abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74744857
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Mooi plekje? Werd gisteren ook nogal uitgescholden in dat potje met fokkers tegen engelsen. Ik lag volgens eentje te campen, er kwamen 5 of 6 op een rij voorbij lopen! Kreeg niet eens de kans om door te lopen

Domination/HQ/CTF gaat lekker, TDM vind ik ook leuk maar is anders spelen
Haha idd!
Die vent wou me daarna toevoegen als vriend, en dat wijf stuurde me een voice msg, dat we een stel campers waren

Nou er werd weinig door ons gecamped, meer door hun nadaat ze voor de 3de x verloren
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74745061
Vinden jullie die maps ook allemaal een beetje te groot, online?
Ik kom soms gewoon 2 hele minuten niemand tegen (en nee, ik camp ook niet!).
pi_74745219
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:50 schreef Anne het volgende:
Levels zijn aardig groot inderdaad. Verder vind ik dat er echt ongelooflijk veel mensen campen. Ik denk dat 50% van mijn deaths van een campers komen ofzo. Ook is het noob-tuben weer helemaal in. Beetje jammer
I am the Milkman! My milk is delicious!
  maandag 16 november 2009 @ 12:58:40 #104
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74745247
Battlefield maps... die zijn pas groot.
Besides.. ik hou wel van grote maps.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_74745254
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Mooi plekje? Werd gisteren ook nogal uitgescholden in dat potje met fokkers tegen engelsen. Ik lag volgens eentje te campen, er kwamen 5 of 6 op een rij voorbij lopen! Kreeg niet eens de kans om door te lopen

Domination/HQ/CTF gaat lekker, TDM vind ik ook leuk maar is anders spelen
Dat waren zeker leuke potjes!
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_74745508
quote:
Ja ik vind sommige maps ook niet echt fijn voor online. Te groot inderdaad, en vaak ook teveel open ruimtes.
pi_74745541
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef DeeBee het volgende:
Pfew, even online geknald voor het eerst, best nice allemaal.

Beetje wennen wel met die classes etc., maar ging best aardig...nog geen 1:1 ratio, maar in de buurt...

Vind het wel vaag, om bijv. pro sleight of hand the unlocken, moet je 120 kills maken 'while using sleight of hand', maar dat is dan toch gewoon met een mannetje wat die perk heeft? Of moet je dan nog los een perk selecteren in game? Want hij leek m'n kills net niet te tellen...
Jij moet die sleight of hand perk selecteren en daarmee 120 kills maken, dan unlock je sleight of hand pro
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_74745804
Ja, het ging nu wel. Nu zag ik dat hij de kills wel aan het tellen was.

Wel even wennen nog online, en vooral lekker knallen tegen 30+ lvls terwijl ik nog met die basis wapens rondloop.

Maar ja, het voelt allemaal wel heerlijk aan vind ik. Verder wel eens met Anne dat een paar maps echt te groot zijn, dan loop je echt van die rondjes...en wordt je 9 van de 10 keer in je rug geschoten zonder dat je iemand ziet (en de kills die je zelf maakt zijn ook zo), vind ik minder. Dat terminal level is wel cool.
Jack does it in real time...
pi_74746090
Net een potje met 30-2

nu na 1250 kills een ratio van 1.87. Ben benieuwd wanneer de terugval komt
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_74747563
Ik gooi altijd mijn mesje in een camper.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_74748791
Campers zijn +1.
Je weet waar ze zitten hoe moeilijk is het om ze te killen?
Ik had in een level een kerel die de hele tijd op dezelfde plek ging zitten, ik had hem een keer of 7 hij mij 2.
De eerste keer dat ik hem tegen kwam, en later nog een keer met zijn claimore, maar goed dat was mijn eigen fout .
Snap neit dat mensen daar zo moeilijk over doen.

Levels zijn misschien wel wat groot, maar misschien is dat wennen?
  maandag 16 november 2009 @ 15:23:51 #112
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74749388
Ik speel vooral capture the flag. Meer actie dan in TDM omdat rondom de vlaggen een heleboel vijanden zitten. Dus niet verspreid over de hele map.

Claymores op de vlag

Favoriete mappen zijn zeker wel Favela, Wasteland en Rundown.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  maandag 16 november 2009 @ 15:27:43 #113
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_74749506
quote:
Klopt ja, flanken langs de grens van de map hoef je niet te proberen. Bij CoD2 werkte dat altijd prima, op Brecourt na wellicht. Maar nu kom je dus minuten lang niemand tegen en word je uiteindelijk afgeschoten door zo'n josti die toevallig net achter je het hoekje om komt of zo.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 16 november 2009 @ 15:27:49 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74749509
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:23 schreef Biefstuk het volgende:

Claymores op de vlag
LOL!

Tip +1
The truth was in here.
  maandag 16 november 2009 @ 15:30:49 #115
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_74749630
quote:
Dat heb ik vooral met Team Deathmatch... 5 minuten zoeken naar een tegenstander en dan binnen 1 seconde weer dood zijn.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_74750417
Ik vind die grote maps juist wel tof. Je moet ze wel eerst even leren kennen want je komt constant nieuwe dingen tegen. Misschien moeten jullie Ground War eens proberen. Speel je met meer mensen dus is de kans om iemand tegen te komen ook groter.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_74750480
Wat is het spel moeilijk zeg op veteran. Heb afgelopen twee dagen meer gevloekt dan het hele afgelopen jaar.

Ik heb 18 uur nodig gehad om de campaign (intels verzamelen niet meegeteld) uit te spelen.

Voor de rest een top spel Helemaal verslaafd aan multiplayer
pi_74750828
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:57 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik vind die grote maps juist wel tof. Je moet ze wel eerst even leren kennen want je komt constant nieuwe dingen tegen. Misschien moeten jullie Ground War eens proberen. Speel je met meer mensen dus is de kans om iemand tegen te komen ook groter.
Ja, het is niet dat de maps niet mooi zijn of niet goed ontworpen, alleen ze zijn gewoon nogal groot.

En het nadeel daarvan is dat er relatief veel kills van het kaliber 'ow shit, in m'n rug geknald door een gast die spawnde of net het hoekje omkwam' zoals hierboven ook al werd gezegd. En dat is een beetje jammer, want dat geeft zo'n klote gevoel als je wordt gefragd zonder dat je laat maar zeggen zelf ook wat actie had.

Capture the flag ga ik vanavond ook even tijdje doen, dat klinkt vermakelijk.
Jack does it in real time...
  maandag 16 november 2009 @ 17:22:33 #119
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_74753215
eeeeeersteeeeeeee

en ja ik speel op een 55cm beeldbuisbak
derp
  maandag 16 november 2009 @ 17:28:01 #120
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74753414
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef magnifor het volgende:
Wat is het spel moeilijk zeg op veteran. Heb afgelopen twee dagen meer gevloekt dan het hele afgelopen jaar.

Ik heb 18 uur nodig gehad om de campaign (intels verzamelen niet meegeteld) uit te spelen.

Voor de rest een top spel Helemaal verslaafd aan multiplayer
Ach, ik heb er ook 18,5 uur over gedaan hoor Soms is het gewoon kut dat je net in een reload door een checkpoint loopt en er net allemaal mannetjes op je aan het schieten zijn
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74753866
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef centenbakkie het volgende:
eeeeeersteeeeeeee

[ afbeelding ]

Stoer hoor je naam + clantag
pi_74754011
Leuke lijst met uitleg over de callsigns en titles, Maar helaas missen er een hoop plaatjes...
Dus...voor de mensen die willen zien hoe alle Callsigns en titles eruit komen te zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doen weekdieren in het weekend?
pi_74754065
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef centenbakkie het volgende:
eeeeeersteeeeeeee

[ afbeelding ]

Triest... hopelijk wordt je gebanned op xbox live...

Mijn clantag is [HENK]
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_74754122
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:23 schreef Biefstuk het volgende:
Ik speel vooral capture the flag. Meer actie dan in TDM omdat rondom de vlaggen een heleboel vijanden zitten. Dus niet verspreid over de hele map.

Claymores op de vlag

Favoriete mappen zijn zeker wel Favela, Wasteland en Rundown.
ctf +1!

Zal vanavond ook eens een paar plaatjes posten !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_74754334
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Dreetje74 het volgende:
Leuke lijst met uitleg over de callsigns en titles, Maar helaas missen er een hoop plaatjes...
Dus...voor de mensen die willen zien hoe alle Callsigns en titles eruit komen te zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat er geen uitleg bij staat!
Is bij die andere link beter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')