Oeh trouwens, mijn ervaringen met buitenlandse studentes, ik verkeer in die kringen en derhalve zie ik er elk jaar een stuk of 20 voorbij komen, van die 80 meiden en jongens kan ik het volgende zeggen:
In veruit de meeste gevallen wordt het vriendje gedumpt naarmate de vertrekdatum nadert. Daarna gaan die mensen gewoon lekker los en meestal zijn ze er na 2 weken in hun nieuwe land wel overheen, zeg maar.
Dan nog het verhaal van de ex van een kameraad van me. Zij had een vriendje, na 3 weken bedonderde ze hem al en na 5 weken heeft ze het uitgemaakt op afstand. Het vriendje is nog speciaal over komen vliegen omdat hij zo kapot was. Dat weekend is het enige weekend dat ik haar niet gezien heb. Nog eens 3 weken later vallen mijn kameraad en zij vanuit de seksrelatie tóch voor elkaar en ze zijn samen gebleven tot zij weer terug ging.
Dan zijn er ook nog enkele gevallen bekend waarbij er ineens een geslachtsziekte de kop op stak in de relatie, soms thuis maar meestal toch degene die op reis was. Keer of 4 gehoord.
En dan was er nog een waanzinnig mooie spaanse dame die hier een vaste fuckbuddy had een jaar lang. Maar ze wilde geen relatie met hem, hoewel hij haar écht wel zag zitten. Dus af en toe neukte ze nog met een ander, vond haar fuckbuddy niet zo leuk trouwens maar hey, hij kon haar niet claimen. Pas na 4 maanden versprak ze zich en toen bleek dat ze in haar thuisland ook nog een vriend had. Al 4 jaar overigens.
Doe je vriendje een lol. Buiten dit soort verhalen zou je hem jouw enorme verwende-krengenfactor al niet aan moeten willen doen.
En ik moet niet meer serieus reageren op kutklonen, maar omdat het zo'n goeie is dan.