Zit nog te twijfelen om hem mee te nemen, maar dan komt er van fotograferen weinig terecht. Het is momenteel nogal een handenbindertje....quote:
7quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:31 schreef Chanty het volgende:
Hij zal het zeker geweldig vindenen er zijn nog zeker 8 andere mensen die even kunnen oppassen als je iets op de foto wilt zetten
Nou alleen Xil nog? En P je bent zo goed met kinderenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:37 schreef Chanty het volgende:
Even een lijstje gemaakt voor wat overzicht![]()
Dus: zondag 29 november 11 uur bij de ingang van Burgers Zoo Arnhem, gewapend met een camera en een berg lenzen zijn:
Zeker aanwezig
Netsplitter
PdeHoog
Chanty![]()
RonaldV met dochter
Puala met zusje
GoGoHarYJa toch?
Janeway
Van wie we nog niet weten of ze de troepen komen versterken zijn:
Misschien aanwezig/ tvp'ers
Xilantof
Gewonden zijn:
Afgehaakt
MarcH --> Beterschap
Vogelkooi --> Ook beterschap
Omniej
Sanger met mams
Ik weet het...net ook weer ruim 2 uur met mijn neefje gespeeld. Thomas de Trein-baan bouwenquote:
krijg je daarmee ook de korting dan die je krijgt bij t laten zien van je Blijdorp abo?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...een ticket...zal ik zo ook eens bestellen
Nee, maar online tickets zijn 1 EUR goedkoper dan bij de kassa wat dan het verschil brengt op EUR 0,50. Ga ik niet over zeuren als ik daarvoor niet in de rij hoef te staanquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
krijg je daarmee ook de korting dan die je krijgt bij t laten zien van je Blijdorp abo?
dat snap ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, maar online tickets zijn 1 EUR goedkoper dan bij de kassa wat dan het verschil brengt op EUR 0,50. Ga ik niet over zeuren als ik daarvoor niet in de rij hoef te staan
Elk nadeel heb zijn voordeel hequote:Op zondag 29 november 2009 18:03 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de foto's!
Positieve hier is dat ik de sinterklaascadeautjes voor m'n neefje nu eindelijk heb kunnen kopen!
Nogalquote:Op zondag 29 november 2009 18:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zijn voordeel heZal wel retedruk zijn geweest
Gok dat ze daar ook leukere dingen hebben dan in de intertoysquote:Op zondag 29 november 2009 18:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nogal![]()
De intertoys was echt onbegaanbaar.
En een schattig, authentiek speelgoedwinkeltje was heel rustig
Benieuwd wie de eerste foto's post!
Dat winkeltje was inderdaad veeeel leukerquote:Op zondag 29 november 2009 18:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gok dat ze daar ook leukere dingen hebben dan in de intertoysWas vorig jaar rond sinterklaas ook in de intertoys... NOOIT MEER!
HP6 is zeker de moeite waardquote:Mijn foto's zullen nog wel even op zich laten wachten, komende dagen weer studie en vanavond HP 6 kijken
NS zei van nietquote:Op zondag 29 november 2009 18:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat winkeltje was inderdaad veeeel leuker![]()
[..]
HP6 is zeker de moeite waard
Ik zat op 75quote:Op zondag 29 november 2009 18:05 schreef Netsplitter het volgende:
Toch nog 136 foto's gemaakt.
Dacht dat het er minder waren.
Nou, we vroegen ons wel af of we hier wel gewoon over mochten napratenquote:
Hij had vast eerst een oud FB-topic doorgelezenquote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef Chanty het volgende:
Vind je het gek met een stel fotters achter t raam
Gelukkig waren er vandaag alleen toffe lieve users en mod. Maar dat kon die haai ook niet weten natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij had vast eerst een oud FB-topic doorgelezen.
Die hadden jullie dan op sleeptouw, want ik heb ze niet of nauwelijks gezien? Nou ja: ik had mijn 'eigen' kinderen mee, dat leidde wel af natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef Netsplitter het volgende:
En een hoop duitse kinderen, maar die mochten we er niet in knikkeren.
Ook geen last van beslagen lenzen?quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Chanty het volgende:
In de bush welMaar nee hebben gelukt gehad, paar verdwaalde druppels die niet eens het vermelden waard zijn
Kon t niet laten om voor t eten snel een haai te bewerken
[ afbeelding ]
In de bush wel, maar ff met een doekje eroverheen en t was over. Alleen viel er in de bush toch niks te fotograferenquote:Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ook geen last van beslagen lenzen?
mooi beest. Mooie opname.
Ik vind alle HP's mooie PCs. Ongeacht waat de NS zegt.quote:Op zondag 29 november 2009 22:52 schreef Chanty het volgende:
btw: NS heeft gelijk. Deel 6 is een heel stuk minder goed dan de voorgaande delen van HP.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind alle HP's mooie PCs. Ongeacht waat de NS zegt.
Haha, niet zo onzekerquote:
Prachtig beest en goed getroffen. Leuk als background op je desktopquote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Chanty het volgende:
In de bush welMaar nee hebben gelukt gehad, paar verdwaalde druppels die niet eens het vermelden waard zijn
Kon t niet laten om voor t eten snel een haai te bewerken
[ afbeelding ]
wrom een apart topic. gewoon lekker hietquote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef RikH het volgende:
aan de fotos te zien hebben jullie je prima vermaakt! Erg mooie fotos netsplitter en chanty. Tijd voor apparte topic voor de dierentuin fotos van gisteren? Ik ben benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |