Hahah, foto 3, die apekop, is gaafquote:
Doen, dan kom ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef fFarl het volgende:
[..]
Hahah, foto 3, die apekop, is gaaf![]()
De op een na laatste foto, de luipaard is relaxed.
Die leeuw, tja jammer. Je stond naast Netsplitter zo te zien? Hij gaf je zeker een zetje zodat jouw versie onscherp is?
Grr, jammer dat ik het gemist heb jongens! Binnenkort maar eens een fotomeeting met mezelf in Artis organiseren...
Niet zo neerbuigendquote:Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
Netjes JanewayEn dat voor een Olympus
quote:
Wellus! Jouw F5 staat gewoon op repeteer!quote:
Alstu!quote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, volgens mij wilde m'n F5 eerst zelf kijken.
Ik heb wel een vermoeden maar ik heb een hogere resolutie of meer crop nodig heb om mijn vermoedens te bevestigen.
--> KPDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |