook geen aandacht meer geven. Gewoon schijt hebben en de volgende aansrpeken. Geloof me na 10x aanspreken komt er vast wel een wanhopig meisje of slet die verder wilt praten. Zo niet dan moet je je sociale praatskillzzzz even upgraden naar hoger niveau
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |