Ik gebruikte laatst daar de Glock 18 voor en dat is toch best een fijne "snel-om-het-hoekje" wapenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Beter wapen hebben voor dichterbij als je door huizen rent (shotgun..) Op het hoofd schieten..
Waar staat dat profilequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Profile > Privacy Settings > Voice & Chat > Friends Only
En weg zijn alle schreeuwerds van 12.
al is het ontbreken van partychat heel erg triest ja
Ja, en die "grenade launcher" slaat ook nog eens nergens op. Raak je een tegenstander op zijn lichaam dan is die persoon meteen dood zonder een explosie, schiet je een granaat op een tegenstander zijn positie dan ontploft die en heb je hem gekilled, maar schiet je hem gewoon ergens neer, dan ontploft die niet. Echt een dudley dauernkampf -wapen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef Funksoldier het volgende:
Nu een week gespeeld, maar het valt mij op dat er ernstig veel rondlopen met het mietjeswapen zoals mijn zoon het noemt. (grenade launcher).
Erg irritant......
inderdaad, de grenade launcher is zeer irritant, en alleen voor mensen die te noob zijn om normaal te kunnen spelenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, en die "grenade launcher" slaat ook nog eens nergens op. Raak je een tegenstander op zijn lichaam dan is die persoon meteen dood zonder een explosie, schiet je een granaat op een tegenstander zijn positie dan ontploft die en heb je hem gekilled, maar schiet je hem gewoon ergens neer, dan ontploft die niet. Echt een dudley dauernkampf -wapen.
Ja echt wat een kneus Mijn clantag is roetjequote:Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Triest... hopelijk wordt je gebanned op xbox live...
Mijn clantag is [HENK]
Triest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef centenbakkie het volgende:
[ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa beste score tot nu toe![]()
Ik heb het na day 5 wel gezien in de single playerquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Bijna alles op veteran uitgespeeld![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja echt wat een kneus Mijn clantag is roetje
Die kan je tegen de muur aangooien zodat ze terugkaatse of tegen het portier van de deur zodat hij om de hoek valt, als daar iemand zit...quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net gekocht, wat een ziiiiiiiieeeeklijk spelHalverwege met de campaign zo ongeveer en level 6 met multiplayer. Wat zijn die standaard classes weer kut zeg, maar sinds ik me eigen classes kan maken gingen mijn Kill/death spreads van 3:15+ naar 15+:10
Ook in mijn 2e match, beetje aan het schieten en ik denk zo van ik gooi daar een granaat op. Nou ik gooi me semtex en ga zelf dood
maar dan BOEM: Afterlife (heet dat zo? dat je kill maakt na je death) + Buzzkill + Payback + Double kill. Dat waren lekker veel punten!
Wat is trouwens het verschil tussen frags en semtex? Semtex kan sticken, dus waarom zou je frags gebruiken?
serieus? Ik niet ik zuig dan ook in multiplayerquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb het na day 5 wel gezien in de single player
Met frags kun je verder gooienquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net gekocht, wat een ziiiiiiiieeeeklijk spelHalverwege met de campaign zo ongeveer en level 6 met multiplayer. Wat zijn die standaard classes weer kut zeg, maar sinds ik me eigen classes kan maken gingen mijn Kill/death spreads van 3:15+ naar 15+:10
Ook in mijn 2e match, beetje aan het schieten en ik denk zo van ik gooi daar een granaat op. Nou ik gooi me semtex en ga zelf dood
maar dan BOEM: Afterlife (heet dat zo? dat je kill maakt na je death) + Buzzkill + Payback + Double kill. Dat waren lekker veel punten!
Wat is trouwens het verschil tussen frags en semtex? Semtex kan sticken, dus waarom zou je frags gebruiken?
Ja het ziet er wel mooi uit allemaal Alleen is het net als de rest van de cod spellen een chaotische bedoelingquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
serieus? Ik niet ik zuig dan ook in multiplayer
Ik vind dat het mooiste aan COD, niks tactisch doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja het ziet er wel mooi uit allemaal Alleen is het net als de rest van de cod spellen een chaotische bedoeling
Je moet gewoon die perk hebben dat ze je niet kunnen zien op de radar en heartbeat sensor..quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef Droopie het volgende:
OMG!!!!
Eindelijk Spec-Ops kunnen spelen..
Wat een gaaf spel zeg
Bij MP heb ik de heartbeat sensor eindelijk met Famas.
Wat mij opviel (en denk) dat vijanden sneller op hun hoede zijn omdat ze weten dat er iemand
in de buurt is.
Dus twijfel of dit een blijvertje is.
Nee, soms ook een UAV. Beetje geluk mee hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef KrentebolHooft het volgende:
En die care packages, zit daar altijd een stealh bomber in? Had er 3 of 4 gekregen, maar werd telkens dood geschotenAlleen de laatste wist ik op te pakken en toen had ik mezelf gebombardeerd
Mijn Kill/Deathratio is een stuk lager bij MW2.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb het juist andersom. Ze hebben dus wel iets veranderd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |