In dat geval, het zal zeker niet makkelijk worden en dan niet eens qua sex. Als je echt om elkaar geeft kan je daar ook wel een tijdje in minderen. Maar het gaat meer om de liefde en genegenheid inderdaad, het feit dat je minder bij elkaar bent an sich. De één zal hier beter mee om kunnen gaan dan de ander. Nu kan je natuurlijk eens een weekendje naar elkaar toe of een vakantie samen vieren, maar de afstand maakt het er niet makkelijker op.quote:Op zondag 15 november 2009 20:06 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:
Genegenheid inderdaad, liefde en intimiteit. Ik begin steeds meer te twijfelen na de topics die ik heb gemaakt.
Dennis101: Heb ik gedaan!
zwartedoos:![]()
![]()
het is wel lekkerder als je een week niet geneukt heb en dan weer kan omdat je vriend er is!quote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef eleusis het volgende:
Seks gaat toch fijner als je maximaal 1 meter van elkaar verwijderd bent.
Oei, maar ware liefde kent geen afstand;)quote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:
Voor de duidelijkheid de afstand waar we hier over spreken is Zuid-Frankrijk - Nederland.
En hoe vaak is het mogelijk elkaar tussendoor te zien? Of is dat helemaal niet mogelijk?quote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:
Voor de duidelijkheid de afstand waar we hier over spreken is Zuid-Frankrijk - Nederland.
Oh dat kan je afrijden in een dag.. levert het geen problemen opquote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef Emmanuelle_Francaise het volgende:
Het is zeker mogelijk elkaar een aantal keer te zien tussendoor.quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe vaak is het mogelijk elkaar tussendoor te zien? Of is dat helemaal niet mogelijk?
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 15 november 2009 20:48 schreef ThE_ED het volgende:
ik denk dat je sowieso je vriend niet kunt vertrouwen.
Just checkin'quote:Op zondag 15 november 2009 21:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
lol, nee ik spreek niet uit eigen ervaring, wtf, lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |