Inderdaad!quote:Op zondag 15 november 2009 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Al zo vaak een Shuttlelancering gezien, maar ik ga toch weer kijken. Het blijft indrukwekkend.
Bijna einde verhaal inderdaad. Jammer, het zijn toffe dingen.quote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef Estate het volgende:
Even rekening meehouden bij het omrekenen van de tijden in de Nasa programma gids, het is nu wintertijd dus GMT+1. Misschien iets om nog aan de OP toe te voegen.
Hierna nog 1 lancering van de Atlantis voor hij met pensioen gaat. In totaal nog 6 of 7 (?) lanceringen met de shuttles te gaan.
Tevens natuurlijk TVP
Oohja dankje, zonder nadenken de oude OP deels gekopieerd.quote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef Estate het volgende:
Even rekening meehouden bij het omrekenen van de tijden in de Nasa programma gids, het is nu wintertijd dus GMT+1. Misschien iets om nog aan de OP toe te voegen.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef kwaitnait het volgende:
ff checken voor de zekerheid;
ik neem aan dat dit de live beelden zijn?
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef Hagelkaas het volgende:
Weet iemand trouwens wat die straaltjes rook overal zijn?
Verdomme wrijf het er nog even in.quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Geweldig. Prachtig echt hoe die motoren ontsteken. Dat is echt wreed brute kracht. Mooi ook hoe snel die getallen oplopen: afstand, hoogte en snelheid
Je ziet straks nog replays vanuit alle hoeken op nasa tvquote:Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Verdomme wrijf het er nog even in.![]()
Dat was een vette shot!quote:Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Hopelijk straks nog een mooi shot van de brandstoftank die wegvalt. Daarop zit een camera, dan zie je de Shuttle voorbijglijden
Vooral nieuwe onderdelen brengen. Drie ruimtwandelingen. En ze nemen een extra passagier mee terug naar Aarde.quote:Op maandag 16 november 2009 20:40 schreef drumstickNL het volgende:
Wat gaan ze doen met het space station?
Moet je er wel even Europese wintertijd is GMT +1 van maken of beide erin zetten, dan hoeft het nooit meer veranderd te worden.quote:Op maandag 16 november 2009 16:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Oohja dankje, zonder nadenken de oude OP deels gekopieerd.
Doh.quote:Op maandag 16 november 2009 20:59 schreef Estate het volgende:
[..]
Moet je er wel even Europese wintertijd is GMT +1 van maken of beide erin zetten, dan hoeft het nooit meer veranderd te worden.
Natuurlijk alle echt gebeurtenissen zijn live te zien, aankomst/vertrek ISS en de 3 EVA's(ruimtewandeling).quote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef kwaitnait het volgende:
Is de koppeling met het ISS ook te zien op de Nasa TV site?
Eerste keer dat ik zo een lancering heb gezien trouwens, wel vet
Tot nu toe was het altijd live te zien maar nu staat er op eens in de Nasa Tv gids "ATLANTIS / ISS DOCKING (may not be televised live)"quote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef kwaitnait het volgende:
Is de koppeling met het ISS ook te zien op de Nasa TV site?
Eerste keer dat ik zo een lancering heb gezien trouwens, wel vet
quote:Third STS-129 Spacewalk Complete
Spacewalkers Robert Satcher Jr. and Randy Bresnik completed a five hour, 42 minute spacewalk at 2:06 p.m. EST. The pair completed all the primary jobs they were assigned and all the “get ahead” work that was added to their timeline.
This was the final STS-129 spacewalk, the 230th conducted by U.S. astronauts, and the second for both Satcher and Bresnik. It was the 136th in support of International Space Station assembly and maintenance, totaling 849 hours, 18 minutes. It was the 108th spacewalk out of the space station, totaling 662 hours, 3 minutes.
The three STS-129 spacewalks totaled 18 hours, 27 minutes. Mike Foreman now has completed five spacewalks between STS-123 and STS-129 totaling 32 hours, 19 minutes and placing him 28th on the all-time list. Satcher’s two spacewalks totaled 12 hours, 19 minutes. Bresnik’s two spacewalks totaled 11 hours, 50 minutes.
Bron
Ze heeft wel een prettige stem verder.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:33 schreef kwaitnait het volgende:
Wat komt die verslaggeefster slecht uit haar woorden zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |