Haha idd!quote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mooi plekje?Werd gisteren ook nogal uitgescholden in dat potje met fokkers tegen engelsen. Ik lag volgens eentje te campen, er kwamen 5 of 6 op een rij voorbij lopen! Kreeg niet eens de kans om door te lopen
![]()
Domination/HQ/CTF gaat lekker, TDM vind ik ook leuk maar is anders spelen
Levels zijn aardig groot inderdaad. Verder vind ik dat er echt ongelooflijk veel mensen campen. Ik denk dat 50% van mijn deaths van een campers komen ofzo. Ook is het noob-tuben weer helemaal in. Beetje jammerquote:Op maandag 16 november 2009 12:50 schreef Anne het volgende:
Vinden jullie die maps ook allemaal een beetje te groot, online?
Ik kom soms gewoon 2 hele minuten niemand tegen (en nee, ik camp ook niet!).
Dat waren zeker leuke potjes!quote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mooi plekje?Werd gisteren ook nogal uitgescholden in dat potje met fokkers tegen engelsen. Ik lag volgens eentje te campen, er kwamen 5 of 6 op een rij voorbij lopen! Kreeg niet eens de kans om door te lopen
![]()
Domination/HQ/CTF gaat lekker, TDM vind ik ook leuk maar is anders spelen
Ja ik vind sommige maps ook niet echt fijn voor online. Te groot inderdaad, en vaak ook teveel open ruimtes.quote:Op maandag 16 november 2009 12:50 schreef Anne het volgende:
Jij moet die sleight of hand perk selecteren en daarmee 120 kills maken, dan unlock je sleight of hand proquote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef DeeBee het volgende:
Pfew, even online geknald voor het eerst, best nice allemaal.![]()
Beetje wennen wel met die classes etc., maar ging best aardig...nog geen 1:1 ratio, maar in de buurt...
Vind het wel vaag, om bijv. pro sleight of hand the unlocken, moet je 120 kills maken 'while using sleight of hand', maar dat is dan toch gewoon met een mannetje wat die perk heeft?Of moet je dan nog los een perk selecteren in game? Want hij leek m'n kills net niet te tellen...
Klopt ja, flanken langs de grens van de map hoef je niet te proberen. Bij CoD2 werkte dat altijd prima, op Brecourt na wellicht. Maar nu kom je dus minuten lang niemand tegen en word je uiteindelijk afgeschoten door zo'n josti die toevallig net achter je het hoekje om komt of zo.quote:Op maandag 16 november 2009 12:50 schreef Anne het volgende:
Dat heb ik vooral met Team Deathmatch... 5 minuten zoeken naar een tegenstander en dan binnen 1 seconde weer dood zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 12:50 schreef Anne het volgende:
Ja, het is niet dat de maps niet mooi zijn of niet goed ontworpen, alleen ze zijn gewoon nogal groot.quote:Op maandag 16 november 2009 15:57 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik vind die grote maps juist wel tof. Je moet ze wel eerst even leren kennen want je komt constant nieuwe dingen tegen. Misschien moeten jullie Ground War eens proberen. Speel je met meer mensen dus is de kans om iemand tegen te komen ook groter.
Ach, ik heb er ook 18,5 uur over gedaan hoorquote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef magnifor het volgende:
Wat is het spel moeilijk zeg op veteran. Heb afgelopen twee dagen meer gevloekt dan het hele afgelopen jaar.
Ik heb 18 uur nodig gehad om de campaign (intels verzamelen niet meegeteld) uit te spelen.
Voor de rest een top spelHelemaal verslaafd aan multiplayer
Stoer hoor je naam + clantagquote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef centenbakkie het volgende:
eeeeeersteeeeeeee![]()
[ afbeelding ]
en ja ik speel op een 55cm beeldbuisbak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doen weekdieren in het weekend?
Triest... hopelijk wordt je gebanned op xbox live...quote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef centenbakkie het volgende:
eeeeeersteeeeeeee![]()
[ afbeelding ]
en ja ik speel op een 55cm beeldbuisbak![]()
ctf +1!quote:Op maandag 16 november 2009 15:23 schreef Biefstuk het volgende:
Ik speel vooral capture the flag. Meer actie dan in TDM omdat rondom de vlaggen een heleboel vijanden zitten. Dus niet verspreid over de hele map.
Claymores op de vlag
Favoriete mappen zijn zeker wel Favela, Wasteland en Rundown.
quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Dreetje74 het volgende:
Leuke lijst met uitleg over de callsigns en titles, Maar helaas missen er een hoop plaatjes...
Dus...voor de mensen die willen zien hoe alle Callsigns en titles eruit komen te zien.
jammer dat er geen uitleg bij staat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is bij die andere link beter!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |