Ik had bij het witte huis dat ik gespawnd werd midden in een kogelzone. Ik bleef maar twee seconden leven, wat ik ook deedquote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ach, ik heb er ook 18,5 uur over gedaan hoorSoms is het gewoon kut dat je net in een reload door een checkpoint loopt en er net allemaal mannetjes op je aan het schieten zijn
Zoiets had ik toen ik in Estate de computer moest verdedigen. Net in een reload van een LMG en komen ze allemaal van alle kanten binnen zetten met nades en flashbangs enzoquote:Op maandag 16 november 2009 18:38 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik had bij het witte huis dat ik gespawnd werd midden in een kogelzone. Ik bleef maar twee seconden leven, wat ik ook deed
Na veel pijn en moeite toch uit die situatie weten te komen
Welke hack?quote:Op maandag 16 november 2009 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw ik zag laser mount op een gun! Ook online!
Kan dat wel!? Of komt dat door die console hack?
sorry nog geen mensen online om te checken of je nu fatsoenlijk kan inviten etc.quote:Op maandag 16 november 2009 18:35 schreef magnifor het volgende:
Misschien handig om te vermelden wat er nieuw/veranderd is?
is voor de pc versie, doe maar rustigquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
is voor de pc versie, doe maar rustig!
Lijkt mij niet echt goed voor je ogen al die lasersquote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja zag ze in dat filmpje ook met laser mount rondlopen op een famas!
Dat lijkt me wel tof!
Mijn clantag is [NL]quote:Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Triest... hopelijk wordt je gebanned op xbox live...
Mijn clantag is [HENK]
bedoel als je terug in de lobby bent!quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Scorensor het volgende:
potje is al afgelopen haha.
beste game tot nu toe
Dan zie je de k/d niet meer toch?quote:Op maandag 16 november 2009 19:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
bedoel als je terug in de lobby bent!
Goed idee, alleen heb ik een trage windows mobile 6 telefoon. Als de camera opgestart is is sta je alweer in de lobbyquote:Op maandag 16 november 2009 19:54 schreef Scorensor het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 16 november 2009 19:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan zie je de k/d niet meer toch?
nee klopt, daarom ligt me camera altijd klaar haha:D
30 kill streak
quote:Op maandag 16 november 2009 19:54 schreef linuxje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAH
mijn codmw2 heeft een disc error
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |